פרסום ושיווק בפייסבוק:
שאלות נפוצות (וגם תשובות)

למה כדאי לפרסם בפייסבוק? למי זה מתאים? איך יודעים שהפרסום עובד? ומהי הדרך הכי טובה לעשות את זה? ריכזנו עבורכם את כל השאלות הנפוצות על פרסום בפייסבוק

שאלות נפוצות על פרסום בפייסבוק

למה בכלל לפרסם עסק בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, נחשב לזול ויעיל מאוד. לפייסבוק יש כידוע, מידע רב על המשתמשים שלה, מידע זה עוזר לה להציע למפרסמים למקד את הפרסום שלהם רק בקהלים העונים לפרמטרים שהם הציבו – בדרך זו אפשר לייעל משמעותית את הפרסום ולהוזיל את העלויות ביחס לאלטרנטיבות. 

הנה דוגמא שתעזור להמחיש את העניין: חברה לבניית אתרי אינטרנט מאזור הצפון מעוניינת להגדיל את קהל הלקוחות שלה. על ידי פרסום בפייסבוק, היא תוכל לבחור לחשוף למודעות שלה רק בעלי עסקים וחברות מהאזור. באמצעות הפילוח הזה והבחירה המדויקת – היא חוסכת למעשה כסף רב שמתבזבז כאשר מפרסמים לקהל לא ממוקד.  

למי זה מתאים?

פרסום באמצעות פייסבוק מתאים לכל מי שרוצה לקדם את העסק, החברה או הארגון בו הוא עובד, ולהעלות את המודעות למוצר או לשירות שהוא מעניק.

האם רק עסקים יכולים לפרסם בפייסבוק?

כל מי שיש לו עמוד עסקי יכול לפרסם בפייסבוק. זה כולל חברות כמו בתי השקעות, משרדי עורכי דין או נדל”ן, עסקים, עמותות, ארגונים ללא מטרות רווח וכמובן בעלי מקצוע שונים כגון מעצבים, מטפלים ועוד.  

מה זה פוסטים ממומנים?

אם יש לכם עמוד עסקי בפייסבוק, אתם יכולים לייצר פוסטים שיגיעו לניוזפיד של משתמשים שהם קהל היעד שלכם גם אם הם לא עוקבים אחרי העמוד שלכם.

פוסטים כאלה נקראים “פוסטים ממומנים”, כי מקדמים אותם בתשלום כדי שיגיעו לפיד של הקהל הרלוונטי. אם לא תממנו את הפוסטים האלה, סביר להניח שאחוז מזערי בלבד מהעוקבים שלכם ייחשף לתכנים שלכם.

היתרון של פוסטים ממומנים הוא היכולת להגיע לקהל רחב שלאו דווקא עוקב אחריכם בפייסבוק או מכיר את העסק שלכם, ויחד עם זאת לבחור במיקוד את הקהל כך שרק האנשים הרלוונטיים ביותר ייחשפו לפרסום.

  
מה כדאי לכתוב בפוסטים הממומנים בפייסבוק?

חשוב מאד להקפיד על תוכן שיתאים למסרים שאתם רוצים לשדר. עמוד הפייסבוק והפוסטים שאתם מקדמים בתשלום מגיעים לתפוצה רחבה של אנשים הרלוונטיים לעסק שלכם, ולכן חשוב לנהל אותו במקצועיות ובאופן רהוט – ולדאוג גם לתמונות מרשימות או עיצוב גרפי לפי הצורך.

בדיוק כמו שלא הייתם מפרסמים שלט חוצות עם שגיאת כתיב או תמונה באיכות נמוכה, כך גם בפייסבוק – מדובר על פרסומת לכל דבר והיא הפנים של העסק שלכם. 

כאן, למשל, תוכלו לקבל 20 רעיונות לפוסטים בפייסבוק.

 
כמה עולה לפרסם בפייסבוק?

פרסום פוסט יכול להתחיל בתקציב של שקלים בודדים ליום, אך זה כמובן תלוי במספר האנשים שאתם רוצים שיראו את הפוסט וגודל הקהל שיכול להיות רלוונטי אליכם. חשוב לזכור כי פילוח מדויק של קהל היעד מוזיל מאד את העלויות, מכיוון שהוא מנצל את התקציב בצורה היעילה ביותר.

