צור קשר

שדה חובה

פרסום באאוטבריין: שיווק באינטרנט באמצעות כתבות תוכן

קידום ממומן של כתבות שיווקיות באינטרנט באמצעות פרסום באאוטבריין (Outbrain), מאפשר לכל עסק לפרסם כתבה שיווקית "מרחבי הרשת" באתרים המובילים בישראל – ללא תלות בעיתון או באתר מסוים. בכל כתבה ניתן לשלב תמונות, מפת הגעה, קופון, קישור לאתר או לדף נחיתה, פרטי קשר לפניית לקוחות ואפילו טופס לידים, לצורך קבלת פניות איכותיות ורציניות מקוראי הכתבה ישירות לתיבת המייל.

  
תקציב הפרסום המינימלי הנדרש לצורך קמפיין אאוטבריין הוא 10 דולר ליום (אם כי אנו ממליצים על השקעה של לפחות 20 דולר ביום), וכאשר הכתבה טובה ומעניינת, העלות לקליק יכולה להיות זולה משמעותית מהעלות בשיטות פרסום אחרות כמו גוגל או פייסבוק.

 

איך נראה פרסום באאוטבריין?

אאוטבריין היא אחת משתי הפלטפורמות הקיימות בארץ לקידום תוכן ופרסום כתבות ברחבי הרשת, על ידי שתילת קישורים לכתבות מומלצות נוספות בסיומה של כל כתבה באתר (מוכרת יותר בשם "כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך"). קידום כתבות תוכן שיווקי באמצעות קמפיין אאוטבריין, מאפשר חשיפה בחלק מאתרי התוכן המוכרים לכמויות גדולות של גולשים רלוונטיים - וקבלת לידים מלקוחות פוטנציאליים.

אפשרות חלופית לקידום כתבה שיווקית היא פרסום בטאבולה, מערכת המלצות התוכן הנפוצה בישראל, הכוללת קידום של הכתבה באתר ynet, האחראי לחלק משמעותי מסך הכתבות המקודמות בצורה זו. עם זאת, קידום כתבה בטאבולה דורשת תקציב פרסום גבוה יותר מאאוטבריין, של החל מ-1,500 דולר בחודש.

  

כך נראות כתבות מקודמות באאוטבריין -
  

 קידום תוכן באינטרנט

  
  

היתרונות של קידום תוכן באאוטבריין:

  • כתבת מגזין מפורטת שכוללת את כל המידע שמעניין את הגולשים.
  • חשיפה באתרי התוכן הגדולים בישראל: mako, "הארץ", TheMarker, "כלכליסט" ועוד.
  • זו לא עוד פרסומת או באנר: הפרסום נראה ממש כמו קישור לכתבה רגילה באתר.
  • שילוב טופס לידים בסוף הכתבה, בנוסף למספר טלפון, קישור לאתר או לדף נחיתה מתאים.
  • אגירת קהל הקוראים של הכתבה ברשימת רימרקטינג לצורך קמפיין המשך בגוגל או פייסבוק.

    

פרסום ותוכן הם המומחיות שלנו

כעיתונאים לשעבר בעיתונות הכלכלית ובעלי ניסיון רב בתחום, הכתבות שאנו כותבים לצורך פרסום באאוטבריין מצטיינות בתוכן מעניין, בהיר, בעל מבנה מדויק וכותרת מושכת.

 
הדבר בא לידי ביטוי בקמפיינים מוצלחים במיוחד של הלקוחות שלנו, לעומת המתחרים - מספר גבוה של הקלקות על הכתבה מדי יום, עלויות נמוכות מאוד לקליק, ולידים איכותיים המתקבלים מהכתבה היישר אל תיבת המייל.
  

