צור קשר

שדה חובה

לא רק לעסק חדש: 5 טיפים לשיווק באינטרנט


כל עסק, חדש או ותיק, יאלץ להיעזר בפרסום מודעות באינטרנט בשלב מסוים - כדי למשוך לקוחות חדשים, להגדיל את המכירות ולמקסם רווחים.

 
בעידן השיווק הדיגיטלי, יש כל כך הרבה אפשרויות לפרסום כמעט בכל טווח מחיר אפשרי, ובהחלט אפשר להתבלבל ולהוציא כספים על מהלכים שיווקיים שלא בהכרח יביאו לתוצאות הרצויות. כאן ריכזנו עבורכם את חמש העצות העיקריות שלנו לשיווק עסק באינטרנט, לעסק מתחיל או קיים, שנמצא בתחילת דרכו ברשת.


 

1. לבנות אתר או להסתפק בדף פייסבוק?

בניית אתר אינטרנט מומלצת לכל עסק שלוקח את עצמו ברצינות, ורוצה שלקוחות יוכלו לאתר אותו דרך חיפוש בגוגל או להגיע אליו דרך מודעה – וליצור איתו קשר.

 
האם דף עסקי בפייסבוק או פרופיל אינסטגרם לא מספיקים בשביל עסק קטן? התשובה היא שאם העסק מצפה לגדול ולהתפתח – אז בדרך כלל לא: שיווק בפייסבוק או פרסום באינסטגרם טובים לחשיפה רק לקהל שנמצא ברשתות החברתיות האלו, ואפשר להגיע אליו באמצעות פרסום מתאים.
 

כאן צריך לקחת בחשבון שני דברים:

  1. התוכן שאתם מעלים לדף הפייסבוק שלכם לא נסרק ולא מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל (הדף עצמו כן, התוכן לא), כך שאם מישהו יחפש בגוגל את השירות שאתם מציעים – הוא כנראה לא ימצא אתכם.
     
  2. חלק מהקהל שלכם בכלל לא נמצא או לא פעיל בפייסבוק או באינסטגרם. תחשבו על אנשים שאתם מכירים ואין להם פייסבוק, או על כאלה שיש להם פרופיל אבל הם נכנסים אליו פעם בחודש. אלה האנשים שלעולם לא ימצאו את העסק שלכם אם תפעלו רק בפייסבוק או באינסטגרם.

 

לכן, כמעט כל עסק צריך אתר, וחשוב מאוד שיהיה מותאם למכשירים ניידים כמו סמארטפונים וטאבלטים, וישלב טופס להשארת פרטים בכל אחד מהעמודים בו.


 

2. פרסום באינטרנט: גוגל, פייסבוק, טאבולה או אאוטבריין?

לא כל שיטת פרסום מתאימה לכל עסק: עבור חלק מהעסקים תתאים שיטה ספציפית, ועבור עסקים אחרים יהיה נכון לשלב כמה שיטות במקביל.

 
כך, לדוגמא, יש עסקים שמה שמתאים להם ביותר הוא פרסום בגוגל – בעיקר עסקים שאנשים נוטים לחפש בשעת הצורך – כמו חשמלאי, טכנאי מזגנים, משלוח פרחים וכדומה. יש כאלה שדווקא שיווק בפייסבוק מצליח לייצר להם פניות איכותיות, ויש עסקים שקידום של כתבה שיווקית על ידי פרסום בטאבולה או אאוטבריין עובד להם טוב יותר מכל שיטה אחרת.
 

עבור חלק מהעסקים, שיווק מוצלח מתבצע על ידי שילוב של שתי שיטות פרסום או יותר, למשל – משרד עורכי דין שמפרסם מודעות בגוגל וגם כתבה שיווקית בטאבולה, יצליח למשוך לאתר תנועה איכותית של לקוחות פוטנציאליים (אלה שהגיעו אליו דרך הפרסום בגוגל או גולשים שקראו את הכתבה), ובהמשך יוכל לבצע רימרקטינג (שיווק חוזר) בפייסבוק או בגוגל לכל מבקרי האתר, שבאופן הזה ימשיכו להיחשף למודעות של המשרד לאורך זמן.

