פרסום כתבות באתרים גדולים בישראל: שיווק עסקים באמצעות תוכן

כל עסק יכול לפרסם כתבה שיווקית באתרי התוכן המובילים, וכך להגדיל משמעותית את החשיפה למותג ולהשיג יותר לידים. איך מפרסמים כתבה ואיפה מתחילים? כל המידע כאן

איך מפרסמים כתבת תוכן באתרים המובילים?

פרסום כתבה בתשלום באתרים גדולים כמו ynet, וואלה, מאקו, ישראל היום, ספורט 5 ועוד, היא אחת האפשרויות שצוברות פופולריות בשנים האחרונות לשיווק דיגיטלי ויצירת לידים איכותיים לעסקים.

בעולם הדיגיטלי התחרותי של היום, כשכל עסק משקיע תקציבי פרסום בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק – עסקים רבים מחפשים דרכים יעילות וחדשות להגיע לקהל היעד שלהם ולבנות מותג חזק עם חשיפה גבוהה לקהל היעד המבוקש.

בעבר, היו שתי דרכים עיקריות לפרסם כתבה:
האחת היא באמצעות משרד יחסי ציבור, שדאג להפיץ תוכן שיווקי, אייטמים לתקשורת והצעות לכתבות לגופי תקשורת ומערכות עיתונים, בתקווה שמישהו מהם היה מוכן לפרסם את הדברים. הדרך השנייה היתה לפנות אל מחלקת השיווק של כל עיתון או גוף תקשורת כזה בנפרד, ולשלם עבור אחסון של כתבה ממומנת מטעם העסק. היום, יש גם דרך שלישית: פרסום כתבות בטאבולה או באאוטבריין, שתי פלטפורמות פרסום החולשות על כל אתרי התוכן בישראל ומאפשרות לפרסם כתבות בכולם, בו-זמנית.

מהם היתרונות של פרסום כתבה באתרים גדולים?

  • חשיפה גבוהה: אתרים גדולים ומובילים מושכים אליהם מיליוני גולשים מדי יום. פרסום כתבה בכל אתרי התוכן בארץ מאפשר להגיע לקהל יעד גדול ומגוון, ולהגדיל משמעותית את החשיפה למותג.
  • שיפור דירוג בגוגל: אם הכתבה מתפרסמת באתר ותיק ואיכותי, קישורים מאתרים גדולים ומובילים הם גורם משמעותי בדירוג האתר בתוצאות החיפוש של גוגל. פרסום כתבה יוסיף גם אותה לתוצאות החיפוש ויעזור לשפר את דירוג העסק בגוגל, וכך – להגדיל את כמות הגולשים שמגיעים לאתר באופן אורגני.
  • מיצוב מותג: פרסום כתבה באתרים מובילים תורם רבות למיצוב העסק כמקצועי, אמין ומוכר, במיוחד כשהוא מלווה בראיון עומק, סיפורי הצלחה של לקוחות להמחשה, סרטונים או תמונות אותנטיות.
  • יצירת לידים: כתבה מושכת ומעניינת בהחלט יכולה להניע את הקוראים לפעולה ולגרום להם ליצור קשר דרך הכתבה.

איך בוחרים את האתרים לפרסום הכתבה?

שטחי הפרסום המיועדים לכתבות תוכן של טאבולה ואאוטבריין מופיעים בכל האתרים הגדולים בישראל, כאשר כל רשת מפרסמת כתבות באתרים אחרים. טאבולה, למשל, עובדת עם אתרים כמו ynet, וואלה וישראל היום, ואילו אאוטבריין עובדים עם אתרים כמו מאקו, N12 ורבים אחרים.

כשמפרסמים כתבה באתרים הגדולים עם טאבולה ואאוטבריין, הכתבה מקודמת במקביל בכל אתרי התוכן המשתייכים לאותה פלטפורמה, ואין צורך לבחור את האתרים באופן ידני. עם זאת, יש אפשרות לחסום אתרים שאנו לא מעוניינים שהכתבה תפורסם בהם.

3 טיפים לכתיבת כתבה מוצלחת:

  • כותרת מושכת ותמונות אותנטיות: הכותרת צריכה לגרום לגולשים לרצות לקרוא את הכתבה ולעניין אותם במוצר או בשירות המוצע. מומלץ שכותרת כזו תלווה בתמונות אמיתיות ומקוריות, ולא תמונות פרסומיות ממאגר תמונות.
  • תוכן איכותי: התוכן צריך להיות בעל ערך, מעניין ומועיל לגולשים. אם הוא שיווקי בלבד ולא מספק ערך לקורא – כתבה כזו לא תביא תוצאות. מומלץ לשלב בכתבה שאלות ותשובות כחלק מראיון, ולהמחיש לקורא כמה מסיפורי ההצלחה של לקוחות העסק.
  • קריאה לפעולה: כל כתבה צריכה להסתיים בקריאה לפעולה ובטופס יצירת קשר (או כפתור לצ’אט בווטסאפ), שתגרום לגולשים לבצע את הפעולה הרצויה ולהתקדם לסגירת עסקה.


לסיכום, פרסום כתבה שיווקית באתרים גדולים ומובילים הוא כלי רב עוצמה שיכול לעזור לעסק להגיע לקהל היעד המתאים, לבנות מותג חזק ולהגדיל את המכירות. פרסום כתבות באאוטבריין או בטאבולה מצליח לקדם כתבות תוכן בו-זמנית בכל האתרים המוכרים, וכך מתקבלת חשיפה גבוהה במיוחד.

מליס דיגיטל היא סוכנות תוכן ופרסום באינטרנט: כתיבת תוכן לאתרים, קופירייטינג וכתיבה שיווקית, פרסום כתבות באאוטברייןקידום תוכן שיווקי בטאבולה, פרסום בפייסבוק, ניהול דפי פייסבוק, פרסום באינסטגרם ועוד.

הפרויקטים שלנו