אנו במליס מבצעים את כל תהליך הפקת הכתבה וניהול הקמפיין באאוטבריין:

החל מכתיבת תוכן שיווקי איכותי ברמה עיתונאית, רכישת תמונות ממאגר איכותי, העלאת הכתבה לאתר הלקוח או לאתר תוכן מתקדם המותאם למכשירים ניידים, ועד לניהול הקמפיין בפועל ופרסום התוכן באתרים הגדולים בישראל - ביניהם mako, "כלכליסט", "הארץ", "TheMarker" ועוד.
 

השיטה שלנו לשיווק באינטרנט מבוססת בשלב ראשון על קידום תוכן באאוטבריין לצורך משיכת תנועה איכותית ורלוונטית לאתר, ובשלב השני - מודעות רימרקטינג בפייסבוק לקהל הקוראים של הכתבה. עד כה כתבנו כתבות לפרסום ב-Outbrain וניהלנו קמפיינים עבור חברות נדל"ן, השקעות ופיננסים, אוניברסיטאות ומכללות, משרדי עורכי דין, רואי חשבון, סוכנויות ביטוח וחברות פרטיות רבות.

   

הכתבות יאוחסנו באתר הלקוח, או באתר התוכן Web-Mine.co.il, הנמצא בבעלותנו.      

 

 

דוגמאות לכתבות שלנו שקודמו ב-Outbrain:

 

 

 

נוף ציורי, 40 דקות מהמרכז: בית אבן עתיק בבת שלמה מוצע למכירה ב-6.2 מיליון שקלים -

 

קידום כתבת נדלן באאוטבריין

 

 

משלמים משכנתא? כנראה שמגיעים לכם 150 אלף שקל בחזרה -

 

ניהול קמפיין אאוטבריין למיחזור משכנתאות

 

כמה עולה לפרסם באאוטבריין?

עלות הפרסום המינימלית הנדרשת לקמפיין אאוטבריין מתחילה ב-10 דולר ליום, ויכולה לחרוג ב-20% מהתקציב שהוגדר. עם זאת, אנו ממליצים על תקציב פרסום העומד על לפחות 20 דולר ביום, כדי להזרים תנועה גבוהה יותר לכתבה. התשלום הוא לפי קליק, כך שהתקציב מנוצל כאשר גולשים מקליקים על הכתבה - עד שהוא מגיע למיצוי ומתחדש למחרת.

 
עלות קליק באאוטבריין עומדת בדרך כלל על כ-0.5 דולר ומטה. כאשר הקמפיין מוצלח במיוחד, עלות זו יכולה לרדת ל-0.1 דולר ואפילו פחות, עד למינימום של 3 סנט בלבד לקליק (כן, יש לנו גם כמה קמפיינים כאלה).

 

רקע עיתונאי, תוכן איכותי

מליס מספקים שירותי פרסום ותוכן בסטנדרט הנחשב ליוצא דופן בעולם הפרסום הישראלי: כתיבה שיווקית וקופירייטינג, עריכת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים, שיווק ופרסום באינטרנט, שיווק בפייסבוק, פרסום בטאבולה ועוד. לצוות הכותבים שלנו רקע עיתונאי עשיר וניסיון של יותר מ-15 שנים בתחום התוכן, בעיתונות הארצית, ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט מובילים בישראל ("TheMarker", "כלכליסט" ועוד).
  

בין לקוחותינו: סוזוקי ישראל וקבוצת מכשירי תנועה, משרד העלייה והקליטה, עץ ועצה, איתוראן, הרשות לפיתוח הנגב, עיריית באר שבע, המכללה האקדמית לישראל, המרכז הרפואי בריאותא, משרד עו"ד מיתר ליקוורניק ושות', המכללה לעיצוב בניין ודיור ורבים אחרים.     