 

לפני שתפזרו כספים לכל עבר, התייעצו עם מומחה לשיווק באינטרנט, שיכוון אתכם לשיטות הפרסום המתאימות במדויק לעסק שלכם, ושיצליחו להביא לתוצאות הרצויות.
 

>> הורידו בחינם את המדריך ל-5 שיטות הפרסום באינטרנט

 

3. רימרקטינג (שיווק חוזר)

אם יש לכם אתר אינטרנט עם תנועת גולשים סבירה – אל תוותרו על פרסום מסוג רימרקטינג בפייסבוק ובגוגל.
 

המשמעות היא "סימון" המכשיר של גולשים שביקרו באתר שלך, כך שהם ימשיכו להיחשף לפרסומות או לתכנים שלכם גם אחרי שיצאו ממנו. ניתן לבצע רימרקטינג על ידי מודעות פייסבוק או פרסום מודעות בגוגל, המופיעות כבאנרים באתרים אחרים.

 
זה לא ממש משנה אם אותם גולשים הגיעו לאתר באופן טבעי או כתוצאה מקמפיינים שמובילים אליו. שיווק באינטרנט באמצעות רימרקטינג הוא הדרך להגיע לקהל האיכותי ביותר לעסק, ואפילו דורש תקציב פרסום לא גדול יחסית לאפשרויות הפרסום האחרות. לעומת קהלים אחרים, זהו הקהל בעל הסבירות הגבוהה ביותר לסגירת עסקה.
 

מה עושים אם יש אתר אבל כמעט שאין אליו תנועה?

קידום כתבות שיווקיות באתרי תוכן נחשב לאחד הכלים היעילים ביותר למשיכת גולשים רלוונטיים לאתר, באמצעות פרסום תוכן באאוטבריין או בטאבולה (זוהי גם שיטת פרסום מומלצת לגיוס לידים איכותיים). הקישור לכתבה יופיע באתרים כמו ynet, מאקו, וואלה וכדומה – ובלחיצה יוביל אליכם לאתר.

 
מהרגע שהגולשים נכנסו כדי לקרוא את הכתבה, המכשיר שלהם יסומן ויהיה ניתן לבצע רימרקטינג ולהציג להם מודעות בפייסבוק או בגוגל.

 

4. התמקדו בתחום שלכם, ולא בתחומים שאתם לא מכירים

אל תנסו לעשות לבד משהו שהוא לא במסגרת התחום שלכם, כמו עיצוב גרפי, צילום תמונות, כתיבה שיווקית, בניית אתר או פרסום במערכת שאתם לא מכירים.

 
אם אתם לא מעצבים גרפיים או לכל הפחות חובבנים מוכשרים, לא מומלץ לנסות לעצב בעצמכם את הפוסטים לפייסבוק (זה בדרך כלל ייראה כמו חלק ממצגת פאוור פוינט של תלמיד בתיכון). אם אתם לא יודעים לכתוב תוכן שיווקי ברמה טובה, אל תמלאו את האתר שלכם בקלישאות או בבלאגן של מידע שייראה מאוד לא מקצועי לגולשי האתר.

  
זה נכון גם לגבי בניית אתר, פרסום באינטרנט ושימוש בתמונות לצרכי שיווק: אם אתם לא מתכנתים ולא מבינים קוד, אל תנסו לבנות אתר בעצמכם. ואם אתם לא מכירים את מערכת הפרסום של פייסבוק – אין טעם שתשרפו את התקציב שלכם על קידום פוסט שיגיע בעיקר לקהל דובר ערבית.

  
אם אתם זקוקים לתמונות לצורך החומרים השיווקיים של העסק, השתמשו בתמונות איכותיות מתוך מאגר תמונות כמו שאטרסטוק או RF123 (זה עולה בסך הכל דולר או שניים לכל תמונה), או כאלו שצולמו באופן מקצועי על ידי צלם. אל תעתיקו תמונות שמצאתם בגוגל (זו הפרת זכויות יוצרים וזה לא חוקי), ותמונות גרועות שתצלמו בעצמכם בטח לא יקדמו את העסק לשום מקום.

 

במילים אחרות, או שתלמדו איך עושים את כל הדברים האלה באופן מקצועי – או שפשוט תשלמו לבעלי מקצוע אמיתיים שיעשו את זה בשבילכם.


 

5. הכירו את החבר הכי טוב שלכם: גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס הוא אחד הכלים החשובים לצורך פרסום באינטרנט.


