fbpx

פרסום באינטרנט?
התוצאות שלנו יפתיעו אותך.

אנו מפיקים תוכן מדויק וקמפיינים חכמים – במטרה לקבל רק לידים איכותיים. שיטת הפרסום שלנו משלבת קידום כתבות תוכן באאוטבריין, טאבולה ופייסבוק, ומצליחה לקלוע בדיוק לקהל היעד

צור קשר

השיטה שלנו לפרסום ושיווק באינטרנט

שיווק ופרסום באינטרנט הם המפתח להגברת מכירות לכל עסק או חברה, היוצרים זרם קבוע של לידים המשאירים פרטי קשר, ושל קהל יעד איכותי הממשיך להיחשף לתכנים מטעם המפרסם באופן קבוע ולאורך זמן.

בזכות 15 שנות ניסיון בתחומי הדיגיטל, הפרסום והתוכן בישראל, גיבשנו אסטרטגיה פשוטה אך מבריקה לפרסום באינטרנט, המשלבת שיווק באמצעות כתבות תוכן יחד עם רימרקטינג (שיווק חוזר), פרסום לרשימות תפוצה ולקהלים דומים בפייסבוק.

פעם אחר פעם, שיטה זו הוכיחה את עצמה כדרך האפקטיבית ביותר כיום לשיווק דיגיטלי, בעזרת טרגוט של קהלי יעד רלוונטיים לעסקים וחברות בכל התחומים – בהם גם כאלה הנחשבים למאתגרים במיוחד.

הכתבות שלנו מתפרסמות באתר התוכן web-mine.co.il, והן כוללות טופס צור קשר המתוכנת בסוף הכתבה לצורך איסוף לידים מהקוראים – שמגיעים ישירות למייל של המפרסם.
 

פרסום מבוסס תוכן: הדרך ליצירת לידים איכותיים

  1. יצירת תוכן מתאים. השלב הראשון באסטרטגיית דיגיטל מוצלחת הוא יצירת כתבת תוכן איכותית ובעלת ערך, המיועדת לקהל היעד הרצוי לנו, שאליו אנו מבקשים להגיע. התוכן לא בהכרח צריך להיות על העסק או המוצר הספציפי אותו מעוניינים לקדם, אך הוא חייב להתאים לקהל היעד שהגדרנו.

    כך, למשל, למשרד עורכי דין בתחום דיני המשפחה נייצר תוכן בעל ערך המיועד לזוגות המתכננים להתגרש או נמצאים כרגע בהליך גירושין, ולמשרד למיחזור משכנתאות נייצר תוכן המפרט כמה כסף ניתן לחסוך באמצעות מיחזור משכנתא, וכדומה. 

  2. קידום והפצת התוכן – פרסום באאוטבריין או פרסום בטאבולהשיווק כתבות תוכן באינטרנט מתבצע באמצעות פלטפורמות אאוטבריין וטאבולה, המקדמות את הכתבה הרצויה בכל אתרי התוכן בישראל, בהם אתרים כמו ynet, מאקו, וואלה ועוד (החלק המוכר יותר כ"כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך").

    התוכן המקודם ימשוך אל הכתבה רק את קהל היעד הרצוי והמתאים, שאליו אנו מכוונים. באמצעות הכתבה נצליח להוביל אותו אל האתר שלנו – מה שישמש אותנו בהמשך התהליך השיווקי. 

  3. שיווק ופרסום חוזר בפייסבוק ו/או בגוגל לכל קוראי הכתבה (רימרקטינג). מערכות הפרסום של פייסבוק ושל גוגל מאפשרות ליצור קהל המבוסס על כל מי שקרא את הכתבה, שמאותו הרגע יתחיל להיחשף לתכנים ולפרסומי העסק באמצעות פוסטים בפייסבוק או באנרים רודפים בגוגל.

    כך, גם אם הקורא לא יצר קשר או השאיר פרטים מיד לאחר שקרא את הכתבה – הוא בהחלט עשוי להבשיל ולהפוך לליד בשלב מאוחר יותר. 

