פרסום כתבה באאוטבריין
פרסום באאוטבריין (Outbrain) הוא למעשה קידום ממומן של כתבות שיווקיות באתרי תוכן מובילים, ומאפשר לכל עסק פרסום כתבה שיווקית – ללא תלות בעיתון או באתר מסוים.
בכל כתבה ניתן לשלב תמונות, מפת הגעה, קופון, קישור לאתר או לדף נחיתה, פרטי קשר לפניית לקוחות ואפילו טופס לידים, לצורך קבלת פניות איכותיות ורציניות מקוראי הכתבה ישירות לתיבת המייל.
כמה עולה לפרסם באאוטבריין?
תקציב הפרסום המינימלי הנדרש לקמפיין אאוטבריין הוא 20 דולר ליום, וכאשר הכתבה טובה ומעניינת, העלות לקליק יכולה להיות זולה משמעותית מהעלות בשיטות פרסום אחרות כמו גוגל או פייסבוק. עם זאת, אנו ממליצים על תקציב פרסום גבוה, כדי להזרים תנועה רבה יותר לכתבה. התשלום הוא לפי קליק, כך שהתקציב מנוצל כאשר גולשים מקליקים על הכתבה – עד שהוא מגיע למיצוי ומתחדש למחרת.
מעבר לעלות תקציב הפרסום באאוטבריין, כמובן שיש לקחת בחשבון גם עלות ראשונית של הפקת הכתבה, צילומי עיתונות על פי הצורך, ובנוסף דמי ניהול קמפיין חודשי.
איך נראית מודעה באאוטבריין?
אאוטבריין היא אחת משתי הפלטפורמות הקיימות בארץ לקידום תוכן ופרסום כתבות ברחבי הרשת, על ידי שתילת קישורים לכתבות מומלצות נוספות בסיומה של כל כתבה באתר (מוכרת יותר בשם “כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך”). קידום כתבות תוכן שיווקי באמצעות קמפיין פרסומי באאוטבריין, מאפשר חשיפה בחלק מאתרי התוכן המוכרים לכמויות גדולות של גולשים רלוונטיים – וקבלת לידים מלקוחות פוטנציאליים.
אפשרות חלופית לקידום כתבה שיווקית היא פרסום בטאבולה, מערכת המלצות התוכן הנפוצה בישראל, הכוללת קידום של הכתבה באתר ynet, האחראי לחלק משמעותי מסך הכתבות המקודמות בצורה זו.
כך נראות כתבות מקודמות באאוטבריין –
מהם היתרונות של פרסום באאוטבריין?
- קידום כתבת מגזין מפורטת שכוללת את כל המידע שמעניין את הגולשים.
- חשיפה באתרי התוכן הגדולים בישראל: mako, “הארץ”, TheMarker, “כלכליסט” ועוד.
- זו לא עוד פרסומת או באנר: המודעה נראית ממש כמו קישור לכתבה רגילה באתר.
- אפשרות לשילוב טופס לידים בסוף הכתבה, בנוסף למספר טלפון, קישור לאתר או לדף נחיתה מתאים.
- אגירת קהל הקוראים של הכתבה ברשימת רימרקטינג לצורך קמפיין המשך בגוגל או פייסבוק.
פרסום ותוכן הם המומחיות שלנו
כעיתונאים לשעבר בעיתונות הכלכלית ובעלי ניסיון רב בתחום, הכתבות שאנו כותבים לצורך פרסום באאוטבריין מצטיינות בתוכן מעניין, בהיר, בעל מבנה מדויק וכותרת מושכת.
הדבר בא לידי ביטוי בקמפיינים מוצלחים במיוחד של הלקוחות שלנו, לעומת המתחרים – מספר גבוה של הקלקות על הכתבה מדי יום, עלויות נמוכות מאוד לקליק, ולידים איכותיים המתקבלים מהכתבה היישר אל תיבת המייל.
אנו במליס מבצעים את כל תהליך הפקת הכתבה ופרסום התוכן באאוטבריין:
החל מכתיבת תוכן שיווקי איכותי ברמה עיתונאית, רכישת תמונות ממאגר איכותי או הפקת צילומי עיתונות מקצועיים שילוו את הכתבה והעלאת הכתבה לאתר תוכן, ועד לניהול הקמפיין בפועל ופרסום התוכן באתרים הגדולים בישראל – ביניהם mako, “כלכליסט”, “הארץ”, “TheMarker” ועוד.
עד כה כתבנו כתבות לפרסום ב-Outbrain וניהלנו קמפיינים עבור חברות נדל”ן, השקעות ופיננסים, אוניברסיטאות ומכללות, משרדי עורכי דין, רואי חשבון, סוכנויות ביטוח וחברות פרטיות רבות.
הכתבות יאוחסנו באתר הלקוח, או באתר התוכן Web-Mine.co.il, הנמצא בבעלותנו.
דוגמאות לפרסום כתבות שלנו:
רקע עיתונאי, תוכן איכותי
לצוות הכותבים שלנו רקע עיתונאי עשיר וניסיון של יותר מ-15 שנים בתחום התוכן, בעיתונות הארצית, ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט מובילים בישראל (“TheMarker“, “כלכליסט” ועוד).
מליס מספקים שירותי פרסום באאוטבריין ופרסום כתבות בטאבולה, בנוסף לשירותי תוכן בסטנדרט הנחשב ליוצא דופן בעולם הפרסום הישראלי: כתיבה שיווקית, כתיבת תוכן לאתרים, שיווק דיגיטלי, שיווק בפייסבוק, פרסום כתבות לעסק בכל אתרי התוכן והחדשות בישראל, פרסום כתבה שיווקית ועוד.