צור קשר

שדה חובה

פרסום בפייסבוק למתקדמים: 10 טיפים שימושיים


עדכון אחרון: פברואר 2017

  

  
אם התנסית בפרסום בפייסבוק לדף העסקי שלך, אתה בטח כבר יודע שזו אחת השיטות 
היעילות והזולות שיש היום פרסום עסק באינטרנט. זוהי שיטה ממוקדת ומפולחת שניתן למדידה, בה המודעה מצליחה להגיע בדיוק לקהל היעד המתאים, ובכל רגע במהלך הקמפיין ניתן לבדוק עד כמה המודעה יעילה ולערוך בה שינויים אם יש בזה צורך.

  

אבל גם אם אתה כבר מכיר היטב את אפשרויות הפרסום בפייסבוק ויודע לכוון מודעה לגברים או לנשים, לראשון לציון או לחיפה, לבני 18-13 או לבנות 55-42, כדאי שתכיר את עשר השיטות הבדוקות של המקצוענים לפרסום בפייסבוק – אלו שיזניקו את ביצועי המודעה שלך לשמיים, יניעו את הגולשים לפעולה וייצרו לך פניות בפועל.

  

כאן נסביר בדיוק איך עושים את זה.

 

  

1. הכנה לפרסום בפייסבוק: יצירת תשתית לקליטת אוהדים

  

לפני שמתחילים פרסום בפייסבוק, חשוב לדאוג לתשתית טובה לקליטת אוהדים חדשים בדף העסקי שלך, או במילים אחרות – לספק להם את כל מה שהם צריכים לדעת ולראות כדי להצטרף לעמוד, ואולי גם ליצור איתך קשר בהמשך.

  

תשתית טובה לדף עסקי בפייסבוק כוללת תמונת קאבר יפה ומעוצבת, תמונת פרופיל מוצלחת, ציון הכתובת המלאה והמדויקת של העסק, מספר טלפון לפניות, כתובת אתר האינטרנט, תוכן שיווקי רלוונטי לחלק ה"אודות" של העמוד, וכמובן – רצף של פוסטים מעניינים ורלוונטיים שיעודדו את המבקרים בדף להצטרף כאוהדים.

 

  

2. פילוח המודעה לקהל ממוקד עוד יותר

  

פרסום מודעה בפייסבוק לפי קריטריונים דמוגרפיים כמו גיל, מין, אזור מגורים או תחומי עניין זה נחמד, אבל כדי להשיג תוצאות מרשימות - נסה לכוון את המודעה לאנשים שכבר ביקרו באתר שלך בזמן האחרון (רימרקטינג), לרשימת תפוצה של כתובות מייל או מספרי טלפון, או מאפיינים התנהגותיים בולטים (חובבי טכנולוגיה, רוכשים באינטרנט באופן קבוע וכדומה).

    

מלבד פילוח של קהל היעד לפי תחומי עניין כלליים או עמודי פייסבוק מסוימים (שלעתים קרובות תגלה שלמרות שבפועל הם קיימים בפייסבוק – אי אפשר לאתר אותם לצורך מיקוד המודעה), הקהלים הטובים ביותר לפרסום בפייסבוק יהיו גולשים שכבר ביקרו באתר או קראו כתבה שיווקית על העסק וסומנו בפיקסל מעקב, וקהל דומה להם (look alike).

 
כך, לדוגמא, ניתן לייצר קהל אידיאלי עבור הקמפיין באמצעות יצירת כתבה מעניינת וקידום שלה באתרי תוכן נפוצים על ידי קידום בטאבולה או פרסום כתבה באאוטבריין בשלב הראשון, ובשלב השני - קידום בפייסבוק לכל מי שקרא את הכתבה ולקהל הדומה לו. קהלים איכותיים נוספים יכולים להתבסס על רשימות תפוצה של לקוחות קיימים, לידים שהתקבלו אך עדיין לא הבשילו ללקוחות, מכרים וקולגות.


קראו כאן על השיטה שלנו לפרסום באינטרנט:

פרסום כתבה שיווקית בטאבולה או באאוטבריין בשילוב עם קידום בפייסבוק.

