שיווק דיגיטלי מייצר חשיפה,

התוכן שלנו מייצר תוצאות.

להוציא הון על תקציב פרסום – זה לא מספיק. שיווק דיגיטלי מתחיל במיתוג ובבניית אתר מרשים, הפקת תוכן שיווקי אפקטיבי וניהול קמפיינים חכמים באינטרנט – כמו שרק אנשי פרסום ותיקים יודעים

צור קשר

שיווק דיגיטלי לעסקים

שיווק דיגיטלי מוצלח הוא כזה שכל החלקים בו עובדים יחד באופן מושלם – ומייצרים חשיפה גבוהה, מעורבות גולשים, אך בעיקר לידים איכותיים או רכישות אונליין.

בדרך כלל, שיווק דיגיטלי מבוסס היטב אומר שלחברה או לעסק יש אתר אינטרנט מעוצב ורספונסיבי שנראה מצוין בכל מכשיר נייד (ולא רק במסך מחשב), שהתוכן באתר מצליח לייצר פניות מלקוחות חדשים ומקודם היטב במנועי חיפוש, שיש פרסום כתבות קבוע בכל אתרי התוכן בארץ עם טאבולה ואאוטבריין, דף פייסבוק ואינסטגרם עסקי מעוצב ומנוהל עם תוכן איכותי, מעניין ומניע לפעולה שמקודם לקהל יעד מדויק – ושהלקוחות שלכם פשוט לא מפסיקים לראות אתכם בכל מקום באינטרנט.


השיווק הדיגיטלי שלכם לא עובד, אם:

  • האתר חייב שדרוג כבר שנתיים, ואתם לא יודעים איפה להתחיל.
  • דווקא יש אתר חדש ודי מדהים, אבל עם מעט מאוד תנועה.
  • מעולם לא פורסמה עליכם שום כתבה חיובית, בשום מקום.
  • דף הפייסבוק העסקי לא פעיל או שלא מקבל מספיק חשיפה.
  • הפרסומות של המתחרים שלכם מופיעות בכל הרשת, ורק אתם לא שם.
  • מעולם לא קיבלתם פניות מלקוחות פוטנציאליים דרך האינטרנט.
  • כשאתם מקדמים פוסטים בפייסבוק – מתקבלים לייקים מגולשים שהם ממש לא קהל היעד שלכם.
  • יש לכם מותג איכותי ונחשב, וזה פשוט לא בא לידי ביטוי בחומרים השיווקיים או באינטרנט.
  • מעולם לא השקעתם בתוכן שיווקי, והתוכן הקיים הוא ברמה נמוכה וכלל לא אפקטיבי.

        
כמומחים לשיווק דיגיטלי מבוסס תוכן, אנחנו מסוגלים לפתור כל אחת מהבעיות האלו.
אנו יודעים לבנות תהליך שיווקי חכם – שייצר לכם לקוחות חדשים בכל יום.

 

כמה עולה שיווק דיגיטלי לעסק?

  1. הפקה. כל קמפיין או תהליך שיווק מתחיל בבניית התשתית הנכונה: בניית אתר או דף נחיתה לקליטת לידים (בין 5,000 ל-10,000 ש”ח), הכנת כתבה שיווקית לצורך פרסום באאוטבריין או טאבולה (כ-2,500 ש”ח), עיצוב מודעות לפרסום בפייסבוק וכדומה. בדרך כלל מדובר בעלות חד-פעמית למשך תקופה ארוכה. 
  2. ניהול קמפיינים. כדי לפרסם בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, אאוטבריין או טאבולה – יש צורך במנהל קמפיינים מנוסה שינהל אותו באופן יומיומי. זוהי עלות המשולמת למשרד הפרסום באופן חודשי (בין 5,000-1,500 ש”ח).
  3. תקציב פרסום. ההוצאה הגדולה ביותר במסגרת השיווק הדיגיטלי היא התקציב המשולם לפלטפורמת הפרסום שבה מנוהל הקמפיין (כמה אלפי שקלים לחודש לפחות). כל שתגדילו יותר את התקציב, כך תגיעו לחשיפה גבוהה יותר.


כן, שיווק דיגיטלי עולה כסף.
כמה בדיוק? זה כבר תלוי בגודל קהל היעד שלכם, בחשיפה שאתם מעוניינים להשיג ובדרך המתאימה לפרסום המוצר או השירות שאתם מציעים. באופן כללי ניתן לומר שככל שתשקיעו יותר כסף בתקציב הפרסום – כך תצליחו להגיע לקהל גדול יותר ותשיגו יותר לידים מלקוחות חדשים.

אנחנו יודעים להגדיר את תקציבי הפרסום המתאימים למטרות שלכם, לבנות תוכנית אפקטיבית לשיווק דיגיטלי – ולהוציא אותה לפועל.

 

שיווק דיגיטלי הוא המומחיות שלנו

אנחנו חיים את עולם הפרסום והשיווק באינטרנט יותר מ-15 שנה, עם צוות חכם ואיכותי המורכב מעורכות לשעבר בעיתונות הכלכלית הארצית המובילה (“TheMarker” ו”כלכליסט”), מאנשי פרסום, עיצוב ודיגיטל, שעבדו עם מאות חברות ועסקים בישראל.

בין הפרויקטים הבולטים שלנו:

  1. פרסום כתבות לגיוס משקיעים לחברת טוגדר השקעות
  2. ניהול קמפיינים מבוססי תוכן למכללה האקדמית רמת גן
  3. שיווק בפייסבוק למור בית השקעות
  4. ניהול קמפיין לידים למותג הקוסמטיקה Leorex
  5. כתיבת תוכן לאתר סוזוקי ישראל
  6. כתיבת תוכן לאתר משרד עו”ד מיתר, ליקוורניק ושות’
  7. פרסום בטאבולה ובאאוטבריין למכון אברהמסון
  8. פרסום כתבה בטאבולה לביומיינד תוספי תזונה

 

זה עובד: שיווק דיגיטלי באמצעות תוכן

אנו עובדים בשיטה חכמה ואפקטיבית, שמביאה לתוצאות מרשימות.
השירותים שלנו בתחום השיווק הדיגיטלי כוללים את כל מה שעסק או חברה צריכים: מיתוג, עיצוב לוגו ובניית אתר, ועד כתיבה שיווקית, הפקה ופרסום כתבות בכל אתרי התוכן הגדולים, ניהול קמפיינים דיגיטליים בפייסבוק ואינסטגרם, ניהול דפי פייסבוק, פרסום בטאבולה, פרסום באאוטבריין ועוד.

הפרויקטים שלנו