 

מידע וטיפים נוספים שעשויים לעניין אותך:

 

            

  

הלקוחות שלנו

האוניברסיטה העברית בירושלים 
סוזוקי ישראל 
איתוראן 
עיריית באר שבע 
מכשירי תנועה 
משרד העלייה והקליטה 
משרד עו”ד מיתר ליקוורניק ושות' 
הרשות לפיתוח הנגב 
קבוצת שגראוי 
המכללה האקדמית לישראל 
ויגן פרנדלי 
פיליפ מרטינס 
מלון SEA תל אביב 
המכללה לעיצוב - בניין ודיור 
המקום, תל אביב 
עץ ועצה 
בריאותא 
אולפני דאבי דאב 

לקוחות ממליצים

המרכז הרפואי בריאותא:

"זכינו לשירות מקצועי שניכר שהתבצע מתוך נסיון רב וידע בתוכן, שיווק ומיתוג, וקיבלנו מענה מהיר ותוצר איכותי ללא דופי"

המכללה לעיצוב, "בניין ודיור":

"תודה על הליווי לאורך כל הדרך - בבניית האתר ובפרסום בפייסבוק, על ההדרכה הנעימה ועל הסבלנות הרבה. תמיד עם התחושה שיש על מי לסמוך ושאתם עושים את המקסימום!"

אורי שביט, "טבעוניות נהנות יותר":

"מקסימות, נותנות שירות מכל הלב וברוחב לב - ניכר שהן אוהבות את מה שהן עושות ותענוג לעבוד איתן. תודה על כל העזרה בניהול התוכן לטבעוניות שנהנות יותר!"

משרד עו"ד נתיב, צוריאנו, כהן:

"תודה על עבודה מקצועית ונפלאה (!!!) בכתיבת תוכן לאתר האינטרנט של משרדנו. תודה על תשומת הלב לפרטים הקטנים (גם אלה שבאחריות גורם אחר), הנעימות והאדיבות, המענה המהיר והענייני - ובעיקר על התוצר הסופי. היה לנו לעונג!"

מרכז מיחזור Green & Clean:

"עבודה מקצועית, שירות מהיר ויעיל! חוללתם פלאים בתוכן לאתר האינטרנט של החברה ולדף העסקי בפייסבוק. תודה על הסבלנות, הזמינות הגבוהה והשירות הנפלא"

ויגן פרנדלי:

"תודה על עבודה מקצועית ומהירה, על הנגישות וההבנה לכל הקפריזות שלנו. כיף לדעת שלא משנה מתי פונים אליכם - אתם תמיד זמינים ונכונים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. אתם הרבה יותר מחברת פרסום, אתם חלק ממשפחת ויגן פרנדלי!"

משרד עו"ד קרן זרקו זמיר:

"שירות אדיב, יעיל ומקצועי בצורה מעוררת השתאות. תוכן מעולה, שיווק באינטרנט באמצעות פייסבוק וטאבולה, וייעוץ שיווקי כולל שסייעו רבות בקידום האתר, תוך מתן יחס אנושי מצוין, הגדלת ראש וחשיבה יסודית על משמעות של כל מילה"

אילנית רם, מנכ"לית מלון Sea תל אביב:

"רגישות מקצועית, הבנה מהירה של דרישות הלקוח, וכתיבת תוכן ברמה גבוהה לאתר ולפרסום באאוטבריין. תוצאות מרשימות, ללא ספק התחלה של ידידות נפלאה"

אלון שניידרמן, Web3D:

"תוכן שמגיע מתוך הבנה עמוקה והיכרות מקצועית עם עולם התוכן של הלקוח, תוך שימוש מקצועי בכתיבה איכותית ועריכה מיטבית. ממליצים בחום"

"המקום" תל אביב:

"שירות מקצועי ויעיל לפרסום באינטרנט, שיווק בפייסבוק, קידום כתבות בטאבולה ויעוץ שיווקי מקיף. המענה לצרכים שלנו מיידי, והעיקר - הכל באווירה נהדרת והמון רצון לעזור. הלוואי שהיו לנו עוד ספקים כאלה..."

