fbpx

קניית לידים? מכירת לידים?
יש לנו שיטה שפשוט עובדת.

צור קשר

גיוס לידים איכותיים לעסקים

לידים איכותיים נדרשים לכל עסק או חברה העובדים מול לקוחות, ומבקשים להגביר מכירות באמצעות קבלת כמות גדולה של פניות רלוונטיות, בעיקר בעקבות קמפיינים פרסומיים, דיוור, טלמרקטינג ועוד.

מה זה ליד? ליד הוא "קצה חוט" – פרטי קשר כמו מספר טלפון או כתובת מייל של לקוח פוטנציאלי, שעשוי להתעניין במוצר או בשירות שאנו מציעים לו. כדי להשיג רשימות מסוג זה, ניתן להיעזר בשירותים לקניית לידים או מכירת לידים, על פי מאפיינים של קהל היעד או לפי תחום, או להריץ קמפיין כמו פרסום מודעה בפייסבוק או קידום כתבה שיווקית באתרי תוכן – ולהמתין ליצירת לידים בעקבותיו.

איך משיגים לידים?

הדרך המומלצת להשיג לידים איכותיים היא באמצעות פרסום באינטרנט. קמפיינים המבוססים על כתבת תוכן ופרסום באאוטבריין או ניהול קמפיין בטאבולהשיווק בפייסבוק או פרסום מודעות גוגל, הם השיטות העיקריות ליצירת לידים, כמעט בכל נושא אפשרי. אפשרות אחרת היא יצירת שיתוף פעולה עם גופים מסחריים המפיצים דיוור לרשימות תפוצה גדולות בתחום המבוקש, או באמצעות חברת טלמרקטינג.

השיטה שלנו לגיוס לידים באמצעות שיווק באינטרנט:

  1. פרסום כתבה שיווקית באאוטבריין או טאבולה, יחד עם טופס לידים הממוקם בסוף הכתבה ונועד לאסוף פרטי קשר של קוראים שהתעניינו במוצר או בשירות מסוים. 
  2. יצירת קהל לפרסום חוזר מכל קוראי הכתבה (רימרקטינג), ופרסום מודעות בפייסבוק ו/או באנרים בגוגל, המובילים לדף נחיתה לצורך איסוף לידים נוסף.  
  3. שיווק בפייסבוק לקהל בעל מאפיינים דומים לקוראי הכתבה, שעשויים להתעניין בשירות או במוצר המוצע, בסבירות גבוהה יותר מקהל רגיל.

כמה עולה ליד?

עלות ליד משתנה מתחום לתחום, ויכולה לנוע בין שקלים בודדים ועד לאלפי שקלים לליד.

אם, לדוגמא,  נפרסם בפייסבוק קופון הנחה או שובר מתנה המחולק לכל דורש, העלות לליד צפויה להיות נמוכה מאוד ולעמוד על כמה שקלים בלבד. מצד שני, אם נפרסם מכונית יוקרה המיועדת לאלפיון העליון, ליד יעלה לפחות כמה מאות שקלים, אם לא יותר.

כדי לדעת מהי העלות הצפויה לליד, אנו מאמינים בהגדרת תקציב פרסום בסיסי במהלך החודש הראשון, חישוב העלות על פי נתוני הקמפיין בסוף החודש, והגדרה מחדש של תקציב הפרסום להמשך התקופה.

מומחים לפרסום באינטרט שמייצר לידים איכותיים

מאז שנת 2012, מליס מתמחים בשירותי תוכן, שיווק ופרסום באינטרנט באמצעות אאוטבריין, טאבולה, פייסבוק ואינסטגרם. עד כה עבדנו עם גופים ציבוריים ומשרדי ממשלה, חברות ועסקים רבים – חלקם מהגדולים במשק הישראלי.

בין לקוחותינו ניתן למנות את קבוצת מכשירי תנועה וחברת סוזוקי ישראל, המשרד לעלייה ולקליטה, איתוראן, האוניברסיטה העברית, המכללה לעיצוב של בניין ודיור, המכללה האקדמית לישראל, משרד עו"ד מיתר ליקוורניק ושות' ורבים נוספים.

מלבד יצירת לידים, אנו מספקים שירותי קופירייטינגכתיבה שיווקית, שיווק בפייסבוק וכתיבת תוכן לאתרים.

מידע וטיפים נוספים שעשויים לעניין אותך:

הפרויקטים שלנו