מערכת ניתוח התנועה לאתר של גוגל תאפשר לכם לדעת כמה גולשים ביקרו באתר שלכם בכל יום או לאורך תקופה מסוימת; באיזה דפים הם צפו ובמשך כמה זמן; מה מספר העמודים הממוצע שהם צפו בו באתר; אם הם גלשו במחשב, טאבלט או סמארטפון; ועוד המון מידע נוסף ששווה זהב.

 
בעזרת גוגל אנליטיקס תדעו אם יש בעיה מסוימת בתוכן שבאתר וכדאי לשפר אותו (למשל, כשזמן השהייה הממוצע בעמוד מסוים הוא כמה שניות בסך הכל, או שהתנועה לאותו עמוד גבוהה אך יש מעט מאוד המרות בפועל), או שאולי כדאי לשפר את הנראות שלו במכשירים ניידים (אם אחוזי הנטישה של האתר מסמארטפונים גבוהים משמעותית מאחוזי הנטישה בגלישה ממחשב), וגם איזו שיטת פרסום מייצרת לכם יותר המרות משיטות אחרות.

 
גוגל אנליטיקס יאפשר לכם לדעת בדיוק מה היה המקור של כל לקוח שפנה אליכם דרך האתר – פרסום בגוגל, פייסבוק, טאבולה או אאוטבריין, ולאורך זמן תלמדו איזו שיטה לפרסום באינטרנט אפקטיבית יותר מאחרות, ומתאימה יותר לעסק שלכם.

  

   


 

 

הורד בחינם את מדריך הפרסום לעסקים קטנים באינטרנט -

(מותאם לקריאה מניידים)

 

מידע וטיפים נוספים שעשויים לעניין אותך:

 

  

הלקוחות שלנו

האוניברסיטה העברית בירושלים 
סוזוקי ישראל 
איתוראן 
עיריית באר שבע 
מכשירי תנועה 
משרד העלייה והקליטה 
משרד עו”ד מיתר ליקוורניק ושות' 
הרשות לפיתוח הנגב 
קבוצת שגראוי 
המכללה האקדמית לישראל 
ויגן פרנדלי 
פיליפ מרטינס 
מלון SEA תל אביב 
המכללה לעיצוב - בניין ודיור 
המקום, תל אביב 
עץ ועצה 
בריאותא 
אולפני דאבי דאב 

לקוחות ממליצים

המרכז הרפואי בריאותא:

"זכינו לשירות מקצועי שניכר שהתבצע מתוך נסיון רב וידע בתוכן, שיווק ומיתוג, וקיבלנו מענה מהיר ותוצר איכותי ללא דופי"

המכללה לעיצוב, "בניין ודיור":

"תודה על הליווי לאורך כל הדרך - בבניית האתר ובפרסום בפייסבוק, על ההדרכה הנעימה ועל הסבלנות הרבה. תמיד עם התחושה שיש על מי לסמוך ושאתם עושים את המקסימום!"

אורי שביט, "טבעוניות נהנות יותר":

"מקסימות, נותנות שירות מכל הלב וברוחב לב - ניכר שהן אוהבות את מה שהן עושות ותענוג לעבוד איתן. תודה על כל העזרה בניהול התוכן לטבעוניות שנהנות יותר!"

משרד עו"ד נתיב, צוריאנו, כהן:

"תודה על עבודה מקצועית ונפלאה (!!!) בכתיבת תוכן לאתר האינטרנט של משרדנו. תודה על תשומת הלב לפרטים הקטנים (גם אלה שבאחריות גורם אחר), הנעימות והאדיבות, המענה המהיר והענייני - ובעיקר על התוצר הסופי. היה לנו לעונג!"

מרכז מיחזור Green & Clean:

"עבודה מקצועית, שירות מהיר ויעיל! חוללתם פלאים בתוכן לאתר האינטרנט של החברה ולדף העסקי בפייסבוק. תודה על הסבלנות, הזמינות הגבוהה והשירות הנפלא"

ויגן פרנדלי:

"תודה על עבודה מקצועית ומהירה, על הנגישות וההבנה לכל הקפריזות שלנו. כיף לדעת שלא משנה מתי פונים אליכם - אתם תמיד זמינים ונכונים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. אתם הרבה יותר מחברת פרסום, אתם חלק ממשפחת ויגן פרנדלי!"