 

  

3. בחירת תמונה למודעת הפייסבוק שלך

 

כלל אצבע בפרסום בפייסבוק: התמונה היא זו שמושכת את העין של הגולשים למודעה, והקופירייטינג הנלווה לתמונה יקבע אם הם יחליטו להקליק עליה. זו אחת הסיבות שמומלץ לנצל את המקום שפייסבוק מאפשרים לטקסט על גבי התמונה, ולהוסיף לה מסר שיווקי מתאים בשטח של עד 20%. טקסט בשטח גדול יותר מ-20% יפגום בחשיפה של המודעה, ולכן מומלץ לא לעבור את המגבלה הזו.

  
התמונה שתבחר תקבע במידה רבה עד כמה המודעה שלך תמשוך הקלקות, וצריך להשקיע בבחירה שלה זמן, מחשבה ואולי גם משאבים (כמו רכישת תמונה ממאגר תמונות, צילום על ידי צלם מקצועי או עיצוב גרפי לפי הצורך). בנוסף, הטקסט שימוקם על התמונה יגרום למסר השיווקי לעבור הרבה יותר מאשר תמונה רגילה ללא טקסט בכלל.

  

תמונה מוצלחת צריכה להיות מאוד ברורה וייחודית, שתצליח לבלוט בין כל המודעות האחרות המופיעות על המסך. זה אומר שהתמונה שתבחר לא תהיה עמוסה מדי ומלאה בפרטים, אולי עם צבע רקע יוצא דופן (צהוב? טורקיז? ורוד?) או אפילו בשחור-לבן. העיקר: ליצור בידול משמעותי בין המודעה שלך למודעות האחרות.

 

  

4. התאם את סוג המודעה למטרה שלה

  

מודעה שהמטרה שלה היא למקסם כניסות לאתר או לדף נחיתה, צריכה להיות מוגדרת ככזו, כך שכל לחיצה על התמונה המופיעה בה תוביל לקישור הרצוי. אך אם המטרה היא לא להוביל אל אתר חיצוני אלא למקסם חשיפה של פוסט או לחזק מותג בפייסבוק, מומלץ להשתמש דווקא בפוסט תמונה שפורסם בדף - ולפרסם בניוזפיד ובמובייל בלבד (ללא פרסום צד). מודעת פוסט תמונה בדרך כלל תשיג תוצאות טובות יותר מכל מודעה אחרת – גם אם הנוסח והתמונה זהים לחלוטין בשני המקרים.

   
שינוי קטנטן כזה מסוגל להביא ביצועי מודעה מ-CTR (אחוז ההקלקות מתוך סך החשיפות) של שברירי אחוז, ל-CTR  של 4% ומעלה. המשמעות של מודעת פוסט תמונה לעומת פוסט קישור, לדוגמא, היא יותר מקום לטקסט ולפרטים שחשוב לציין, כולל קישור לדף נחיתה או אתר חיצוני.

  
כניסה ישירה לתוך פוסט תמונה בדף העסקי יכולה לחולל פלאים בכל מה שקשור לחשיפה ומעורבות גולשים, במיוחד אם התמונה טובה ותוכן הפוסט כולל מספר טלפון, מייל וכתובת אתר לפרטים נוספים או לביצוע רכישה.

 

  

5. איך נדע אם ביצועי המודעה מספיק טובים?

  

אם מדובר בפרסום במודעות צד, מודעה סבירה נחשבת למודעה עם CTR (אחוז הקלקות מתוך סך החשיפות) שנע בין 0.4% ל-0.7%. מודעה מצוינת יכולה להגיע גם ל-4% ויותר, אבל אלה מקרים מאוד נדירים. עם מוצר מבוקש ותמונה מושכת, אפשרי בהחלט להגיע ל-CTR  בשיעור של 1% ומעלה. כשה-CTR  של המודעה יורד מתחת ל-1%, מומלץ להחליף את התמונה, הכותרת ונוסח המודעה, ולבחון את הביצועים שלה מחדש.
  

שיווק בפייסבוק במודעות ניוזפיד או מובייל בדרך כלל יעבור את ה-1% ללא קושי, ובמקרה של מודעה טובה, מושכת וממוקדת היטב - יהיה סביב 4% ויכול להגיע ל-8% ויותר. במקרים מסוימים ה-CTR יגיע גם ל-30% הקלקות מתוך החשיפות, אך אלה מקרים נדירים מאוד.

   

פרסום בפייסבוק הוא לא תמיד האפשרות המומלצת:

לחצ/י כאן כדי לקרוא על 5 שיטות הפרסום הטובות ביותר באינטרנט.


