למה כל עסק צריך קופירייטינג?

קופירייטינג מקצועי לאתר האינטרנט, לפוסטים בפייסבוק ואפילו לפליירים, יצליח להסביר לכולם בדיוק מה אתה מוכר ולמה הם חייבים דווקא את המוצר שלך. קופירייטינג – לא רק לקמפיינים גדולים ועתירי תקציב

קופירייטינג לעסק: הדרך הנכונה לקמפיין מצליח

כשמדברים על קופירייטינג, בדרך כלל חושבים על קמפיינים גדולים ומתוקצבים בסכומים גדולים, שלטי חוצות ופרסומות בטלוויזיה – לכאורה, שום דבר שקשור לשיווק עסקים קטנים ובינוניים.

אבל האמת היא שקופירייטינג נמצא בכל סוגי הפרסום: בכתיבת תוכן לאתר, בפוסטים הנכתבים בדף עסקי בפייסבוק, במייל שיווקי ללקוחות ואפילו בפלייר פשוט. כל אלה דורשים קופירייטינג מקצועי על ידי אנשי תוכן הבקיאים היטב בעולם השיווק והפרסום, על מנת להעביר את מסר שיווקי מדויק, למשוך לקוחות ולקבל מקסימום תוצאות.

לגבש את המסר השיווקי המתאים לקהל היעד

הרבה לפני כל משחקי המילים והסלוגנים המתחכמים, קופירייטינג הוא קודם כל כלי שיווקי, והמטרה שלו היא לשווק מוצר, שירות או מותג שלם. המטרה הזו מושגת כשרותמים את כל המידע הרלוונטי על המותג, וממקדים אותו לתוך מסר אחד קצר, ברור ומדויק.

המסר הזה כולל פנייה שיווקית המתאימה לקהל היעד הנכון, הסבר תמציתי על המותג, המוצר או השירות, והחשוב מכל – הוא חייב לשקף את היתרון העיקרי שלו, שיצליח למשוך את תשומת הלב של קהל היעד ולהניע אותו לפעולה.

מתי כדאי להיעזר בשירותי קופירייטינג?

כל עסק או חברה צריכים פרסום, ופרסום – כידוע – עולה כסף. דווקא כאשר לא מדובר בחברות ענק שמגלגלות מיליונים, חשוב לדעת להשתמש בתקציב הפרסום בחוכמה: לבחור את המדיה המתאימה (פרסום בפייסבוק, בטלוויזיה, בעיתון או על גבי שלטי חוצות), להיעזר בקופירייטר מנוסה כדי לגבש את המסר השיווקי הנכון והאפקטיבי ביותר לקהל היעד של המותג, ולכתוב את נוסח המודעה המיועדת לפרסום.

מהלכים שיווקיים שלמים עלולים לרדת לטמיון כאשר הקופירייטינג מחמיץ את המסר או את קהל היעד, ולהביא לבזבוז של סכומי כסף גדולים – ללא תוצאות.   

בתהליך כתיבת תוכן לאתר אינטרנט חדש, פרסום בפייסבוק או בכל היבט שיווקי של העסק, חשוב קודם כל להתייעץ עם קופירייטר או עורך בכיר המתמחים בתוכן שיווקי. המטרה היא לגבש את המסר הנכון ולנסח טקסט מדויק וקולע לכל מדיה בקמפיין, שיצליח להעביר את אותו מסר ביעילות מקסימלית – ולהביא לתוצאה המבוקשת.

מליס מספקים שירותי קופירייטינג, כתיבת תוכן שיווקי איכותי, כתיבת תוכן לאתרים, פליירים, ברושורים, דפי נחיתה, פרסום בפייסבוק, ניהול דפי פייסבוק ועוד.

 

מידע וטיפים נוספים שעשויים לעניין אותך:

הפרויקטים שלנו