משרד עו"ד קרן זרקו זמיר:

"שירות אדיב, יעיל ומקצועי בצורה מעוררת השתאות. תוכן מעולה, שיווק באינטרנט באמצעות פייסבוק וטאבולה, וייעוץ שיווקי כולל שסייעו רבות בקידום האתר, תוך מתן יחס אנושי מצוין, הגדלת ראש וחשיבה יסודית על משמעות של כל מילה"

אילנית רם, מנכ"לית מלון Sea תל אביב:

"רגישות מקצועית, הבנה מהירה של דרישות הלקוח, וכתיבת תוכן ברמה גבוהה לאתר ולפרסום באאוטבריין. תוצאות מרשימות, ללא ספק התחלה של ידידות נפלאה"

אלון שניידרמן, Web3D:

"תוכן שמגיע מתוך הבנה עמוקה והיכרות מקצועית עם עולם התוכן של הלקוח, תוך שימוש מקצועי בכתיבה איכותית ועריכה מיטבית. ממליצים בחום"

"המקום" תל אביב:

"שירות מקצועי ויעיל לפרסום באינטרנט, שיווק בפייסבוק, קידום כתבות בטאבולה ויעוץ שיווקי מקיף. המענה לצרכים שלנו מיידי, והעיקר - הכל באווירה נהדרת והמון רצון לעזור. הלוואי שהיו לנו עוד ספקים כאלה..."

החברה העירונית לפיתוח עסקי באר שבע:

"נעזרנו בשירותי מליס לצורך כתיבה שיווקית של חומרי הסברה אודות פעילות החברה. קיבלנו שירות מקצועי ואיכותי, תוך הקפדה על פרטים. מהירות התגובה לבקשתנו היתה מהירה ויעילה, ולאורך כל העבודה המשותפת זכינו לזמינות מלאה ואוזן קשבת לצרכי החברה"

שיווק באינטרנט: איך מפרסמים עסק ומגדילים רווחים?

עורכת הדין השקיעה אלפי שקלים בשיווק שלא הביא לקוחות, יועץ המשכנתאות רצה לפרסם בפייסבוק כי "זה מה שכולם עושים". עם כל כך הרבה אפשרויות לשיווק באינטרנט - איך יודעים במה לבחור?
קרא עוד

מה זה טאבולה (Taboola)?

איך חושפים את המוצר או השירות שלכם בפני הגולשים של ynet, "וואלה" ו"ישראל היום"? התשובה: באמצעות פרסום כתבה שיווקית דרך טאבולה – רשת פרסום לקידום כתבות באתרי התוכן הגדולים
קרא עוד

לא רק לעסק חדש: 5 טיפים לשיווק באינטרנט

למה צריך לבנות אתר לעסק ומתי אפשר להסתפק בדף פייסבוק? איפה להשקיע את תקציב הפרסום באינטרנט – בגוגל, פייסבוק, טאבולה או אאוטבריין? ומה זה רימרקטינג וגוגל אנליטיקס? חמישה טיפים חשובים לשיווק עסק באינטרנט.
קרא עוד

המדריך המלא לשיווק עסקים באינטרנט

לפרסם בפייסבוק, אינסטגרם או גוגל? ואולי בכלל כדאי לקדם כתבה שיווקית באאוטבריין או טאבולה? אם התבלבלתם משפע האפשרויות לשיווק באינטרנט, קבלו את המדריך שיעשה לכם סדר בבלאגן.
קרא עוד

מה אסור לפרסם בפייסבוק?

אחת הדרכים הכי אפקטיביות לפרסום באינטרנט היא קמפיין פייסבוק. לפני שמתחילים, כדאי להכיר את כל האיסורים והמגבלות על מוצרים ושירותים שלא יקבלו את אישור הרשת החברתית - ולכן לא יעלו לאוויר.
קרא עוד

איך להשיג לידים לעסק?