 

6. מתי להשאיר את הגולשים בפייסבוק ומתי לשלוח אותם החוצה?

 

אם מטרת הפרסום היא לייצר מעורבות גולשים (הקלקות, צפיות, לייקים, תגובות, שיתופים ואפילו פניות טלפוניות) - מומלץ לא לשלוח את הגולשים מהמודעה שלך בפייסבוק אל אתר אינטרנט חיצוני, אלא להפנות אותם ישירות אל פוסט בעמוד.

 
אם המטרה היא לאסוף לידים באמצעות דף נחיתה, מומלץ בהחלט לשלוח את הגולשים לדף חיצוני. 
כדאי שדף הנחיתה יהיה רגיל ולא טאב בפייסבוק, שזמן הטעינה שלו ארוך משמעותית מדף נחיתה חיצוני ויגרום לנטישת גולשים עוד לפני שהדף יעלה על המסך.
  

שיווק בפייסבוק יכול להיות גורם משמעותי בהפניית תנועה לאתר או באיסוף לידים באמצעות דף נחיתה, ואז מומלץ להשתמש במודעה לקידום פוסט-קישור שכולל כ-2-3 שורות טקסט ומסתיים בקישור המתאים. מלבד האפשרות לאסוף לידים, זו גם דרך מצוינת למשוך טראפיק לאתר על ידי קישורים למאמרים או כתבות.

 

 

7. איך מומלץ לפרסם בפייסבוק - לפי חשיפות או לפי מעורבות?

 

זו כנראה שאלת השאלות בפרסום בפייסבוק: האם כדאי לפרסם את המודעה בתשלום לפי חשיפות (Impressions) או מעורבות (Engagement)? התשובה היא שזה מאוד תלוי בעסק, במוצר ובמודעה עצמה, אבל המטרה צריכה להיות מאוד ברורה – מודעה שמשיגה מקסימום הקלקות תוך שימוש בתקציב יומי זהה, וזה אומר שצריך לבדוק את שתי האפשרויות ופשוט להשוות בין הביצועים.

  

בדרך כלל, פרסום בפייסבוק בשיטת מעורבות ישיג יותר הקלקות על המודעה במהלך תקופת הפרסום מאשר פרסום לפי חשיפות, אבל שים לב: כשמדובר במודעה פופולרית או במוצר אטרקטיבי במיוחד – תגלה שלפעמים משתלם יותר לפרסם בפייסבוק לפי חשיפות, ולהשיג הרבה יותר הקלקות ביום תוך שימוש באותו התקציב בדיוק.

  

רק ניסוי וטעייה יגלו איזו דרך עדיפה למודעה שלך, אבל באופן עקרוני מומלץ להתחיל עם פרסום בפייסבוק לפי מעורבות, לבחון את הביצועים לאחר מספר ימים, ולעבור לפרסום לפי חשיפות אם הביצועים לא מספיק טובים. בהמשך, יש לבדוק באילו מהמקרים הושגו יותר הקלקות על המודעה.

 

 

8. פרסום מודעה דרך מנהל המודעות או קידום ממומן (Boost Post)?

 

פרסום בפייסבוק יכול להתבצע בכמה דרכים: פרסום מודעות (Adverts) דרך מנהל המודעות של פייסבוק, קידום ממומן של העמוד (Promote Page), קידום ממומן של פוסטים מסוימים בעמוד (Boost Post) ועוד.

  
מבין כל האפשרויות האלו, מודעות פייסבוק דרך מנהל המודעות הן הדרך הזולה ביותר, והאפשרות היחידה לפרסום ממוקד ומפולח לפי קהלים שמורים, רימרקטינג, רשימות תפוצה ועוד, שכפי שכבר ציינו כאן - הם הקהלים הטובים והאיכותיים ביותר לשיווק בפייסבוק. שאר הדרכים לפרסום, Boost Post ו-Promote Page, יקרות באופן משמעותי ממודעות פייסבוק שנבנות דרך מנהל המודעות, וניתן לבצע בהן פילוח קהל גס בלבד.

   
בשורה התחתונה: קידום ממומן של עמוד או פוסט שלא דרך מנהל המודעות הוא הדרך הקלה והמהירה של פייסבוק להרוויח כסף מבעלי עמודים שלא ממש מבינים בפרסום בפייסבוק ולא יודעים איך להשתמש במנהל המודעות. התוצאות גרועות בהתאם.

