פרסום עסקים עם כתבות: כך תגיעו לאתרי התוכן הגדולים

כל עסק יכול לפרסם כתבה שיווקית שתופיע בו זמנית ב-ynet, “גלובס”, וואלה ומאקו – בלי לשלם לכל אתר בנפרד, ולקבל תוצאות מרשימות. הכירו את טאבולה ואאוטבריין – רשתות פרסום לקידום כתבות בכל אתרי התוכן בישראל

בעל עסק? כך תפרסם כתבה ותגיע ללקוחות חדשים

בעלי עסקים רבים שואפים להשיג לחשיפה רחבה, להגדיל מכירות אונליין או לקבל לידים איכותיים מלקוחות שרוצים להתקדם לסגירת עסקה. אבל לפעמים נראה שהאפשרויות של פרסום בגוגל ופייסבוק כבר לא עובדות כמו בעבר, או שהעלויות התייקרו אך התוצאות בינוניות במקרה הטוב.

במקרים כאלה, מומלץ לשקול פרסום עסקים עם כתבות, באתרי התוכן הגדולים בישראל. במקרים רבים, התוצאות מרשימות במיוחד לעומת שיטות אחרות.

לפרסום עסק באמצעות כתבה יש מספר יתרונות:

  • להגיע לקהל רחב וממוקד: אתרי התוכן בישראל מגיעים לקהל רחב של קוראים, מכל רחבי הארץ.
  • להעלות את המודעות למותג: פרסום כתבה שיווקית באתר תוכן מוכר ואמין הוא דרך מצוינת להעלות את המודעות למותג ולחשוף אותו לקהל חדש. הכתבה תפורסם באתרי התוכן באמצעות מודעות שיוצגו שוב ושוב, גם למי שלא בחר להקליק ולקרוא את התוכן.
  • לקבל לידים איכותיים: כתבה שיווקית איכותית יכולה לגרום לגולשים להתעניין במוצר או בשירות שהעסק מציע, ולעודד אותם להשאיר פנייה באמצעות טופס לידים שניתן לשלב בסיום הכתבה.

פרסום עסקים עם כתבות בטאבולה או אאוטבריין

איך מקדמים כתבות שיווקיות בכל אתרי התוכן הגדולים? בישראל, הפלטפורמות הנפוצות לפרסום כתבות הן אאוטבריין וטאבולה, כך שכתבה על עסק מסוים יכולה להופיע בו זמנית באתרים כמו ynet, וואלה, ישראל היום, כלכליסט, גלובס, מאקו ועוד מאות אתרי תוכן אחרים.

עם זאת, פרסום כתבה יכול להתבצע גם מחוץ לאתרי התוכן – באמצעות פייסבוק, למשל. כך, ניתן להגיע לקהל ממוקד ורלוונטי אך ליהנות מהיתרונות של כתבה באורך מלא, שמעבירה את המסר באופן מעמיק ויסודי הרבה יותר מכל מודעה או פרסומת אחרת.

זה בדיוק מה שעשה גיא אליהו, בעל חברת Play Band להרכבי להקות חובבים, מספר כי בזכות פרסום כתבה, הוא החל לקבל פניות רבות מלקוחות חדשים שהצטרפו ונרשמו להרכבים שהוא מנחה. “אני פונה אל זמרים, מתופפים, גיטריסטים, בסיסטים וקלידנים – שרוצים להצטרף להרכב מוסיקלי ולנגן בלהקה”, הוא מספר.

גם זה עובד: פרסום כתבה בפייסבוק

“בדרך כלל פרסמתי פוסטים בפייסבוק עם סרטונים ותמונות, אבל זה לא ממש עבד, והחלטתי לנסות לפרסם כתבה על ההרכבים שלי, משולבת בראיון איתי. את הקישור לכתבה פרסמתי בקבוצות שונות של מוסיקאים בפייסבוק, ובכל פעם קיבלתי גל של פניות ממתעניינים שביקשו פרטים על ההרכבים.

“הכתבה הזו נתנה לנו דחיפה משמעותית. היא עזרה לנו להגיע לקהל רחב וממוקד, והיא הובילה לעלייה בפניות מנגנים חובבים וגם במכירות. בזכות הכתבה הזו, אנחנו היום בדרך להגדיל את העסק ולהתרחב”, הוא אומר.

רון, יועץ משכנתאות מנוסה, ביקש מאיתנו לעזור לו לקבל פניות מלקוחות חדשים. המלצנו לפרסם כתבה לעסק באתרי תוכן מוכרים, באמצעות קידום כתבה בטאבולה ובאאוטבריין.

יצרנו כתבת ראיון עם רון, כמומחה בתחומו, ושילבנו סיפורי הצלחה בולטים של לקוחות שרון ייעץ להם וליווה בתהליך קבלת המשכנתא, כך שהיתה מותאמת בשלמות לקהל היעד המבוקש. את הכתבה (עם טופס לידים ששילבנו בסיום), קידמנו בטאבולה ואאוטבריין, והיא זכתה למאות כניסות ביום. רון החל לקבל פניות מלקוחות שהתעניינו בשירות שלו, הצליח להגיע לקהל חדש ולהגדיל את העסק כפי שרצה.

כתבה למרפאת שיניים: ראיון וסיפורי מקרה

מ’, רופא שיניים מרמת גן, ניהל מרפאת שיניים ותיקה המתמחה בביצוע שתלים במקרים מורכבים ומאתגרים. ככל שחלפו השנים, הוא הרגיש שיותר ויותר לקוחות מגיעים אליו “מפה לאוזן” או דרך משפחות של לקוחות – אך זה לא הספיק, והוא חיפש דרכים נוספות להתרחב ולהגיע למטופלים חדשים, מכל אזור המרכז. 

המקרה של מ’ הוא דוגמה מצוינת לפרסום עסקים עם כתבות: הפקנו עבורו כתבת מגזין ששילבה ראיון, מידע לקוראים וסיפורי מקרה של לקוחות שעברו השתלות שיניים מורכבות במרפאה של מ’, העלינו קמפיין פרסום באאוטבריין וקמפיין נוסף בטאבולה, והפניות לא איחרו להגיע.

התברר שמשום שמיצבנו את מ’ כמומחה להשתלות שיניים מיוחדות, גם אחוזי הסגירה עם הפונים מהכתבה היו גבוהים במיוחד, כאשר כל עסקה במקרה שלו עמדה על שווי של עשרות אלפי שקלים.

גם שלמה, בעל חברה למוצרי בריאות, פנה אלינו כשהחל לייבא מוצר חדש ומתקדם לפתרון בעיית דום נשימה בשינה (סיפאפ).

הכתבה שיצרנו למוצר החדש התמקדה ביתרונות שלו לעומת מוצרים מתחרים, וראיון עם שלמה אשר שולב עם סרטון המדגים את השימוש במוצר. כדי להגיע לקהל לקוחות איכותי, ביצענו פרסום כתבה בטאבולה, שבמקרה של שלמה הצליח לייצר לידים בעלות נמוכה במיוחד, עם אחוז סגירות גבוה מאוד – שהפתיע אפילו אותנו.


מתעניינים בפרסום עסק עם כתבות?
צרו קשר ונחזור אליכם עם כל המידע.

הפרויקטים שלנו