כתבה שיווקית

תוכן מקצועי ברמה עיתונאית

בזכות רקע עיתונאי וניסיון רב בעיתונות הארצית המובילה בישראל, אנו מתמחים בכתיבה ופרסום כתבות שיווקיות או כתבות תדמית לעיתונות או לקידום באאוטבריין וטאבולה

צור קשר

כתבה שיווקית לעסק: פרסום שמייצר לידים איכותיים

פרסום כתבה שיווקית או כתבת תדמית לעסק, דורש איזון מיוחד בין שימוש בשפה אובייקטיבית מצד אחד, לבין שיווק וקידום מטרת הכתבה מצד שני, מכיוון שמדובר בכתבה ולא בפרסומת.

כתבה כזו צריכה לשמור על שפה משכנעת, ברורה וממוקדת, ומצד שני לא להיות בוטה, “דוחפת” או מכירתית מדי, ולעניין את הקוראים כדי לקבל את תשומת לבם.


היתרון שלנו: שנים של ניסיון בעיתונות, מומחיות בשיווק

בזכות רקע עיתונאי וניסיון רב שנים באתרים מובילים בישראל, ביניהם TheMarker, “כלכליסט”, קבוצת “ידיעות תקשורת” ועוד, בשילוב התמחות מיוחדת בשיווק ובפרסום, צוות מליס מצטיין בכתיבה ופרסום כתבות שיווקיות וכתבות תדמית ברמה הגבוהה בארץ.

אנו שמים דגש על מבנה הכתבה, איכות הכתיבה והעריכה, בנוסף לניסוח כותרות וטקסטים מדויקים ואפקטיביים כדי להשיג את המטרה המבוקשת.


קידום באתרי תוכן: טאבולה ואאוטבריין

פרסום כתבה שיווקית דרך אתרי התוכן המובילים בישראל באמצעות טאבולה או אאוטבריין, הוא שיטה שמוכיחה את עצמה פעם אחר פעם ככלי הטוב ביותר להשיג חשיפה רחבה, מיצוב של החברה, העברת מסרים עמוקים בצורה חכמה ולבסוף – לידים איכותיים שמייצרים מכירות.

בשילוב עם טופס לידים ליצירת קשר המופיע בסוף הכתבה, ניתן לתרגם את הכתבה השיווקית לפניות איכותיות המגיעות מלקוחות פוטנציאליים ישירות אל כתובת המייל של המפרסם.


פרסום מסחרי באתרי תוכן

ניתן לפרסם כתבות שיווקיות גם דרך האגף המסחרי של אתרים מובילים לחדשות ואקטואליה כמו Ynet, Walla ועוד. העלות לפרסום כזה בדרך כלל יקרה הרבה יותר מפרסום בטאבולה או אאוטובריין, וסובלת מחסרונות נוספים:

  1. אם לא שילמתם גם על קידום הכתבה בעמוד הראשי, היא תקבל חשיפה נמוכה מאוד.
  2. השליטה על התוכן מוגבלת ותלויה בשיקולי העורכים.
  3. ברוב המקרים לא ניתן לשתול טופס לידים בסוף הכתבה, שהוא קריטי לקבלת פניות רלוונטיות.


כתבת תדמית לעסק או לחברה

פרסום כתבת תדמית הוא דרך מצוינת לספק מידע על המוצר או השירות שאתם מספקים, בעיתון מסוים או באתר תוכן.

חשוב להקפיד על כתיבה בסגנון שישרת את כל הצדדים ויאפשר לאתר או לעיתון לפרסם את הכתבה כפי שהיא. כתיבה סיקורית, מעניינת ואובייקטיבית לכאורה, שגם מעבירה את המסרים שחשוב לכם שיעברו בדרך מעודנת – היא הכרחית כדי להשיג את מטרת הפרסום. כתבת תדמית יכולה להיכתב גם עבור האתר שלכם, או עבור חומר פרסומי אותו תרצו לחלק ללקוחותיכם.


מליס דיגיטל: כתבות בסטנדרט עיתונאי

מליס דיגיטל הוא משרד תוכן ושיווק דיגיטלי הפועל משנת 2012, ומפיק כתבות שיווקיות, כתבות תדמית וכתבות לפרסום באאוטבריין וקידום תוכן בטאבולה עבור שורה ארוכה של חברות ועסקים בישראל, ביניהם מכון אברהמסון, טוגדר השקעות המונים, המכללה לישראל, חברות נדל”ן ורבים אחרים.

7 הטיפים שלנו לכתיבת כתבה שיווקית  >>

הפרויקטים שלנו