 

 

9. תוך כמה זמן נדע אם מודעה עובדת או לא?

 

בהנחה שמטרת השיווק בפייסבוק היא לא לייצר חשיפה מקסימלית אלא לייצר פניות מלקוחות פוטנציאליים, מודעה שעובדת היטב היא מודעה שמקליקים עליה, והרבה. כמו שכבר הוסבר כאן, בפרסום ישירות על הניוזפיד (דסקטופ ומובייל), צריך לכוון לביצועים של 4% לפחות. כדי לדעת אם מודעה מניבה תוצאות טובות או שכדאי להחליף בה תמונה, טקסט או כותרת – מומלץ לאפשר לה לעבוד במשך יומיים כדי להגיע למסקנה חד-משמעית בנושא.

  

למה? כי לאינטרנט יש לוח זמנים משלו, ויש ימים ושעות מסוימות ביום שתגלה שהם טובים יותר לפרסום בפייסבוק מימים ושעות אחרים. אי אפשר להפעיל מודעה במשך שעות בודדות ולהחליט שהיא פשוט לא טובה, צריך לתת לה זמן לעבוד ולאגור מספיק נתוני חשיפות והקלקות כדי להגיע לתוצאות מהימנות מבחינה סטטיסטית.

   

 

10. שלב אחד אחרי הפרסום בפייסבוק: יצירת תשתית לפניות

 

פרסום בפייסבוק בדרך כלל עובד מצוין ויכול לייצר לך גל של פניות מלקוחות פוטנציאליים, אבל הוא לא זה שיענה במקומך לטלפון, הוא לא ישכנע את הלקוח לקנות ממך ולא יביא לסגירה של העסקה בפועל.

  

כפי שבדף הפייסבוק חשוב לייצר תשתית לקליטת אוהדים עם תמונות מעוצבות, ציון הפרטים המלאים של העסק ופוסטים עליונים מושקעים במיוחד, מומלץ לדאוג גם לתשתית הנדרשת לקליטת הפניות שמגיעות כתוצאה מפרסום המודעה: ציון של מספר טלפון ישיר וזמין לפניות (ללא מערכת לניתוב שיחות או הודעה קולית ארוכה שרק יבלבלו את הפונים), כתובת מייל תקינה שנבדקת היטב לפני תחילת הפרסום, דף נחיתה שאכן קולט ומעביר אליך את פרטי הקשר של הנרשמים (גם במחשב וגם במכשירים ניידים), וכדומה.

 

    

קבל/י בחינם את מדריך הפרסום לעסקים קטנים באינטרנט -

 

מידע וטיפים נוספים שעשויים לעניין אותך:

   

מליס היא חברה לשיווק באינטרנט, המספקת שירותי תוכן לחברות ולעסקים בכל הארץ: פרסום בפייסבוק, ניהול דפי פייסבוק, שיווק באמצעות תוכן, פרסום בטאבולה, פרסום באאוטבריין, קניית לידים, מכירת לידים, כתיבת תוכן לאתרים ושירותי קופירייטינג.

    

         

  

הלקוחות שלנו

האוניברסיטה העברית בירושלים 
סוזוקי ישראל 
איתוראן 
עיריית באר שבע 
מכשירי תנועה 
משרד העלייה והקליטה 
משרד עו”ד מיתר ליקוורניק ושות' 
הרשות לפיתוח הנגב 
קבוצת שגראוי 
המכללה האקדמית לישראל 
ויגן פרנדלי 
פיליפ מרטינס 
מלון SEA תל אביב 
המכללה לעיצוב - בניין ודיור 
המקום, תל אביב 
עץ ועצה 
בריאותא 
אולפני דאבי דאב 

לקוחות ממליצים

המכללה לעיצוב, "בניין ודיור":

"תודה על הליווי לאורך כל הדרך - בבניית האתר ובפרסום בפייסבוק, על ההדרכה הנעימה ועל הסבלנות הרבה. תמיד עם התחושה שיש על מי לסמוך ושאתם עושים את המקסימום!"

ויגן פרנדלי:

"תודה על עבודה מקצועית ומהירה, על הנגישות וההבנה לכל הקפריזות שלנו. כיף לדעת שלא משנה מתי פונים אליכם - אתם תמיד זמינים ונכונים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. אתם הרבה יותר מחברת פרסום, אתם חלק ממשפחת ויגן פרנדלי!"