החברה העירונית לפיתוח עסקי באר שבע:

"נעזרנו בשירותי מליס לצורך כתיבה שיווקית של חומרי הסברה אודות פעילות החברה. קיבלנו שירות מקצועי ואיכותי, תוך הקפדה על פרטים. מהירות התגובה לבקשתנו היתה מהירה ויעילה, ולאורך כל העבודה המשותפת זכינו לזמינות מלאה ואוזן קשבת לצרכי החברה"

שיווק באינטרנט: איך מפרסמים עסק ומגדילים רווחים?

עורכת הדין השקיעה אלפי שקלים בשיווק שלא הביא לקוחות, יועץ המשכנתאות רצה לפרסם בפייסבוק כי "זה מה שכולם עושים". עם כל כך הרבה אפשרויות לשיווק באינטרנט - איך יודעים במה לבחור?
קרא עוד

מה זה טאבולה (Taboola)?

איך חושפים את המוצר או השירות שלכם בפני הגולשים של ynet, "וואלה" ו"ישראל היום"? התשובה: באמצעות פרסום כתבה שיווקית דרך טאבולה – רשת פרסום לקידום כתבות באתרי התוכן הגדולים
קרא עוד

לא רק לעסק חדש: 5 טיפים לשיווק באינטרנט

למה צריך לבנות אתר לעסק ומתי אפשר להסתפק בדף פייסבוק? איפה להשקיע את תקציב הפרסום באינטרנט – בגוגל, פייסבוק, טאבולה או אאוטבריין? ומה זה רימרקטינג וגוגל אנליטיקס? חמישה טיפים חשובים לשיווק עסק באינטרנט.
קרא עוד

המדריך המלא לשיווק עסקים באינטרנט

לפרסם בפייסבוק, אינסטגרם או גוגל? ואולי בכלל כדאי לקדם כתבה שיווקית באאוטבריין או טאבולה? אם התבלבלתם משפע האפשרויות לשיווק באינטרנט, קבלו את המדריך שיעשה לכם סדר בבלאגן.
קרא עוד

מה אסור לפרסם בפייסבוק?

אחת הדרכים הכי אפקטיביות לפרסום באינטרנט היא קמפיין פייסבוק. לפני שמתחילים, כדאי להכיר את כל האיסורים והמגבלות על מוצרים ושירותים שלא יקבלו את אישור הרשת החברתית - ולכן לא יעלו לאוויר.
קרא עוד

איך להשיג לידים לעסק?

אתר אינטרנט, דפי נחיתה, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק – תקציב הפרסום שלך יכול להתפזר לכל כך הרבה מקומות, אבל איפה הכי כדאי להשקיע אותו? הגיע הזמן להכיר את אפשרויות השיווק הכי פופולריות באינטרנט, ולהתחיל לקבל לידים.
קרא עוד

7 טיפים לכתבה שיווקית באינטרנט

אאוטבריין וטאבולה הן שתי הדרכים העיקריות בישראל לשיווק באמצעות תוכן – כתבות שיווקיות המתפרסמות בכל אתרי התוכן בארץ. הנה 7 טיפים שכדאי להכיר לכתיבת כתבה מוצלחת ולקמפיין אפקטיבי.
קרא עוד

8 טיפים לפרסום באאוטבריין

פרסום באאוטבריין יכול להיות מאוד אפקטיבי לקידום תוכן שיווקי, אך רק בתנאי שעושים את זה נכון. הנה שמונה דרכים לשדרוג כל קמפיין אאוטבריין, מההחלטה על נושא הכתבה ועד ליצירת קמפיין משלים בפייסבוק או בגוגל.
קרא עוד

מה זה אאוטבריין (Outbrain)?