אתר אינטרנט, דפי נחיתה, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק – תקציב הפרסום שלך יכול להתפזר לכל כך הרבה מקומות, אבל איפה הכי כדאי להשקיע אותו? הגיע הזמן להכיר את אפשרויות השיווק הכי פופולריות באינטרנט, ולהתחיל לקבל לידים.
קרא עוד

7 טיפים לכתבה שיווקית באינטרנט

אאוטבריין וטאבולה הן שתי הדרכים העיקריות בישראל לשיווק באמצעות תוכן – כתבות שיווקיות המתפרסמות בכל אתרי התוכן בארץ. הנה 7 טיפים שכדאי להכיר לכתיבת כתבה מוצלחת ולקמפיין אפקטיבי.
קרא עוד

8 טיפים לפרסום באאוטבריין

פרסום באאוטבריין יכול להיות מאוד אפקטיבי לקידום תוכן שיווקי, אך רק בתנאי שעושים את זה נכון. הנה שמונה דרכים לשדרוג כל קמפיין אאוטבריין, מההחלטה על נושא הכתבה ועד ליצירת קמפיין משלים בפייסבוק או בגוגל.
קרא עוד

מה זה אאוטבריין (Outbrain)?

מחפשים דרך חדשה לפרסם את המוצר או השירות שלכם? כתבה המקודמת באמצעות אאוטבריין (Outbrain) תאפשר לכם להגיע לגולשים באתרי התוכן הגדולים
קרא עוד

שיווק באאוטבריין וערוצים נוספים

מפרסמים באאוטבריין? על מנת למקסם עוד יותר את פעילות השיווק באינטרנט, כדאי להכיר כמה דרכים באמצעותן ניתן לייעל את הקמפיין באאוטבריין ולשלב אותו עם ערוצי פרסום נוספים.
קרא עוד

קופירייטינג לעסק: הדרך הנכונה לקמפיין מצליח

קופירייטינג מקצועי לאתר האינטרנט, לפוסטים בפייסבוק ואפילו לפליירים, יצליח להסביר לכולם בדיוק מה אתה מוכר ולמה הם חייבים דווקא את המוצר שלך. קופירייטינג - לא רק לקמפיינים גדולים ועתירי תקציב.
קרא עוד

איך כותבים תוכן לאתר? 5 טיפים לתוכן שיווקי איכותי

תוכן לאתר הוא אחד הכלים השיווקיים החשובים ביותר שיש. הוא יכול להזרים אליך גולשים, לקדם את העסק שלך ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש – ולשכנע אנשים לקנות ממך. הכל, כמובן, בתנאי שעושים את זה נכון.
קרא עוד

אינסטגרם לעסק: זה ממש לא פייסבוק

כמעט לכל בעל עסק יש דף עסקי בפייסבוק, אבל כדאי שתתחיל לשים לב גם לאינסטגרם – רשת חברתית מבוססת תמונות המיועדת רק למכשירים ניידים, חושפת את הפוסטים שלך ל-100% מהעוקבים ומאפשרת לך לפרסם את העסק בחינם.
קרא עוד

איך לשווק עסק בחינם?

איך בונים אתר, פותחים בלוג, מעצבים מודעות יפהפיות, עורכים תמונות ונשארים תמיד מעודכנים בכל מה שקורה, בלי לשלם אפילו שקל על יועץ שיווק, חברה לבניית אתרים או סטודיו לעיצוב גרפי? הנה 10 דרכים לשיווק עסק חדש, כולן לגמרי בחינם.
קרא עוד

8 טיפים לניהול אינסטגרם לעסק

אינסטגרם יכולה לשמש כלי פרסומי מדהים להגדלת מכירות ולחיזוק המותג, וניתן להגיע בעזרתה לקהל עצום של לקוחות פוטנציאליים לכל עסק. הנה כמה טיפים קלים לביצוע, שיעזרו לך להוציא את המקסימום מהרשת החברתית הפופולרית.
קרא עוד

5 טיפים לניהול מדיה חברתית

כמעט לכל עסק יש היום לפחות דף עסקי בפייסבוק. כדי לגרום לשיווק ברשתות החברתיות להצליח – צריך לדעת איך לעבוד נכון, לגרום לכל פוסט להגיע לכמה שיותר אנשים, ובעיקר לעודד אינטראקציה עם האוהדים. הנה 5 טיפים חשובים לניהול מדיה חברתית.
קרא עוד