"המקום" תל אביב:

"שירות מקצועי ויעיל לניהול קמפיינים ושיווק בפייסבוק, המענה לצרכים שלנו מיידי, והעיקר - הכל באווירה נהדרת והמון רצון לעזור. הלוואי שהיו לנו עוד ספקים כאלה..."

משרד עו"ד נתיב, צוריאנו, כהן:

"תודה על עבודה מקצועית ונפלאה (!!!) בכתיבת תוכן לאתר האינטרנט של משרדנו. תודה על תשומת הלב לפרטים הקטנים (גם אלה שבאחריות גורם אחר), הנעימות והאדיבות, המענה המהיר והענייני - ובעיקר על התוצר הסופי. היה לנו לעונג!"

משרד עו"ד קרן זרקו זמיר:

"תודה רבה על שירות אדיב, יעיל ומקצועי בצורה מעוררת השתאות, ובעיקר תודה רבה על התוצאה - תוכן מעולה לאתר החדש!"

צוק טכנולוגיות מיגון:

"מקצוענים בפרסום ושיווק! הכתובת המקצועית ביותר שפגשתי בתחום התוכן, קופירייטינג נכון וממוקד"

שקוף, המרכז לעיצוב הבית והגינה:

"אחרי שהזמנו תוכן לאתר, פרסום בפייסבוק וקופירייטינג לכל החומרים השיווקיים שלנו, רצינו להודות על שירות מצוין ועבודה מושקעת!"

אורי שביט, "טבעוניות נהנות יותר":

"מקסימות, נותנות שירות מכל הלב וברוחב לב - ניכר שהן אוהבות את מה שהן עושות ותענוג לעבוד איתן. תודה על כל העזרה בניהול התוכן לטבעוניות שנהנות יותר!"

אילנית רם, מנכ"לית מלון Sea תל אביב:

"רגישות מקצועית, הבנה מהירה של דרישות הלקוח, וכתיבת תוכן ברמה גבוהה לאתר ולפרסום באאוטבריין. תוצאות מרשימות, ללא ספק התחלה של ידידות נפלאה"

מרכז מיחזור Green & Clean:

"עבודה מקצועית, שירות מהיר ויעיל! חוללתם פלאים בתוכן לאתר האינטרנט של החברה ולדף העסקי בפייסבוק. תודה על הסבלנות, הזמינות הגבוהה והשירות הנפלא"

אלון שניידרמן, Web3D:

"תוכן שמגיע מתוך הבנה עמוקה והיכרות מקצועית עם עולם התוכן של הלקוח, תוך שימוש מקצועי בכתיבה איכותית ועריכה מיטבית. ממליצים בחום"

שיווק באינטרנט: איך מפרסמים עסק ומגדילים רווחים?

עורכת הדין השקיעה אלפי שקלים בשיווק שלא הביא לקוחות, יועץ המשכנתאות רצה לפרסם בפייסבוק כי "זה מה שכולם עושים". עם כל כך הרבה אפשרויות לשיווק באינטרנט - איך יודעים במה לבחור?
קרא עוד

מה זה טאבולה (Taboola)?

איך חושפים את המוצר או השירות שלכם בפני הגולשים של ynet, "וואלה" ו"ישראל היום"? התשובה: באמצעות פרסום כתבה שיווקית דרך טאבולה – רשת פרסום לקידום כתבות באתרי התוכן הגדולים
קרא עוד

לא רק לעסק חדש: 5 טיפים לשיווק באינטרנט

למה צריך לבנות אתר לעסק ומתי אפשר להסתפק בדף פייסבוק? איפה להשקיע את תקציב הפרסום באינטרנט – בגוגל, פייסבוק, טאבולה או אאוטבריין? ומה זה רימרקטינג וגוגל אנליטיקס? חמישה טיפים חשובים לשיווק עסק באינטרנט.
קרא עוד

המדריך המלא לשיווק עסקים באינטרנט

לפרסם בפייסבוק, אינסטגרם או גוגל? ואולי בכלל כדאי לקדם כתבה שיווקית באאוטבריין או טאבולה? אם התבלבלתם משפע האפשרויות לשיווק באינטרנט, קבלו את המדריך שיעשה לכם סדר בבלאגן.
קרא עוד

מה אסור לפרסם בפייסבוק?