מחפשים דרך חדשה לפרסם את המוצר או השירות שלכם? כתבה המקודמת באמצעות אאוטבריין (Outbrain) תאפשר לכם להגיע לגולשים באתרי התוכן הגדולים
קרא עוד

שיווק באאוטבריין וערוצים נוספים

מפרסמים באאוטבריין? על מנת למקסם עוד יותר את פעילות השיווק באינטרנט, כדאי להכיר כמה דרכים באמצעותן ניתן לייעל את הקמפיין באאוטבריין ולשלב אותו עם ערוצי פרסום נוספים.
קרא עוד

קופירייטינג לעסק: הדרך הנכונה לקמפיין מצליח

קופירייטינג מקצועי לאתר האינטרנט, לפוסטים בפייסבוק ואפילו לפליירים, יצליח להסביר לכולם בדיוק מה אתה מוכר ולמה הם חייבים דווקא את המוצר שלך. קופירייטינג - לא רק לקמפיינים גדולים ועתירי תקציב.
קרא עוד

איך כותבים תוכן לאתר? 5 טיפים לתוכן שיווקי איכותי

תוכן לאתר הוא אחד הכלים השיווקיים החשובים ביותר שיש. הוא יכול להזרים אליך גולשים, לקדם את העסק שלך ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש – ולשכנע אנשים לקנות ממך. הכל, כמובן, בתנאי שעושים את זה נכון.
קרא עוד

אינסטגרם לעסק: זה ממש לא פייסבוק

כמעט לכל בעל עסק יש דף עסקי בפייסבוק, אבל כדאי שתתחיל לשים לב גם לאינסטגרם – רשת חברתית מבוססת תמונות המיועדת רק למכשירים ניידים, חושפת את הפוסטים שלך ל-100% מהעוקבים ומאפשרת לך לפרסם את העסק בחינם.
קרא עוד

איך לשווק עסק בחינם?

איך בונים אתר, פותחים בלוג, מעצבים מודעות יפהפיות, עורכים תמונות ונשארים תמיד מעודכנים בכל מה שקורה, בלי לשלם אפילו שקל על יועץ שיווק, חברה לבניית אתרים או סטודיו לעיצוב גרפי? הנה 10 דרכים לשיווק עסק חדש, כולן לגמרי בחינם.
קרא עוד

8 טיפים לניהול אינסטגרם לעסק

אינסטגרם יכולה לשמש כלי פרסומי מדהים להגדלת מכירות ולחיזוק המותג, וניתן להגיע בעזרתה לקהל עצום של לקוחות פוטנציאליים לכל עסק. הנה כמה טיפים קלים לביצוע, שיעזרו לך להוציא את המקסימום מהרשת החברתית הפופולרית.
קרא עוד

5 טיפים לניהול מדיה חברתית

כמעט לכל עסק יש היום לפחות דף עסקי בפייסבוק. כדי לגרום לשיווק ברשתות החברתיות להצליח – צריך לדעת איך לעבוד נכון, לגרום לכל פוסט להגיע לכמה שיותר אנשים, ובעיקר לעודד אינטראקציה עם האוהדים. הנה 5 טיפים חשובים לניהול מדיה חברתית.
קרא עוד

5 טעויות נפוצות בניהול חשבון אינסטגרם של עסק

באיזה תמונות לא מומלץ להשתמש באינסטגרם, כמה טקסט זה יותר מדי ובאיזה שעות אף אחד לא יראה את הפוסטים שלך? טעויות נפוצות בניהול חשבון אינסטגרם לעסק - לקרוא ולא ליישם.
קרא עוד

פרסום בפייסבוק למתקדמים: 10 טיפים שימושיים

פרסום בפייסבוק הוא דרך יעילה וזולה במיוחד לשיווק של כל עסק או חברה, אבל עם הטיפים למקצוענים שתקרא כאן – ביצועי המודעה שלך יזנקו לשמיים והטלפון לא יפסיק לצלצל. הנה 10 טיפים מדהימים שישדרגו לך את הקמפיין.
קרא עוד

פרסום בפייסבוק: למה חשוב לקדם פוסטים בתשלום?

