ייעוץ שיווקי לעסק:

מתוכנית שיווק אל ניהול קמפיין​

צוות השיווק והאסטרטגיה של מליס מספק ייעוץ לחברות ולעסקים בכל אחד משלבי השיווק והפרסום, מבניית האסטרטגיה ועד לביצוע בפועל של תוכנית השיווק וניהול קמפיין אפקטיבי

צור קשר

ייעוץ שיווקי: כך בונים עסק צומח

יעוץ שיווקי נדרש לכל עסק שצריך לקבל החלטות לגבי שיווק ופרסום העסק: מי קהל היעד המתאים למוצר או לשירות שלכם? מהי הדרך האפקטיבית ביותר להגיע אליו, ואיך לגרום לו להתעניין במה שיש לכם להציע וליצור קשר כדי לסגור עסקה? פייסבוק, גוגל, או אולי פרסום כתבה שיווקית באתרי חדשות?

ייעוץ שיווקי נכון יסייע לכם להבין אם נכון יותר להשקיע את התקציב בפרסום באינטרנט כמו פייסבוק, גוגל, פרסום כתבה בטאבולה או פרסום באאוטבריין – ואולי בכלל ביחסי ציבור, הפקת ברושורים מעוצבים או בשלטי חוצות, ולהחליט איך כדאי לחלק את תקציב השיווק והפרסום בין כל האפשרויות הקיימות.

כסוכנות תוכן ודיגיטל עם ניסיון של יותר מ-15 שנה בתחומי השיווק והפרסום בישראל ורקע נרחב בעיתונות וביחסי ציבור, אנו נסייע לכם בכל שלב בתהליך: מייעוץ שיווקי נקודתי לעסק שלכם, ועד לליווי שיווקי של העסק באופן שוטף וניהול קמפיינים בפועל – כולל פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, הפקת כתבות שיווקיות, פרסום כתבות תוכן באאוטבריין ובטאבולה ועוד.

 

אנו מספקים ייעוץ מקיף בכל שלבי שיווק ופרסום העסק –

  • הגדרת קהלי יעד, מטרות ואסטרטגיה שיווקית
  • ייעוץ שיווקי בבחירת המדיה המתאימה לפרסום, אסטרטגיית תוכן, מסגרת תקציב והגדרות הקמפיין
  • בניית תוכנית שיווק ופרסום בהתאם למוצר או לשירות המוצע, ולקהלי היעד שהוגדרו
  • פריסת מדיה וחלוקת תקציב הפרסום באופן אופטימלי
  • הפקת תוכן, עיצוב, קריאייטיב והפקת כתבות לפרסום
  • ניהול קמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טאבולה ואאוטבריין


בין לקוחותינו עד כה ניתן למנות ארגונים וחברות מובילות בישראל, ביניהם חברת מכשירי תנועה וסוזוקי ישראל, המכללה האקדמית רמת גן, האוניברסיטה העברית, המשרד לעלייה ולקליטה ומכון אברהמסון, אך גם לקוחות קטנים ובינוניים כמו סוכנויות ביטוח ופיננסים, משרדי עורכי דין, יזמי נדל”ן ועוד.

שירותי הייעוץ השיווקי במליס כוללים יעוץ תוכן ופרסום, שיווק דיגיטלי, מיתוג, עיצוב גרפי, תוכן שיווקי ופרסום כתבות שיווקיות באתרי התוכן המובילים בישראל.

 

מה הלקוחות שלנו אומרים עלינו?

משרד עו”ד זרקו זמיר:

“בראשית הדרך המשותפת, עוד בשנת 2013, שכרנו את שירותי מליס לצורך ייעוץ שיווקי וכתיבת תוכן לאתר האינטרנט החדש, מתוך הבנה כי לא מספיק שהתכנים יהיו מקצועיים אלא חשוב מאוד שייכתבו באופן שהלקוחות הפוטנציאליים שלנו, שאינם משפטנים, יבינו אותם וכן באופן שיקדם את האתר.

“מליס דיגיטל יצרו עבורנו תוכן מעולה, מקצועי ושיווקי שסייע לנו רבות בקידום אתר האינטרנט, תוך מתן יחס אנושי מצוין, ותוך חשיבה כוללת על משמעות כל מילה, הן לגופו של עניין והן בכל הנוגע לקידום האתר. הואיל והיינו מרוצים מאוד משירותי החברה, ומתוך הבנה של חשיבות התוכן בשיווק המשרד, כיום אנו עובדים עם מליס על בסיס קבוע, וזוכים לייעוץ שיווקי לחברה, כתיבת תוכן לאתר שלנו, פרסום כתבות לקידום באאוטבריין וטאבולה.

“גם בעבודה השוטפת, מליס מבצעים עבודה לא פחות ממעולה, תוך עמידה בזמנים, הגדלת ראש ומתן שירות מצוין. אין לנו כל ספק כי לחברת מליס ולמשרדנו צפויות עוד שנות עבודה ארוכות ביחד, ואנו משוכנעים כי כל גורם שיבחר לעבוד עם מליס – ייצא נשכר וייהנה מניהול תוכן, פרסום באינטרנט וייעוץ שיווקי ברמה הכי גבוהה שיש”.

המרכז הרפואי “בריאותא” באר שבע:

“עם הקמת המרכז לרפואה דחופה ‘בריאותא’, נעזרנו בשירותי מליס בתהליך המיתוג הכולל, בהקמת אתר האינטרנט ודף הפייסבוק למרכז. החברה סיפקה עבורנו את כל התוכן השיווקי לו נזקקנו, כולל פולדר, ברושורים, פרסום כתבות, כתיבת תוכן לאתר, לרשתות החברתיות ולפרסומים שונים של המרכז החדש. מליס סייעו לנו רבות בגיבוש שפת המותג, ובהעברת המסרים המדויקים של בריאותא לקהל היעד באופן ברור ומעניין.

“בעבודה עם מליס זכינו לשירות מקצועי שניכר שהתבצע מתוך נסיון רב וידע בתחום התוכן, השיווק והמיתוג, וקיבלנו מענה מהיר ותוצר איכותי ללא דופי. מלי ענתה לכל שאלותינו בסבלנות רבה, לאורך כל התהליך המורכב שעברנו יחד בבניית המותג, הקמת אתר אינטרנט ושיווק אינטנסיבי של מרכז רפואי חדש. נשמח להמליץ עליה ועל העבודה עם מליס דיגיטל”.

“המקום”, מרכז תרבות ורוח תל אביב:

“מליס מלווים אותנו משנת 2015. השירות מקצועי ויעיל, והמענה לצרכים שלנו מיידי – מליווי וייעוץ בכל המהלכים השיווקיים של המרכז, ועד לשיווק באינטרנט, כתיבה שיווקית, פרסום כתבות בטאבולה ואאוטבריין, ניהול דף עסקי בפייסבוק ושיווק בפייסבוק. התוצאות מדהימות, והכל באווירה נהדרת והמון רצון לעזור. הלוואי שהיו לנו עוד ספקים כאלה…”

הפרויקטים שלנו