מנסיוננו, רוב הקמפיינים של עסקים קטנים ובינוניים יכולים להסתפק בתקציב של כ-600 ₪ בחודש, שהם 20 שקלים ליום בממוצע, ולעשות עבודה מצוינת – בתנאי שמתמקדים בקהל איכותי ומדויק.

איך מחליטים אם להשקיע את התקציב בפרסום בגוגל או בפייסבוק?

האם אנשים מחפשים את העסק שלכם מיוזמתם, או שאתם צריכים לעניין אותם במוצר או השירות הייחודיים שאתם מציעים? כשמפרסמים בפייסבוק, הגולשים לא צריכים לחפש אתכם, אלא להיפך – אתם מחפשים אותם. בניגוד לפרסום בגוגל, שם הגולש צריך ליזום חיפוש שיניב תוצאות רלוונטיות, הפרסום בפייסבוק מגיע ללקוחות פוטנציאליים ללא חיפוש יזום מצדם.

שיקול נוסף הוא התחרות בתחום: בניגוד לעסקים מקומיים וייחודיים שאין להם הרבה מתחרים, יהיה קשה מאד לפרסם בגוגל נותני שירות נפוצים בתחומים שהתחרות בהם גבוהה, כמו עורך דין, רואה חשבון או סוכן ביטוח, בתקציב נמוך.

לכן, ככל שיש לעסק יותר מתחרים וככל שהוא יותר כללי – הפרסום בפייסבוק יהיה זול בהרבה, בייחוד אם ינוהל באופן מקצועי ויכוון לקהלים המתאימים.

דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא החשיפה לאורך זמן: בפייסבוק, המשתמשים נחשפים לפוסטים שלכם באופן קבוע (כאשר מקפידים לקדם אותם בתשלום, כמובן) – מה שנקרא “הדהוד המסר השיווקי”. החשיפה העקבית הזו לקהל היעד, היא אלמנט חשוב בשיווק ומוכיחה את עצמה במכירות.

החלטתי לפרסם בפייסבוק. מה צריך לעשות כדי להתחיל?

לפני הכל, חשוב לפתוח פרופיל עסקי בפייסבוק. לאחר מכן אפשר להתחיל את הפעילות בדף באופן עצמאי, או לפנות לסוכנות דיגיטל שתעשה זאת עבורכם ותהיה אחראית על כתיבת התוכן, התמונות, העיצוב הגרפי והקידום הממומן באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק.

כאן חשוב להדגיש כי משרד פרסום מקצועי או סוכנות דיגיטל יידעו למקד את הקמפיין לקהל הנכון והמדויק ביותר, כמו קהל המבוסס על רשימות תפוצה, גולשי אתרים מסוימים או מאגרי מידע אחרים שברשותם, ולבצע את הפילוחים המדויקים ביותר שיתאימו לעסק שלכם. בדרך זו, סוכנות למעשה תחסוך לכם כסף על פרסום לא ממוקד ולא יעיל.

עשיתי קורס קצר על שיווק בפייסבוק. האם זה מספיק בשביל שאעשה את זה בעצמי?

קורסים לשיווק במדיה חברתית כמו פייסבוק, הם דרך מצוינת ליצירת היכרות בסיסית עם עולם המושגים של פייסבוק ולהכיר מעט את המערכת עבור מי שלא מתמצא בה. עם זאת, חשוב לשים לב למספר נקודות חשובות:

הקורסים מפגישים יחד מגוון בעלי עסקים מתחומים שונים לחלוטין, ומספקים את אותן עצות וטיפים לכולם. האם זה נכון לכל בעל עסק לפרסם לפחות שלושה פוסטים בפייסבוק בשבוע אחד? האם כדאי להעלות רק פוסטים שמובילים לרכישה באתר? ואולי תמונות רגילות כבר לא אפקטיביות וכדאי לפרסם רק סרטוני וידיאו?

לא כל עצה שתקבלו בקורס או סדנה לשיווק בפייסבוק באמת תתאים לכל סוגי העסקים. יש עסקים שצריכים לפרסם פוסט מדי יום, וכאלה שגם פעם בשבוע תספיק להם. קורס שמיועד ופונה לכולם, לעולם לא יתמקד בעסק שלכם, בצרכים הספציפיים שלו ובקהל היעד שאליו הוא מכוון.