נגמרו הימים בהם היה מספיק ללחוץ "לייק" לעמוד פייסבוק כדי להתחיל להיחשף לכל התכנים שלו. היום, החשיפה האורגנית של רוב הדפים העסקיים שואפת לאפס, והדרך העיקרית להתגבר על המכשול היא קידום ממומן.
קרא עוד

20 רעיונות לפוסטים מעניינים בדף עסקי בפייסבוק

דף עסקי בפייסבוק יכול להיות הרבה יותר מ"בוקר טוב חברים" ו"סופ"ש נעים לכולם". הנה 20 סוגים שונים של פוסטים שאפשר להעלות לדף פייסבוק, וכל עסק יכול להתאים לעצמו וליישם בקלות.
קרא עוד

תזמון פוסטים בפייסבוק

אם יש לך דף עסקי בפייסבוק, כדאי שתכיר את האפשרות לתזמן פוסטים מראש. מדובר באופציה פשוטה שיכולה לחסוך זמן, הופכת את ניהול העמוד לקל ונוח – וכל אחד ממנהלי הדף יכול להשתמש בה. איך עושים את זה? בקלות
קרא עוד

איך קופירייטינג יכול להשפיע על אתר האינטרנט שלך?

לתכנן אתר מסודר וברור, להעביר את המסר השיווקי המדויק ולהשתלב בצורה מושלמת עם העיצוב: הנה 5 טיפים לקופירייטינג ולתכנון נכון של אתר אינטרנט, שיעזרו לך למשוך הרבה יותר גולשים ופניות מלקוחות.
קרא עוד

שיווק באינטרנט: השקעה משתלמת או בזבוז כסף?

גם בעלי עסקים מצליחים מוצאים את עצמם מבזבזים הון תועפות על הקמת אתרי אינטרנט ופרסום בפייסבוק שלא מביאים להם אפילו לקוח אחד. למה זה קורה ומה צריך לעשות כדי להרוויח היום משיווק באינטרנט?
קרא עוד

חמש הטעויות הכי גדולות שעסקים עושים בפייסבוק

פתחת דף עסקי חדש בפייסבוק? חשוב שתימנע מחמש הטעויות האלו כדי לא לגרום לנזק תדמיתי למותג שלך, להבריח לקוחות פוטנציאליים ואפילו לאבד לקוחות. לקרוא וליישם.
קרא עוד

מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר אינטרנט?

אתה רוצה שהלקוחות שלך יקבלו מידע מלא על העסק או המוצר שלך, אבל לפעמים הם יודעים בדיוק מה הם רוצים, ורק צריכים ליצור קשר. בדיוק בשביל זה המציאו את דף הנחיתה - לפרסום באינטרנט או בפייסבוק.
קרא עוד

5 סיבות טובות לפרסם את העסק שלך בפייסבוק

האפשרות להגיע בדיוק לקהל היעד שלך, חשיפה עצומה של עשרות אלפי גולשים בחודש, מעקב ביצועים שוטף, יתרון על פרסום בגוגל ועלות נמוכה – כל אלה הופכים את פייסבוק לפלטפורמת פרסום מדהימה כמעט לכל אחד.
קרא עוד

בניית אתר בחינם, בפחות מחמש דקות

מבין האפשרויות שיש היום לבניית אתר אינטרנט חדש, מרשים וללא השקעה כספית, הדרך הפשוטה ביותר היא כנראה מערכת בלוגר של גוגל. ושלא תתנו למילה "בלוג" לבלבל אתכם: ברגע שהאתר עובר דומיין, אף אחד לא יכול לדעת איך הוא התחיל.
קרא עוד

תוכן לאתרים - מתי זה הפך למוצר מבוקש?

אם זה לא קורה באופן טבעי, גוגל תגרום לזה לקרות: מאתרי האינטרנט התמימים של שנות התשעים, דרך אתרי ספאם עמוסי מילות מפתח ועד לאתרים איכותיים, כך הצליחה גוגל לשדרג לנו את התוכן ברשת. אבל לא לגמרי.
קרא עוד

כמה עולה לפרסם בפייסבוק?

