שלוש דרכים מדהימות לקבל יותר לידים מהאתר שלכם

בעידן שבו ליד ממוקד ואיכותי הוא נכס, אין כמעט בעל עסק שלא יעשה הכל כדי לקבל פרטים איכותיים וממוקדים על עוד לקוח פוטנציאלי. הגולשים, לעומת זאת, יעשו הכל כדי להימנע מלהשאיר פרטים. הנה שלוש עצות שיעזרו לכם לגרום לזה לקרות

איך להשיג יותר לידים לעסק מאתר אינטרנט?

אין כמו ליד טוב כדי לגרום לכם לחשוב שעשיתם משהו נכון עם האתר שלכם.
גולש שמחליט להשאיר ליד מרצונו, הוא כנראה לקוח פוטנציאלי – שגם אם לא ירכוש דבר כרגע – הקשר איתו עשוי להימשך זמן רב, ואולי בסוף גם יסתיים ברכישה.

אך בעידן של היום, הגולשים מוצפים בהצעות, מיילים ומועדונים, ורובם יעדיפו להימנע ככל הניתן מלהשאיר פרטים באתר, אלא אם תגרמו להם להרגיש שהם פשוט לא יכולים לעזוב בלי זה. כאן ריכזנו שלוש עצות מועילות שימקסמו את כמות הלידים שתקבלו מהגולשים באתר.

1. לספק תוכן שפותר בעיות

שירות לציבור, ועוד בחינם, הוא תמיד מצרך מבוקש. כמעט כולנו ניגשים לד”ר גוגל על בסיס יומיומי כדי לקבל מידע על נושא חדש שאנחנו לא מכירים, כדי לפתור איזו בעיה, או סתם לעזור לילד בשיעורי הבית.

אם יש לכם קהל יעד ממוקד ואתם מכירים את הנושאים שעלולים לעניין אותו בחיפושיו בגוגל, כדאי שתרכזו את השאלות הללו ותגבשו מעין מדריך. בחיפוש הבא שלהם בגוגל, הם ימצאו בדיוק את מה שחיפשו אצלכם באתר, ויזכרו אתכם לטובה כשירצו לפרגן או כשיצטרכו לבצע רכישה בתחום שלכם.

טיפ:
לחלקנו זה אולי ברור מאליו, אבל חשוב שהתכנים שתעלו לאתר יהיו רלוונטיים באופן מסוים לשירות שאתם מציעים. למשל, אם אתם אתר של מוצרי גלישה, לא כדאי להעלות מדריך בנושא פתרון בעיות מס. חפשו נושאים שיכולים לשרת את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, אבל גם את הרלוונטיות לעסק ולשירות שאתם מספקים ללקוחות.

2. מתנה קטנה לא תזיק

לפעמים דרושים תותחים כבדים יותר על מנת לגרום לאנשים להשאיר פרטים באתר – מתנות, למשל. אם יש לכם קופון, או מתנה מפתה שיכולה למשוך את הגולשים להשאיר לכם כתובת מייל, זה הזמן להציע אותם. הם רוצים הנחה? הם צריכים לקבל אותה במייל… הופ, השגתם עוד ליד שהביע עניין אמיתי במוצר שלכם.

3. כל הדרכים מובילות למייל

הגולשים של היום רגילים לקבל את כל מה שהם רוצים על מגש של כסף. אם זה לא מתאים להם בדיוק – הם פשוט נוטשים, ומהר. לכן, אם אתם ממש רוצים להשקיע בקהל שלכם, תוכלו לספק לו תוכן בדרך שהכי נוחה לו לשימוש.

יש גולשים שאוהבים לקרוא כתבות עמוקות וארוכות, יש כאלה שיעדיפו שורות תחתונות ויש את אלו שיעדיפו סרטון או פודקאסט שישמיע להם את הכל בלי שהם יצטרכו לאמץ את העיניים. בנוסף, קהל של לקוחות צעירים ישמח למלא שאלון קצר ומגניב שיעזור להם לקבל מידע שאותו תוכלו כמובן למסור להם ישירות – אחרי שהם ישאירו פרטים.

אם יש לכם אפשרות לספק את אותו התוכן בכמה דרכים, כמו פרסום כתבה באאוטבריין וטאבולה, קידום של סרטון בפייסבוק או יוטיוב, סטורי באינסטגרם ופרק אורח בפודקאסט רלוונטי – תצליחו לספק לגולשים שלכם חוויה מדויקת והם יעריכו אתכם על כך ויעדיפו לבחור בכם גם בעתיד.

בהצלחה!

 

מליס דיגיטל היא סוכנות תוכן ושיווק באינטרנט, המתמחה בשיווק באמצעות תוכן, פרסום כתבות בטאבולה, פרסום באאוטבריין ליצירת לידים לעסק ועוד.   

קבל/י בחינם את המדריך לפרסום עסקים קטנים באינטרנט –
(מותאם לקריאה במכשירים ניידים)

5 השיטות המובילות לפרסום באינטרנט

הפרויקטים שלנו