הכירו את טאבולה:
מערכת לפרסום באמצעות תוכן

איך חושפים את המוצר או השירות שלכם בפני הגולשים של ynet, “גלובס” ו”ישראל היום”? התשובה: פרסום כתבה שיווקית דרך טאבולה – רשת פרסום לקידום כתבות באתרי תוכן. אז מה זה טאבולה?

מה זה טאבולה (Taboola)?

מה עושים כשהקמפיין בגוגל יקר מדי, והשיווק בפייסבוק לא מצליח לייצר תוצאות?

יותר ויותר עסקים בישראל פונים לשיווק באמצעות תוכן לצורך קבלת לידים: פרסום כתבת תוכן בסגנון עיתונאי, המציגה את כל המידע הדרוש על המוצר או השיווק שלכם. פרסום בטאבולה – Taboola (או באפשרות החלופית –פרסום באאוטבריין – Outbrain) יחשוף את הכתבה שלכם בפני גולשים באתרי התוכן הגדולים בארץ, ולמרות שמדובר בתוכן שיווקי – היא תיראה כחלק אינטגרלי מהכתבות באתר.

כך נראות כתבות המקודמות בטאבולה –

פרסום בטאבולה
מה זה טאבולה?


מה זה טאבולה?

בניגוד לפרסומות רגילות שאנו רואים באינטרנט, כמו באנרים באתרי תוכן או מודעות בפייסבוק, כתבות הנכתבות עבור פרסום בטאבולה אינן מנסות “לדחוף” לקניית המוצר – אלא מנוסחות ובנויות בדומה לכתבה עיתונאית של ממש. פרסום כתבה כזו יציג סיפור הצלחה או אינפורמציה המעניינת את הקוראים ומספקת להם ערך מוסף, לצד אזכור המוצר או השירות שלכם. 

כתבות תוכן אלה מקודמות באתרים נפוצים שמגיעים לרוב האוכלוסייה בישראל, ומופיעות כהמלצות תוכן בסוף כל כתבה רגילה באתר ולפעמים גם בצדי האתר – תחת הכותרת “כתבות נוספות”, או “מרחבי הרשת”. כתבה כזו יכולה בהחלט לכלול שילוב של טופס לידים, בו קוראי הכתבה יוכלו להשאיר שם, טלפון וכתובת מייל.

זוהי למעשה השיטה ליצירת לידים איכותיים באמצעות תוכן שיווקי באתרי תוכן.


למי מתאים פרסום בטאבולה?

פרסום כתבות בטאבולה מתאים במיוחד לבעלי עסקים הפונים לקהל יעד בינוני או גדול, המורכב מלפחות כמה עשרות אלפי לקוחות פוטנציאליים. במקרה של קהל יעד קטן יחסית, סביר להניח שרק מעט קוראים יקליקו לקריאת הכתבה – והכסף שהושקע בקמפיין יבוזבז ללא תוצאות.

הדוגמאות לעסקים המשתמשים בכתבות טאבולה הן רבות ומגוונות: אחת האוניברסיטאות המובילות, למשל, עשתה שימוש בכתבה מסוג זה כדי לחשוף קהל קוראים רלוונטי לתוכנית חדשה ללימודי תואר שני במינהל עסקים למנהלים. פילוח מדויק של הגולשים באמצעות ניסוח קולע של הכותרת, סייע לאוניברסיטה לאסוף לידים רבים עבר התוכנית החדשה. כתבות המקודמות בטאבולה מתאימות מאוד גם לפרסום נדל”ן או יצירת לידים לתחום הנדל”ן.


משרד עורכי הדין הגיע ללקוחות חדשים

דוגמא אחרת היא של משרד עורכי דין שנעזר בכתבות טאבולה כדי לחשוף את שירותיו לקהל יעד פוטנציאלי, שעשוי להזדקק להם. חלק מהכתבות פירטו סיפורי הצלחה של המשרד בייצוג לקוחות, ואילו אחרות כללו מידע חשוב בתחום עיסוקו. מי שקרא את הכתבות נחשף לשם המשרד ולמומחיותו בתחום, ומספר הפונים למשרד עלה משמעותית.


מליס היא סוכנות דיגיטל המספקת שירותי תוכן שיווקי ותוכן לאתרים, יצירת לידים לעסקים, פרסום כתבות שיווקיות באתרי התוכן הגדולים בישראל, ניהול קמפיינים ופרסום באאוטבריין וטאבולה. 

הפרויקטים שלנו