איך מפרסמים כתבה בטאבולה?

פרסום כתבה בטאבולה דורש היכרות מעמיקה עם הפלטפורמה החכמה הזו, המקדמת תוכן עשיר ואיכותי באמצעות אתרי התוכן המובילים בעולם. בדקו בארבעה שלבים האם זה מתאים לכם, ואם אתם יכולים לעשות את זה לבד

פרסום תוכן בטאבולה: האם זה מתאים לעסק שלך?


שלב ראשון: בדיקת התאמה לקמפיין טאבולה

כדי לפרסם תוכן בטאבולה (או במתחרה, אאוטבריין), חשוב לייצר כתבה איכותית ומסקרנת שתגרום לאנשים להקליק עליה ולקרוא אותה עד סופה.

למרות שטאבולה ואאוטבריין מתאימות לפרסום של כמעט כל עסק בכל תחום, יש לבחון האם הנושא מתאים לכתיבת כתבה: קמפיין שעובד היטב חייב לעורר עניין בקרב קהל היעד – השירות או המוצר חייב להביא בשורה וערך לקוראים, וכדאי שהוא יהיה רלוונטי לכמה שיותר קהלים.

לדוגמה, פרסום כתבה בטאבולה בנושא קורס ממוקד למנכ”לים של חברות פיננסיות שנערך בצפון – מתאים לקהל יעד מאוד קטן ואין טעם לפרסם אותו בתפוצה ארצית באמצעות טאבולה. לעומת זאת, פרויקט נדל”ן חדש בתל אביב המציע דירות במחיר נמוך או מבצע אטרקטיבי כמו ריהוט חינם לכל דירה – מביא עמו בשורה וכנראה שכתבה כזו תייצר הרבה מאוד לידים לנדל”ן. לכן, אפשר לייצר כתבה מעניינת לקריאה שתצליח להביא לידים בעלויות משתלמות.


בשורה התחתונה:
האם יש לכם מוצר או שירות עם יתרון או בידול, מעניין, חדשני או כזה שרלוונטי לקהל גדול של אנשים? אם התשובה היא כן – תוכלו להמשיך בתהליך.

שלב שני: יצירת תוכן שיווקי לקמפיין

כתבה טובה חייבת להיות כתובה ברמה עיתונאית, בסגנון מגזיני סוחף וקל לקריאה. כתבה מעייפת, עמוסה במידע וסופרלטיבים – תהיה שקופה לקורא ותיראה מיד כפרסומת.

הכתבה צריכה להיות באורך של בין 500 ל-800 מילה לכל היותר, כתובה בשפה קלילה וידידותית בגובה העיניים, ולשלב כמה שיותר דוגמאות וסיפורים שהקוראים יוכלו להזדהות עמם. בנוסף, הכתבה צריכה תמיד להתחשב בקהל היעד שאליו רוצים לפנות והיא צריכה לשלב תמונות או סרטונים שיעזרו להמחיש את המוצר או לתת אמון בקיומו.

יש חשיבות רבה למבנה הכתבה והיא צריכה לעניין לכל אורך הדרך ולהתפתח בהדרגתיות. רצוי להציג קודם את הבעייתיות שהמוצר אמור לפתור, ואז לפתח את הפתרון בחוכמה ותוך התחשבות בפסיכולוגיה של הקורא.

פרסום כתבה המשלבת ציטוטים של בכירים בחברה, היזמים מאחורי הפרויקט או המוצר – יעבוד טוב יותר ויגביר את אמינות התוכן.

ומה לגבי כותרות?

כל כתבה בטאבולה צריכה לכלול מספר כותרות אפשריות. הכותרות חייבות למשוך רק את קהל היעד הרלוונטי שכן התשלום הוא עבור קליק וכניסה לכתבה. כניסות לא מתאימות לכתבה, יבזבזו לנו כסף בלי להניב תוצאות.

כדי לוודא שהכתבה תייצר פניות של גולשים, בסוף הכתבה חשוב מאוד לשלב טופס לידים – שיאפשר לקהל הקוראים ליצור עמכם קשר.


בשורה התחתונה:

האם יש לכם כתבה איכותית בסגנון עיתונאי שאינו שיווקי מדי? אם התשובה היא כן – תוכלו להמשיך בתהליך. אם לא, מוזמנים לפנות אלינו לצורך ניסוח כתבה, קידום שלה בטאבולה או פרסום באאוטבריין, המתחרה החולשת על אתרי תוכן נוספים.