איך יודעים שהפרסום בפייסבוק עובד?

לפייסבוק יש מערכת ניהול מודעות נוחה, המאפשרת מעקב יומיומי על תוצאות הקמפיינים שלכם. הפרסום צריך לעבוד לפי המטרה שהגדרת לעצמך בתחילת העבודה: אם המטרה היתה פניות מלקוחות, זה מה שהקמפיין צריך לייצר, אם המטרה היא חשיפה בפני מספר גולשים גבוה – לזה צריך לשאוף.

חשוב לבדוק את הקמפיין מדי יום ולוודא שהוא עובד בצורה מיטבית. אם תוך יום-יומיים נראה שהוא לא משיג את המטרה המבוקשת, יש לערוך בו שינויים: להחליף תמונות, תוכן, לשנות את נוסח ההנעה לפעולה, לבצע שינויים בפילוח הקהל או להגדיל את תקציב הפרסום. כאשר הקמפיין מנוהל היטב, התוצאות ישקפו את זה.

מה זה נותן לי בעצם ולמה אני צריך לשאוף? לייקים? חשיפות? הקלקות? מעורבות?

התשובה לשאלה זו תלויה במטרות של כל עסק והן כמובן שונות זו מזו. נסו להגדיר מראש למה בדיוק אתם מצפים מהקמפיין, ואז כוונו את התוכן שלכם לייצר את התוצאות הרצויות.

למשל, אם אתם רוצים לייצר מעורבות גבוהה בפוסט, כלומר שיהיו לו תגובות רבות ושיתופים – אתם יכולים לשאול שאלה בסיום, כמו “מה אתם הייתם עושים במצב כזה?”. לעומת זאת, אם המטרה היא להגדיל את מספר הכניסות לאתר שלכם, הכינו פוסט “טיזרי” שיחשוף מעט ממידע מעניין שנמצא במלואו באתר – אל תשכחו להוסיף לינק לאתר בסיום הפוסט. הכניסות כבר יגיעו.

אם תעדיפו למצב את העסק שלכם כאוטוריטה בתחום מסוים, חשוב לפרסם כמה שיותר מידע מקצועי, טיפים והפניות לכתבות או הרצאות, כשירות לקוראים. גורו של קניות באינטרנט, למשל, תפרסם באופן קבוע מידע אודות מבצעים, מדריכים וטיפים לקונות ברשת.

האם מספיק להעלות פוסטים לדף העסקי או שצריך גם לקדם אותם בתשלום?

צריך לזכור שפייסבוק היא כלי פרסומי לכל דבר, וככזו היא מעוניינת לשמור על הרווחיות שלה. לכן, הפוסטים האורגניים (שאינם ממומנים) של דפים עסקיים – יגיעו רק לאחוז מזערי של משתמשים העוקבים אחרי אותו דף ולא תהיה להם שום אפקטיביות. בדרך זו, פייסבוק למעשה מעודדת את הפרסום בתשלום, שמבטיח חשיפה גבוהה לקהל הנכון.

האם אני יכול לפרסם לבד או שיש צורך בסוכנות דיגיטל?

ניתן לעשות את זה לבד, בתנאי שהמודעות שלכם מנוסחות ומעוצבות באופן מקצועי, ושאתם יודעים כיצד להשתמש במערכת הפרסום של פייסבוק כדי להגיע לקהל שאליו אתם מכוונים. בנוסף, מומלץ להקפיד להתעדכן בשינויים ובחידושים המתבצעים במערכת באופן קבוע.

מה היתרונות של פרסום באמצעות סוכנות?

סוכנות דיגיטל מתמחה בפרסום בפייסבוק מדי יום, מסביב לשעון. בדרך כלל, זה אומר שיש לה ידע מקצועי נרחב, צוות של אנשי תוכן, עיצוב וניהול קמפיינים, מאגרי מידע עצומים וניסיון מצטבר – גורמים קריטיים להצלחת הקמפיין, וספק אם אדם פרטי יוכל להתחרות בזה. בנוסף, סוכנות טובה תשמור על רמת ידע מקצועי גבוהה, תהיה מעודכנות בכל החידושים (ויש הרבה כאלה) ותדע לנצל ביעילות את כל הכלים שפייסבוק מאפשרת לפרסום העסק שלכם.