התשובה: החל מ-10 שקלים ליום או 100 שקלים לתקופת פרסום מוגדרת, לפי קליקים או חשיפות. עלות הפרסום בפייסבוק מתחלקת לתקציב המועבר ישירות לפייסבוק, ולעלות ניהול חודשית אם הקמפיין מנוהל על ידי חברת פרסום חיצונית.
קרא עוד

חנות הלייקים של פייסבוק

באנרים חדשים לקידום עמודים עסקיים מציפים לנו את הניוזפיד, ואם יש לכם דף עסקי בפייסבוק, בטח שמתם לב לאפשרות החדשה שצצה לכם להגדלת מספר הלייקים בעמוד על ידי פרסום אגרסיבי. הבעיה: האוהדים החדשים הם כנראה ממש לא הקהל שלכם, והמחיר – מופקע.
קרא עוד

כך תפספס את הקורא: 5 סוגים של כותרות גרועות לתוכן שיווקי באינטרנט

הכותרת היא זו שבדרך כלל תקבע אם הקורא ימשיך להתעניין בשאר התוכן השיווקי. אם הכותרת שלך משעממת, מתחכמת, לא ברורה, יצירתית מדי או פשוט לא קיימת, היא תכשיל גם את המסר השיווקי.
קרא עוד

איך עושים כסף מניהול עמוד עסקי בפייסבוק?

ניהול עמוד עסקי בפייסבוק הוא כלי שימושי כמעט לכל עסק שמעוניין בחשיפה נוספת באינטרנט, ובשילוב של פרסום בפייסבוק הוא גם יכול למשוך לקוחות חדשים בקלות. מדריך מקוצר לעסקים ברשת החברתית.
קרא עוד

איך הופכים פרופיל אישי בפייסבוק לדף עסקי?

אם צברת 5,000 חברים בפרופיל הפייסבוק האישי שלך, אתה כנראה עסק, ארגון או סלב בהתהוות – וזה הזמן לעבור לדף עסקי. בלחיצה פשוטה על לינק אחד, ניתן להמיר את הפרופיל האישי לעסקי, ולהפוך את החברים ללייקים.
קרא עוד

כך תשיג אתר אינטרנט טוב יותר משל המתחרים שלך

לפני שמתחילים בתכנון, קופירייטינג וכתיבת תוכן לאתר, רצוי לבצע בדיקה יסודית של אתרי המתחרים שלך ולהבין מה אפשר לשפר כדי להתעלות עליהם בתוכן ובעיצוב. כאן תלמד איך עושים את זה.
קרא עוד

10 תקלות מרגיזות שתגלה בפיתוח של אתר אינטרנט

העבודה על אתר אינטרנט לא מסתיימת בכתיבת תוכן ועיצוב, והבעיות מתחילות לצוץ דווקא אחרי שמסתיים שלב הפיתוח. זה הזמן שבו מגלים כותרות עקומות, פונט שלא היה כלול במחיר, וטקסט בקלינגונית במקום מסך תודה.
קרא עוד

פרסום ושיווק בפייסבוק: כך תייצר פרסום ממוקד ואפקטיבי

רק בפייסבוק אפשר לפרסם שמלות כלה לנשים מאורסות בנות 20 ומעלה או ביטוח מקיף לנהג חדש לבני 18 עד 20, שסביר להניח שהוציאו רישיון נהיגה לאחרונה. כך הפכה פייסבוק לאחת הפלטפורמות החזקות לשיווק באינטרנט.
קרא עוד

המדריך השלם לתכנון וכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

איך מתכננים תוכן לאתר אינטרנט ולעמוד הראשי, מה זה מסמך בריף, למה צריך להכין רשימה של מילים ומה צריך לעשות כדי שהאתר שלך יהיה טוב יותר מהאתרים המתחרים? כל התשובות במדריך הבא.
קרא עוד

7 דברים שצריך לדעת על כתיבת תוכן לאתר אינטרנט

אחרי שגיבשת בריף, קונספט ורשימה של מילות חיפוש, זה הזמן להתחיל לשחק בלהיות קופירייטר: השלב בו אפשר להתחיל בתהליך קופירייטינג וכתיבה של תוכן לאתר שלך. כך תעשה את זה נכון.
קרא עוד

מתי מומלץ פרסום בפייסבוק ומתי כדאי לפרסם בגוגל?