  4. שיווק בפייסבוק לרשימות תפוצה. במקביל לפרסום תכנים בפייסבוק לקוראי הכתבה, מומלץ לפרסם את אותם התכנים גם לרשימת תפוצה גדולה של לקוחות, קולגות וכדומה, המוזנת אל מערכת הפרסום של פייסבוק.

    אמנם לא מדובר בהכרח בלקוחות פוטנציאליים, אך אלה נחשבים ל"מפיצי הבשורה" – קהל יעד של אנשים המכירים אותך ואת העסק שלך, ויוכלו להפנות אליך לקוחות באופן קבוע, אם רק תדאג להישאר אצלם בתודעה. 

  5. פרסום בפייסבוק לקהלים דומים. השלב האחרון באסטרטגיה לשיווק באינטרנט, הוא פרסום בפייסבוק לקהלים בעלי מאפיינים הדומים לקוראי הכתבה ולרשימות התפוצה. אלה הם קהלים הנבנים במערכת הפרסום של פייסבוק, בהתאם לקריטריונים הקיימים גם בקרב קהלי הליבה שלנו – קוראי הכתבה ורשימת התפוצה.

    הם אמנם לא נחשפו לעסק קודם, אך משום שהם בעלי מאפיינים דומים לקהלי המקור – יש סבירות טובה לכך שגם הם מהווים קהל רלוונטי לפרסום.


כמה עולה לפרסם באינטרנט?

עלות שיווק באינטרנט מורכבת מעלויות הקמה חד-פעמיות של מוצרים כמו כתבה שיווקית, בניית אתר או דף נחיתה, מעלות שוטפת של ניהול הקמפיין (בטאבולה, אאוטבריין, פייסבוק וכדומה), ומתקציב הפרסום המומלץ.

העלות החודשית של הקמפיין תלויה בעיקר בתקציב העסק, המשפיע על היקף הפרסום וכמות הלידים שיתקבלו, ולמעשה אין לה גבול: ככל שתשקיע יותר בתקציב הפרסום, תגיע לקהל גדול יותר ותשיג יותר לידים.

  
שיווק באינטרנט: כמה עולה ליד?

נניח, למשל, שהחלטת לפרסם כתבה שיווקית באאוטבריין או בטאבולה, במטרה לקבל לידים מאנשים שקראו את הכתבה, התעניינו בנושא והשאירו פרטים ליצירת קשר.

נניח גם שהגדרנו תקציב פרסום של 3,000 שקלים בחודש, שהקמפיין עובד בצורה אופטימלית והתקציב שהוגדר הצליח להגיע ל-3,000 גולשים שקראו את הכתבה (עלות של שקל אחד לקליק), כאשר מתוכם 60 איש השאירו פרטים (1 מתוך 50).

המשמעות היא שעלות ליד עומדת על 50 שקלים (3,000 שקלים לחלק ל-60 לידים), וכעת ניתן לתכנן בהתאם את תקציב הפרסום בחודשים הבאים.


מייצרים אלפי לידים בחודש

מליס היא סוכנות דיגיטל, פרסום ושיווק באינטרנט, הפועלת מאז שנת 2012. הצוות שלנו מורכב מאנשי פרסום, שיווק ותוכן בעלי ניסיון של יותר מ-15 שנה בתחום, באינטרנט ובדפוס, חלקן בעיתונות הכלכלית הארצית המובילה ("TheMarker" ו"כלכליסט").

השירותים שלנו כוללים כתיבה שיווקית וקופירייטינג, ייעוץ שיווקי לעסק, כתיבת תוכן לאתרים ולדפי נחיתה, יצירת לידים איכותיים באמצעות קמפיינים דיגיטליים, ניהול תוכן לבלוגים וניהול דפי פייסבוק, פרסום בטאבולה ובאאוטבריין, שיווק ופרסום בפייסבוק ועוד.

 

להורדה חינם:
המדריך לשיווק באינטרנט >>

מדריך חינמי: שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

הפרויקטים שלנו