אני רוצה פרסום ש”ירדוף” אחרי אנשים שהם הקהל שלי. זה אפשרי?

פרסום ש”רודף” אחרי גולשים שביקרו באתר או בדף נחיתה מסוים נקרא “רימרקטינג”, והוא מאוד מומלץ לשימוש בפייסבוק. זהו כלי שיווקי המאפשר להגיע לקהל מדויק שאנו יודעים שהוא רלוונטי ומתעניין במוצר, משום שכבר ביקר באתר שלכם, למשל. באמצעות רימרקטינג, נצליח להדהד את המסר השיווקי, ולהגדיל את הסיכוי לביצוע פעולה מצד הגולשים.

פרסמתי בפייסבוק בעבר וקיבלתי המון לייקים מקהל לא רלוונטי באיכות נמוכה. איך נמנעים ממצב כזה?

פילוח מדויק של קהל היעד הוא מומחיות של ממש, ואם לא יודעים כיצד לבצע אותו במערכת הפרסום של פייסבוק – עדיף לא לפרסם כלל. פילוח נכון צריך לכלול רשימת תפוצה רחבה, רימרקטינג לגולשים שכבר ביקרו באתר, ולא פחות חשוב: מניעת חשיפה של קהלים שאינם רלוונטיים, כדי לא לבזבז עליהם את החשיפה ואת תקציב הפרסום.

האם כדאי לשלב פרסום בפייסבוק עם פלטפורמות אחרות?

כמובן שאם אין הגבלה תקציבית, מומלץ להשקיע באפיקי פרסום נוספים מלבד פייסבוק. גופים גדולים יפרסמו גם בגוגל ויוטיוב, בטלוויזיה, בעיתונות, בשלטי חוצות ובעוד אפיקים רלוונטיים. באופן הזה הם ייהנו מחשיפה רחבה, שתבוא לידי ביטוי בתוצאות.

לעסקים קטנים, מומלץ למקד את ההשקעה הכספית במדיות שיביאו לתוצאות הטובות ביותר. אאוטבריין וטאבולה, למשל, הן פלטפורמות המאפשרות פרסום של כתבות באתרי התוכן הגדולים בישראל, בתקציב לא גדול. שילוב נכון של קידום כתבה שיווקית בטאבולה או אאוטבריין יחד עם פרסום בפייסבוק, מייצר מעגל פרסומי שמגדיל מאוד את חשיפת המסר השיווקי, את כמות הפניות המתקבלת מלקוחות פוטנציאליים, ובסופו של דבר – את המכירות.

האם הפוסטים שאני מקדם משפיעים על האתר שלי?

כמובן! כאשר מתחילים תהליך של שיווק דיגיטלי, ישנה השפעה על מכלול המרכיבים של העסק שלכם. החשיפה בפייסבוק תגיע לעשרות אלפי חשיפות בחודש לפחות, ובמידה שתפרסמו פוסטים שיובילו לאתר – כמות הכניסות אליו תגדל משמעותית, וכך גם כמות הפניות מלקוחות. בסופו של התהליך, המטרה היא יותר עסקאות חדשות והגדלת ההכנסות של העסק.

אני רואה פוסטים מאינסטגרם שעולים גם בפייסבוק. איך עושים את זה?

בלחיצת כפתור. כאשר מפרסמים בפייסבוק, הפרסום יופיע באופן אוטומטי גם באינסטגרם, שהיא רשת חברתית בבעלותה של פייסבוק. אם אינכם מעוניינים לפרסם בשתי הרשתות, יש לבטל את הבחירה האוטומטית הזו בהגדרות של הקמפיין.

איך ניתן לדעת שהפוסט ממומן?

פוסטים בפייסבוק שמקודמים בתשלום, מובדלים בכיתוב “Sponsored“, כך שאם ראיתם את הכיתוב בחלק העליון של הפוסט – הוא אכן פוסט ממומן.

איפה רואים את הפוסטים שקידמתי?

לפני הכל – כדי לראות פוסט בפייסבוק צריך להיות בקהל היעד שהפרסום פונה אליו.

מבחינת מיקום הפוסטים המקודמים, קיימות כמה אפשרויות: הפוסטים יכולים להופיע ב”ניוזפיד” של משתמשים – כלומר הגולשים יראו אותו תוך כדי שיטוט בפייסבוק, בגלילה הרגילה והוא יראה כמו פוסט רגיל. אפשרות נוספת היא להציג את הפוסט בצד ימין של המסך – שם כל הפוסטים הם ממומנים ונראים יותר כפרסומת.