5 טעויות נפוצות בניהול חשבון אינסטגרם של עסק

באיזה תמונות לא מומלץ להשתמש באינסטגרם, כמה טקסט זה יותר מדי ובאיזה שעות אף אחד לא יראה את הפוסטים שלך? טעויות נפוצות בניהול חשבון אינסטגרם לעסק - לקרוא ולא ליישם.
קרא עוד

פרסום בפייסבוק למתקדמים: 10 טיפים שימושיים

פרסום בפייסבוק הוא דרך יעילה וזולה במיוחד לשיווק של כל עסק או חברה, אבל עם הטיפים למקצוענים שתקרא כאן – ביצועי המודעה שלך יזנקו לשמיים והטלפון לא יפסיק לצלצל. הנה 10 טיפים מדהימים שישדרגו לך את הקמפיין.
קרא עוד

פרסום בפייסבוק: למה חשוב לקדם פוסטים בתשלום?

נגמרו הימים בהם היה מספיק ללחוץ "לייק" לעמוד פייסבוק כדי להתחיל להיחשף לכל התכנים שלו. היום, החשיפה האורגנית של רוב הדפים העסקיים שואפת לאפס, והדרך העיקרית להתגבר על המכשול היא קידום ממומן.
קרא עוד

20 רעיונות לפוסטים מעניינים בדף עסקי בפייסבוק

דף עסקי בפייסבוק יכול להיות הרבה יותר מ"בוקר טוב חברים" ו"סופ"ש נעים לכולם". הנה 20 סוגים שונים של פוסטים שאפשר להעלות לדף פייסבוק, וכל עסק יכול להתאים לעצמו וליישם בקלות.
קרא עוד

תזמון פוסטים בפייסבוק

אם יש לך דף עסקי בפייסבוק, כדאי שתכיר את האפשרות לתזמן פוסטים מראש. מדובר באופציה פשוטה שיכולה לחסוך זמן, הופכת את ניהול העמוד לקל ונוח – וכל אחד ממנהלי הדף יכול להשתמש בה. איך עושים את זה? בקלות
קרא עוד

איך קופירייטינג יכול להשפיע על אתר האינטרנט שלך?

לתכנן אתר מסודר וברור, להעביר את המסר השיווקי המדויק ולהשתלב בצורה מושלמת עם העיצוב: הנה 5 טיפים לקופירייטינג ולתכנון נכון של אתר אינטרנט, שיעזרו לך למשוך הרבה יותר גולשים ופניות מלקוחות.
קרא עוד

שיווק באינטרנט: השקעה משתלמת או בזבוז כסף?

גם בעלי עסקים מצליחים מוצאים את עצמם מבזבזים הון תועפות על הקמת אתרי אינטרנט ופרסום בפייסבוק שלא מביאים להם אפילו לקוח אחד. למה זה קורה ומה צריך לעשות כדי להרוויח היום משיווק באינטרנט?
קרא עוד

חמש הטעויות הכי גדולות שעסקים עושים בפייסבוק

פתחת דף עסקי חדש בפייסבוק? חשוב שתימנע מחמש הטעויות האלו כדי לא לגרום לנזק תדמיתי למותג שלך, להבריח לקוחות פוטנציאליים ואפילו לאבד לקוחות. לקרוא וליישם.
קרא עוד

מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר אינטרנט?

אתה רוצה שהלקוחות שלך יקבלו מידע מלא על העסק או המוצר שלך, אבל לפעמים הם יודעים בדיוק מה הם רוצים, ורק צריכים ליצור קשר. בדיוק בשביל זה המציאו את דף הנחיתה - לפרסום באינטרנט או בפייסבוק.
קרא עוד

5 סיבות טובות לפרסם את העסק שלך בפייסבוק

האפשרות להגיע בדיוק לקהל היעד שלך, חשיפה עצומה של עשרות אלפי גולשים בחודש, מעקב ביצועים שוטף, יתרון על פרסום בגוגל ועלות נמוכה – כל אלה הופכים את פייסבוק לפלטפורמת פרסום מדהימה כמעט לכל אחד.
קרא עוד

בניית אתר בחינם, בפחות מחמש דקות

מבין האפשרויות שיש היום לבניית אתר אינטרנט חדש, מרשים וללא השקעה כספית, הדרך הפשוטה ביותר היא כנראה מערכת בלוגר של גוגל. ושלא תתנו למילה "בלוג" לבלבל אתכם: ברגע שהאתר עובר דומיין, אף אחד לא יכול לדעת איך הוא התחיל.
קרא עוד

תוכן לאתרים - מתי זה הפך למוצר מבוקש?