פרסום מודעה בפייסבוק שונה מאוד מפרסום מודעה בגוגל, ולפני תחילת הפרסום באינטרנט כדאי לשקול היטב את ההבדלים. במקרים רבים בהם פרסום בפייסבוק לא יעבוד, כדאי להעדיף דווקא פרסום בגוגל – שעשוי להתאים יותר.
קרא עוד

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט בהתאמה לקהל היעד

בניית אתר אינטרנט חייבת להתחיל בתכנון ובהבניה נכונה של המסרים השיווקיים, ולהמשיך בכתיבה של התוכן המתאים לאתר, כשהעיצוב והפיתוח מגיעים רק בהמשך. רוצה לכתוב תוכן לאתרים שעושה את העבודה? זו הדרך.
קרא עוד

שימוש בפייסבוק בישראל ובעולם: נתונים וסטטיסטיקות שכדאי להכיר

על פי נתוני האתר socialbakers.com, נכון לספטמבר 2012 רשומים בפייסבוק יותר מ-910 מיליון משתמשים בעולם, מתוכם 3.7 מיליון בישראל. אז כמה זמן אנחנו מבלים בפייסבוק וכמה לייקים יש לג'ניפר לופז?
קרא עוד

מה כוללת חבילת פרסום בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק מתחיל בניתוח מעמיק של המוצר וקהלי היעד, וכולל מעקב יומיומי והפקת דו"ח ביצועים חודשי. בוא לגלות איך פרסום מודעה בפייסבוק יכול להזניק גם את העסק שלך!
קרא עוד

איזה מילות חיפוש צריך לשלב בתהליך כתיבת תוכן לאתר אינטרנט?

השלב האחרון בתכנון אתר אינטרנט לפני קופירייטינג, כתיבת תוכן לאתר ויציאה לעיצוב ופיתוח, הוא בדיקה של מילות החיפוש הרלוונטיות לצורך קידום האתר במנועי חיפוש. מדריך מזורז לפיצוח גוגל.
קרא עוד

תוכן שיווקי בדפוס: איך כותבים ברושור או פלייר?

היזהרו מעודף טקסט ועיצוב מוגזם, הוסיפו רשימת יתרונות ושלבו גם ציטוטים או המלצות של לקוחות. איך לנסח תוכן שיווקי לברושור או לפלייר של עסק, מוצר או שירות, ועל איזה תוכן מומלץ לוותר?
קרא עוד

אם כל אחד יכול לכתוב, למה בכלל צריך קופירייטינג?

קופירייטינג, או תוכן שיווקי, הוא תחום שדורש הרבה ידע וניסיון בתחום הכתיבה, אך בעיקר בתחום השיווק. קופירייטר צריך לדעת לכתוב - אבל הוא חייב לדעת גם למכור, כדי לגרום לקורא לקלוט את המסר ולהפוך ללקוח.
קרא עוד

קופירייטינג למתחילים: דבר אל הקורא, לא על עצמך

לקוח טיפוסי שנתקל בחומר פרסומי, אתר אינטרנט, באנר שקפץ לו על המסך או מודעת פייסבוק, הוא במקרה הטוב אדיש, ובמקרה הרע – עוין. הוא רוצה לדעת רק דבר אחד: מה הוא מרוויח מזה?
קרא עוד

איך כותבים פרופיל חברה?

מומלץ להתחיל בתיאור קצר של החברה או העסק, לפרט את תחומי הפעילות, להדגיש יתרונות מרכזיים לעומת המתחרים, קצת עובדות ומספרים ופרטים נוספים על הבעלים. רק אל תגזימו עם החזון.
קרא עוד