יש גם אפשרויות מתקדמות יותר המערבות פרסום באתרים אחרים או באינסטגרם, הכל ניתן לבחירה באמצעות מערכת הפרסום, לפי האסטרטגיה השיווקית שלכם ולפי אופי הפוסט ומטרתו.

מי רואה את הפוסטים הממומנים של הדף שלי?

בתחילת הקמפיין חשוב להגדיר מיהו קהל היעד אליו מעוניינים להגיע דרך הפרסום בפייסבוק. מערכת ניהול המודעות מאפשרת לבחור את הקהלים לפי מגוון פילוחים, ביניהם מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין, מקצועות מסוימים, מגדר ועוד. כשיש רשימת תפוצה איכותית ורחבה מספיק של קהל יעד מתאים, ניתן ורצוי להשתמש בה כדי להשיג את התוצאה הרצויה, ובמחיר הנמוך ביותר.

כאן חשוב להדגיש כי דרושה היכרות טובה עם כל הכלים שמספקת פייסבוק בממשק “מנהל המודעות” שלה, על מנת להגיע בצורה המדויקת ביותר לקהל היעד הרצוי בלבד. חוסר ניסיון בתחום ייצור פילוחים שעלולים לכלול קהלים לא נכונים, ואז תקציב הפרסום יתבזבז ללא מיצוי הפוטנציאל שלו.

האם אפשר לממן פוסטים דרך הפרופיל האישי או רק דרך דף עסקי?

פייסבוק מאפשרת רק לפרופילים עסקיים לקדם פוסטים בתשלום, במטרה לשמור על הפרדה בין פעילות עסקית לחברתית. בדרך זו פייסבוק יכולה לבקר את הפעילות העסקית שלה וכך היא שומרת על היותה קודם כל רשת חברתית שמחברת בין אנשים, ולא הופכת לאתר של פרסומות בלבד.

כמה אנשים רואים את הפוסטים שלי?

התשובה לשאלה זו תלויה בתקציב שהשקעתם בפרסום ובגודל הקהל שהוגדר. כדי להגיע לתוצאות האפקטיביות ביותר חשוב לייצר איזון בין שני מרכיבים. תקציב של 600 שקל בחודש ורשימת תפוצה גדולה, טובה ואיכותית, יכול לחשוף כ-20,000 איש בחודש שיראו את הפוסטים שלכם.

איך יודעים להגיע לקהל היעד המתאים לי?

קהל היעד המתאים לכל עסק הוא שאלה של אסטרטגיה שיווקית שצריכה להיות מוגדרת לפני התחלת הפרסום בפייסבוק. יחד עם זאת, למערכת יש יכולת להגדיל את החשיפה לקהלים רלוונטיים בזכות הידע הרב שהיא צוברת על המשתמשים שלה – למשל, היא יודעת לזהות קהלים הדומים במאפיינים שלהם לאנשים מרשימת התפוצה שלכם (Lookalike) או לאוהדי הדף שלכם, ולהוסיף אותם לפילוח.

אם יש ברשותכם רשימת תפוצה טובה ורחבה מספיק והגדרתם במקצועיות את הפילוח של קהל היעד, כנראה שתצליחו לייצר קמפיין איכותי ואפקטיבי ביותר.

האם יש דברים שאסור לכתוב בפוסט ממומן?

בהחלט! פייסבוק מנסה לשמור על המשתמשים שלה ועל הפרטיות שלהם, ולכן ניסוחים הכוללים פנייה ישירה לגולשים, למשל, נפסלים מיד. כמובן שפוסטים ממומנים בנושאים אלימים, פורנוגרפיים וכדומה אינם מותרים, כמו גם פנייה לקהל שגילו נמוך מ-18.


כאן תוכלו לקרוא על התחומים האסורים לפרסום בפייסבוק.

 

באיזה יום ובאיזו שעה הכי כדאי להעלות פוסט ממומן?

