פרסום כתבה שיווקית

תוכן מקצועי ברמה עיתונאית

בזכות רקע עיתונאי וניסיון רב בעיתונות הארצית המובילה בישראל, אנו מתמחים בכתיבה ופרסום כתבות שיווקיות או כתבות תדמית – להפצה לעיתונות או לקמפיין תוכן באאוטבריין וטאבולה

צור קשר

כתבה שיווקית: תוכן שמייצר לידים איכותיים

פרסום כתבה שיווקית או כתבת תדמית, דורש איזון מיוחד בין שימוש בשפה אובייקטיבית מצד אחד, לבין שיווק וקידום מטרת הכתבה מצד שני, מכיוון שמדובר בכתבה ולא בפרסומת.

כתבת תוכן שיווקי צריכה לשמור על שפה משכנעת, ברורה וממוקדת, ומצד שני לא להיות בוטה, “דוחפת” או מכירתית מדי, ולעניין את הקוראים כדי לקבל את תשומת לבם.


שנים של ניסיון בעיתונות, מומחיות בשיווק

בזכות רקע עיתונאי וניסיון רב שנים באתרים מובילים בישראל, ביניהם TheMarker, “כלכליסט”, קבוצת “ידיעות תקשורת” ועוד, בשילוב התמחות מיוחדת בשיווק ובפרסום, הצוות שלנו מצטיין בכתיבה ופרסום כתבות שיווקיות וכתבות תדמית ברמה הגבוהה בארץ – ומספק תוכן ברמה גבוהה ללקוחות פרטיים ולמשרדי דיגיטל מהשורה הראשונה.

בכל כתבה שיווקית – אנו שמים דגש על תוכן עיתונאי שמספק ערך ועניין לקוראים, מקפידים על מבנה כתבה מותאם ליצירת מעורבות ולידים, תוך שמירה על איכות הכתיבה והעריכה, בנוסף לניסוח כותרות וטקסטים מדויקים ואפקטיביים כדי להשיג את המטרה המבוקשת.


פרסום כתבות שיווקיות בטאבולה ואאוטבריין

פרסום כתבה שיווקית דרך אתרי התוכן המובילים בישראל באמצעות טאבולה או אאוטבריין, הוא שיטה שמוכיחה את עצמה פעם אחר פעם ככלי הטוב ביותר להשיג חשיפה רחבה, מיצוב של החברה, העברת מסרים עמוקים בצורה חכמה ולבסוף – לידים איכותיים שמייצרים מכירות.

בשילוב עם טופס לידים ליצירת קשר המופיע בסוף הכתבה, ניתן לתרגם פרסום כתבה לפניות איכותיות המגיעות מלקוחות פוטנציאליים ישירות אל כתובת המייל של המפרסם.

צפו בכתבות הבולטות שלנו לשנת 2023:

 

פרסום כתבה שיווקית באתרי תוכן

ניתן לפרסם כתבות שיווקיות גם דרך האגף המסחרי של אתרים מובילים לחדשות ואקטואליה כמו Ynet, Walla ועוד. העלות לפרסום כזה בדרך כלל יקרה הרבה יותר מפרסום כתבה בטאבולה ואאוטבריין, וסובלת מחסרונות נוספים:

  1. אם לא שילמתם גם על קידום הכתבה בעמוד הראשי, היא תקבל חשיפה נמוכה מאוד.
  2. השליטה על התוכן מוגבלת ותלויה בשיקולי העורכים.
  3. ברוב המקרים לא ניתן לשתול טופס לידים בסוף הכתבה, שהוא קריטי לקבלת פניות רלוונטיות.


כתבת תדמית לעסק או לחברה

פרסום כתבת תדמית הוא דרך מצוינת לספק מידע על המוצר או השירות שאתם מספקים, בעיתון מסוים או באתר תוכן.

חשוב להקפיד על כתיבה בסגנון שישרת את כל הצדדים ויאפשר לאתר או לעיתון לפרסם את הכתבה כפי שהיא. כתיבה סיקורית, מעניינת ואוביקטיבית לכאורה, שגם מעבירה את המסרים שחשוב לכם שיעברו בדרך מעודנת – היא הכרחית כדי להשיג את מטרת הפרסום. כתבת תדמית יכולה להיכתב גם עבור האתר שלכם, או עבור חומר פרסומי אותו תרצו לחלק ללקוחותיכם.


מאז 2012: מומחים לפרסום כתבה שיווקית

מליס דיגיטל הוא משרד תוכן ושיווק דיגיטלי הפועל משנת 2012, ומפיק כתבות שיווקיות, כתבות תדמית וכתבות לפרסום באאוטבריין וקידום תוכן בטאבולה עבור שורה ארוכה של חברות ועסקים בישראל, ביניהם מכון אברהמסון, טוגדר השקעות המונים, המכללה לישראל, חברות נדל”ן ורבים אחרים.

>> 7 הטיפים שלנו לכתיבת כתבה שיווקית

הפרויקטים שלנו