אם זה לא קורה באופן טבעי, גוגל תגרום לזה לקרות: מאתרי האינטרנט התמימים של שנות התשעים, דרך אתרי ספאם עמוסי מילות מפתח ועד לאתרים איכותיים, כך הצליחה גוגל לשדרג לנו את התוכן ברשת. אבל לא לגמרי.
קרא עוד

כמה עולה לפרסם בפייסבוק?

התשובה: החל מ-10 שקלים ליום או 100 שקלים לתקופת פרסום מוגדרת, לפי קליקים או חשיפות. עלות הפרסום בפייסבוק מתחלקת לתקציב המועבר ישירות לפייסבוק, ולעלות ניהול חודשית אם הקמפיין מנוהל על ידי חברת פרסום חיצונית.
קרא עוד

חנות הלייקים של פייסבוק

באנרים חדשים לקידום עמודים עסקיים מציפים לנו את הניוזפיד, ואם יש לכם דף עסקי בפייסבוק, בטח שמתם לב לאפשרות החדשה שצצה לכם להגדלת מספר הלייקים בעמוד על ידי פרסום אגרסיבי. הבעיה: האוהדים החדשים הם כנראה ממש לא הקהל שלכם, והמחיר – מופקע.
קרא עוד

כך תפספס את הקורא: 5 סוגים של כותרות גרועות לתוכן שיווקי באינטרנט

הכותרת היא זו שבדרך כלל תקבע אם הקורא ימשיך להתעניין בשאר התוכן השיווקי. אם הכותרת שלך משעממת, מתחכמת, לא ברורה, יצירתית מדי או פשוט לא קיימת, היא תכשיל גם את המסר השיווקי.
קרא עוד

איך עושים כסף מניהול עמוד עסקי בפייסבוק?

ניהול עמוד עסקי בפייסבוק הוא כלי שימושי כמעט לכל עסק שמעוניין בחשיפה נוספת באינטרנט, ובשילוב של פרסום בפייסבוק הוא גם יכול למשוך לקוחות חדשים בקלות. מדריך מקוצר לעסקים ברשת החברתית.
קרא עוד

איך הופכים פרופיל אישי בפייסבוק לדף עסקי?

אם צברת 5,000 חברים בפרופיל הפייסבוק האישי שלך, אתה כנראה עסק, ארגון או סלב בהתהוות – וזה הזמן לעבור לדף עסקי. בלחיצה פשוטה על לינק אחד, ניתן להמיר את הפרופיל האישי לעסקי, ולהפוך את החברים ללייקים.
קרא עוד

כך תשיג אתר אינטרנט טוב יותר משל המתחרים שלך

לפני שמתחילים בתכנון, קופירייטינג וכתיבת תוכן לאתר, רצוי לבצע בדיקה יסודית של אתרי המתחרים שלך ולהבין מה אפשר לשפר כדי להתעלות עליהם בתוכן ובעיצוב. כאן תלמד איך עושים את זה.
קרא עוד

10 תקלות מרגיזות שתגלה בפיתוח של אתר אינטרנט

העבודה על אתר אינטרנט לא מסתיימת בכתיבת תוכן ועיצוב, והבעיות מתחילות לצוץ דווקא אחרי שמסתיים שלב הפיתוח. זה הזמן שבו מגלים כותרות עקומות, פונט שלא היה כלול במחיר, וטקסט בקלינגונית במקום מסך תודה.
קרא עוד

פרסום ושיווק בפייסבוק: כך תייצר פרסום ממוקד ואפקטיבי

רק בפייסבוק אפשר לפרסם שמלות כלה לנשים מאורסות בנות 20 ומעלה או ביטוח מקיף לנהג חדש לבני 18 עד 20, שסביר להניח שהוציאו רישיון נהיגה לאחרונה. כך הפכה פייסבוק לאחת הפלטפורמות החזקות לשיווק באינטרנט.
קרא עוד

המדריך השלם לתכנון וכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

איך מתכננים תוכן לאתר אינטרנט ולעמוד הראשי, מה זה מסמך בריף, למה צריך להכין רשימה של מילים ומה צריך לעשות כדי שהאתר שלך יהיה טוב יותר מהאתרים המתחרים? כל התשובות במדריך הבא.
קרא עוד