מתעניינים בפרסום כתבה בטאבולה?
מוזמנים להתייעץ איתנו!

צרו קשר ונחזור אליכם עם כל המידע.



שלב שלישי: אחסון הכתבה באתר תוכן

את הכתבה שלכם ניתן כמובן לאחסן באתרי תוכן שונים תחת הכותרת “תוכן שיווקי”, בתמורה להרבה מאוד כסף וללא יכולת לשתול טופס פניות בסיום.

לחילופין, אפשר לפרסם את הכתבה באותם אתרי תוכן בדיוק מבלי לשלם להם ישירות – על ידי פרסום הכתבה בטאבולה. את הכתבה השיווקית ניתן לאחסן באתר תוכן כמו Web-Mine, לדוגמה, שכולל מאות כתבות במגוון נושאים והוקם במיוחד לצורך קידום התוכן בטאבולה ויצירת לידים.

אתר כזה יאפשר שילוב של טופס לידים בסוף הכתבה שיזרימו את הפניות ישירות למייל שלכם, שילוב של תמונות וסרטונים והוא נראה נייטרלי לגמרי – כמו כל אתר תוכן אחר.

מלבד אחסון באתר תוכן, קיימת גם האפשרות לפרסם את הכתבה באתר שלכם או בעמוד נחיתה ייעודי, אבל יש לכך חסרונות רבים – בין היתר, העובדה שהפרסום שקוף וברור לכולם ומאבד מהאובייקטיביות המתלווה לפרסום כתבה עיתונאית באתר תוכן בלתי תלוי.


בשורה התחתונה:

היכן אתם מתכוונים לאחסן את הכתבה? ההמלצה שלנו היא לפרסם באמצעות אתר תוכן אובייקטיבי לכאורה, המאפשר שילוב של טופס לידים ושיש בו כתבות נוספות ממגוון תחומים.


שלב רביעי: פרסום בטאבולה

פרסום בטאבולה מקדם את כתבת התוכן שלכם באתרים כמו ynet, גלובס, ישראל היום ועוד. קורא הנתקל בכותרת ובתמונה שנראות לו מעניינות, מקליק על המודעה – וממנה מגיע לכתבה המלאה העוסקת בשירות או במוצר שלכם. ישנה חשיבות אדירה לבחירת כותרת באורך ובסגנון שיגרמו לקהל היעד להקליק עליה, בשילוב עם תמונה שתמשוך את העין ותהיה רלוונטית כמובן.

כדי להתחיל בפרסום, ניתן לפתוח חשבון טאבולה חדש על שמכם – תוך התחייבות לתקציב פרסום משמעותי לקמפיין. אפשרות אחרת היא לפעול דרך חשבון קיים של סוכנות דיגיטל שתנהל את הקמפיין, בתקציב גמיש יותר. מנהל הקמפיין שלכם יבדוק מדי יום מהם שילובי הכותרות והתמונות שעובדות הכי טוב מבחינת הקלקות והמרות, ויבחר להשאיר את הטובות ביותר.

התקציב שהגדרתם לקמפיין יכול להתפרש על פני תקופה שתבחרו – בדרך כלל לפחות לשבוע, במהלכו נבין מהן העלויות לליד, הכותרות והתמונות האפקטיביות והאתרים המתאימים יותר לפרסום הכתבה.


בשורה התחתונה:

האם יש לכם חשבון פעיל וניסיון בניהול קמפיין מבוסס תוכן? אם התשובה היא כן, אתם יכולים להמשיך לבד. אם לא, פנו אלינו לפרסום בטאבולה.


לסיכום, פרסום כתבת תוכן בטאבולה (או באאוטבריין) דורשת מומחיות בכמה אפיקים:
יצירת תוכן איכותי, היכרות מעמיקה עם מערכת הפרסום של טאבולה או אאוטבריין, ניהול חשבון ויכולת לקרוא את התוצאות בזמן אמת ולערוך אופטימיזציה לקמפיין לאורך כל הדרך.

כל אחד יכול לכתוב תוכן ולייצר כותרות שימשכו כמה שיותר אנשים – המומחיות היא להשאיר את הקוראים סקרניים לקריאת הכתבה מההתחלה ועד הסוף ולייצר רק פניות איכותיות ורלוונטיות, במינימום תקציב.

בהצלחה!

 

מתעניינים בפרסום כתבה בטאבולה?
מוזמנים להתייעץ איתנו!

צרו קשר ונחזור אליכם עם כל המידע.

הפרויקטים שלנו