בפרסום ממומן, אין חשיבות ליום ולשעה שבה עולה הפוסט, מכיוון שהמערכת תפרסם אותו באופן שוטף, לפי התקציב שהגדרתם לה. לכן, עד שכל התקציב ינוצל, גולשים יהיו חשופים לפוסט המקודם בתשלום ללא קשר למועד שבו הוא עלה. בעבר, פייסבוק הראתה פוסטים באופן אורגני מיד לאחר העלאתם לדף, אך בשנים האחרונות זה כבר לא המצב ובוודאי שלא בפוסטים המקודמים בתשלום.

כמה פוסטים כדאי להעלות בשבוע?

זו שאלה של איזונים – הקשורה לאופי החברה המפרסמת ולגודל קהל היעד שלה. עמוד חדשותי שמתמקד באקטואליה, צפוי שיעלה פוסטים מדי יום ואפילו מספר פעמים ביום. לעומת זאת, חברת נדל”ן או משרד עורכי דין, סביר שיסתפקו ב-2 עדכונים שבועיים כדי לעלות את המודעות לעסק שלהם, וזה יספיק בהחלט.

האם אפשר למקד את החשיפה רק לקהל מסוים?

לא רק שזה אפשרי, זה גם חשוב. הפרסום בפייסבוק מבוסס על מיקוד בקהלים מסוימים, ולכן הוא כל כך מוצלח ומדויק. בלי מיקוד ופילוח לקהלים ולרשימות תפוצה המתאימות לכם, רוב הסיכויים הם שהתקציב שהשקעתם התבזבז לשווא.

לאן צריכים להפנות הפוסטים הממומנים? לאתר שלי?

כל פוסט צריך להיות מפורסם לאחר חשיבה על המטרות של העסק בפרסומו. אם אתם רוצים להגדיל את מספר הכניסות לאתר שלכם, רצוי שתשתלו את הלינק לאתר בגוף הפוסט ועל התמונה שהוספתם. יחד עם זאת, לא תמיד זוהי מטרת הפוסטים. אם למשל התפרסמה כתבה חיובית המפרגנת לעסק שלכם, רצוי מאוד שתפרסמו זאת בפייסבוק ותפנו לקריאת הכתבה המלאה באתר שבו היא פורסמה.

מה יוצא לי מקמפיין ממומן בפייסבוק?

תלוי מאד מה מפרסמים ואיך. אם יש לכם מוצר למכירה ואתם מעוניינים שקהלים מסוימים יראו את המוצר ואת המחיר שלו ויגיעו לאתר שלכם – ניתן לעשות זאת ביעילות דרך פייסבוק.

במקרים אחרים, בהם מעוניינים בניהול עמוד עסקי לאורך זמן, שיעיד על החברה שלכם, יהיה מעוצב בהתאם לרוח המותג, יעניק ערך מוסף לקוראים שלו על ידי טיפים, מידע שימושי ועוד, אז יש חשיבות אדירה ליצירת דף עסקי המנוהל במקצועיות ויענה על כל הדרישות האלו.

כשיש עמוד עסקי מעוצב, רהוט ועשיר בתוכן איכותי המתאים לרשימות התפוצה שהגדרתם בו, המסר השיווקי שלכם יצליח לעבור בצורה הטובה ביותר וצפוי להביא עמו גם תוצאות עסקיות. עבור רוב העסקים בעידן הנוכחי, מדובר על חלק בלתי נפרד מתמהיל השיווק. 

איך עוקבים אחרי ביצועי הפוסטים הממומנים?

חשוב לעקוב אחר ביצועי הקמפיינים לאורך החודש בממשק של מנהל המודעות בפייסבוק, ולראות כי הם אכן מובילים לתוצאות הרצויות. שימו לב למידת העניין שעורר כל פוסט מבחינת מספר השיתופים שהוא ייצר, מספר הלייקים שהוא צבר או מספר הצפיות והתגובות שקיבל. אם אתם מזהים שפוסטים מסוימים עובדים טוב יותר מאחרים, אמצו אותם לתוכנית הפוסטים שלכם באופן קבוע – כנראה שזה הסגנון שהקהל שלכם מעדיף.

בהצלחה!

 

מליס היא סוכנות דיגיטל ומשרד לשיווק דיגיטלי ופרסום באינטרנט, המתמחה בהפקת כתבות שיווקיות,שיווק בפייסבוקניהול דפי פייסבוקפרסום בטאבולהפרסום באאוטבריין וניהול קמפיינים מבוססי תוכן.

הפרויקטים שלנו