7 דברים שצריך לדעת על כתיבת תוכן לאתר אינטרנט

אחרי שגיבשת בריף, קונספט ורשימה של מילות חיפוש, זה הזמן להתחיל לשחק בלהיות קופירייטר: השלב בו אפשר להתחיל בתהליך קופירייטינג וכתיבה של תוכן לאתר שלך. כך תעשה את זה נכון.
קרא עוד

מתי מומלץ פרסום בפייסבוק ומתי כדאי לפרסם בגוגל?

פרסום מודעה בפייסבוק שונה מאוד מפרסום מודעה בגוגל, ולפני תחילת הפרסום באינטרנט כדאי לשקול היטב את ההבדלים. במקרים רבים בהם פרסום בפייסבוק לא יעבוד, כדאי להעדיף דווקא פרסום בגוגל – שעשוי להתאים יותר.
קרא עוד

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט בהתאמה לקהל היעד

בניית אתר אינטרנט חייבת להתחיל בתכנון ובהבניה נכונה של המסרים השיווקיים, ולהמשיך בכתיבה של התוכן המתאים לאתר, כשהעיצוב והפיתוח מגיעים רק בהמשך. רוצה לכתוב תוכן לאתרים שעושה את העבודה? זו הדרך.
קרא עוד

שימוש בפייסבוק בישראל ובעולם: נתונים וסטטיסטיקות שכדאי להכיר

על פי נתוני האתר socialbakers.com, נכון לספטמבר 2012 רשומים בפייסבוק יותר מ-910 מיליון משתמשים בעולם, מתוכם 3.7 מיליון בישראל. אז כמה זמן אנחנו מבלים בפייסבוק וכמה לייקים יש לג'ניפר לופז?
קרא עוד

מה כוללת חבילת פרסום בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק מתחיל בניתוח מעמיק של המוצר וקהלי היעד, וכולל מעקב יומיומי והפקת דו"ח ביצועים חודשי. בוא לגלות איך פרסום מודעה בפייסבוק יכול להזניק גם את העסק שלך!
קרא עוד

איזה מילות חיפוש צריך לשלב בתהליך כתיבת תוכן לאתר אינטרנט?

השלב האחרון בתכנון אתר אינטרנט לפני קופירייטינג, כתיבת תוכן לאתר ויציאה לעיצוב ופיתוח, הוא בדיקה של מילות החיפוש הרלוונטיות לצורך קידום האתר במנועי חיפוש. מדריך מזורז לפיצוח גוגל.
קרא עוד

תוכן שיווקי בדפוס: איך כותבים ברושור או פלייר?

היזהרו מעודף טקסט ועיצוב מוגזם, הוסיפו רשימת יתרונות ושלבו גם ציטוטים או המלצות של לקוחות. איך לנסח תוכן שיווקי לברושור או לפלייר של עסק, מוצר או שירות, ועל איזה תוכן מומלץ לוותר?
קרא עוד

אם כל אחד יכול לכתוב, למה בכלל צריך קופירייטינג?

קופירייטינג, או תוכן שיווקי, הוא תחום שדורש הרבה ידע וניסיון בתחום הכתיבה, אך בעיקר בתחום השיווק. קופירייטר צריך לדעת לכתוב - אבל הוא חייב לדעת גם למכור, כדי לגרום לקורא לקלוט את המסר ולהפוך ללקוח.
קרא עוד

קופירייטינג למתחילים: דבר אל הקורא, לא על עצמך

לקוח טיפוסי שנתקל בחומר פרסומי, אתר אינטרנט, באנר שקפץ לו על המסך או מודעת פייסבוק, הוא במקרה הטוב אדיש, ובמקרה הרע – עוין. הוא רוצה לדעת רק דבר אחד: מה הוא מרוויח מזה?
קרא עוד

איך כותבים פרופיל חברה?

מומלץ להתחיל בתיאור קצר של החברה או העסק, לפרט את תחומי הפעילות, להדגיש יתרונות מרכזיים לעומת המתחרים, קצת עובדות ומספרים ופרטים נוספים על הבעלים. רק אל תגזימו עם החזון.
קרא עוד