אחת הדרכים הכי אפקטיביות לפרסום באינטרנט היא קמפיין פייסבוק. לפני שמתחילים, כדאי להכיר את כל האיסורים והמגבלות על מוצרים ושירותים שלא יקבלו את אישור הרשת החברתית - ולכן לא יעלו לאוויר.
קרא עוד

איך להשיג לידים לעסק?

אתר אינטרנט, דפי נחיתה, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק – תקציב הפרסום שלך יכול להתפזר לכל כך הרבה מקומות, אבל איפה הכי כדאי להשקיע אותו? הגיע הזמן להכיר את אפשרויות השיווק הכי פופולריות באינטרנט, ולהתחיל לקבל לידים.
קרא עוד

7 טיפים לכתבה שיווקית באינטרנט

אאוטבריין וטאבולה הן שתי הדרכים העיקריות בישראל לשיווק באמצעות תוכן – כתבות שיווקיות המתפרסמות בכל אתרי התוכן בארץ. הנה 7 טיפים שכדאי להכיר לכתיבת כתבה מוצלחת ולקמפיין אפקטיבי.
קרא עוד

8 טיפים לפרסום באאוטבריין

פרסום באאוטבריין יכול להיות מאוד אפקטיבי לקידום תוכן שיווקי, אך רק בתנאי שעושים את זה נכון. הנה שמונה דרכים לשדרוג כל קמפיין אאוטבריין, מההחלטה על נושא הכתבה ועד ליצירת קמפיין משלים בפייסבוק או בגוגל.
קרא עוד

מה זה אאוטבריין (Outbrain)?

מחפשים דרך חדשה לפרסם את המוצר או השירות שלכם? כתבה המקודמת באמצעות אאוטבריין (Outbrain) תאפשר לכם להגיע לגולשים באתרי התוכן הגדולים
קרא עוד

שיווק באאוטבריין וערוצים נוספים

מפרסמים באאוטבריין? על מנת למקסם עוד יותר את פעילות השיווק באינטרנט, כדאי להכיר כמה דרכים באמצעותן ניתן לייעל את הקמפיין באאוטבריין ולשלב אותו עם ערוצי פרסום נוספים.
קרא עוד

קופירייטינג לעסק: הדרך הנכונה לקמפיין מצליח

קופירייטינג מקצועי לאתר האינטרנט, לפוסטים בפייסבוק ואפילו לפליירים, יצליח להסביר לכולם בדיוק מה אתה מוכר ולמה הם חייבים דווקא את המוצר שלך. קופירייטינג - לא רק לקמפיינים גדולים ועתירי תקציב.
קרא עוד

איך כותבים תוכן לאתר? 5 טיפים לתוכן שיווקי איכותי

תוכן לאתר הוא אחד הכלים השיווקיים החשובים ביותר שיש. הוא יכול להזרים אליך גולשים, לקדם את העסק שלך ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש – ולשכנע אנשים לקנות ממך. הכל, כמובן, בתנאי שעושים את זה נכון.
קרא עוד

אינסטגרם לעסק: זה ממש לא פייסבוק

כמעט לכל בעל עסק יש דף עסקי בפייסבוק, אבל כדאי שתתחיל לשים לב גם לאינסטגרם – רשת חברתית מבוססת תמונות המיועדת רק למכשירים ניידים, חושפת את הפוסטים שלך ל-100% מהעוקבים ומאפשרת לך לפרסם את העסק בחינם.
קרא עוד

איך לשווק עסק בחינם?

איך בונים אתר, פותחים בלוג, מעצבים מודעות יפהפיות, עורכים תמונות ונשארים תמיד מעודכנים בכל מה שקורה, בלי לשלם אפילו שקל על יועץ שיווק, חברה לבניית אתרים או סטודיו לעיצוב גרפי? הנה 10 דרכים לשיווק עסק חדש, כולן לגמרי בחינם.
קרא עוד

8 טיפים לניהול אינסטגרם לעסק

אינסטגרם יכולה לשמש כלי פרסומי מדהים להגדלת מכירות ולחיזוק המותג, וניתן להגיע בעזרתה לקהל עצום של לקוחות פוטנציאליים לכל עסק. הנה כמה טיפים קלים לביצוע, שיעזרו לך להוציא את המקסימום מהרשת החברתית הפופולרית.
קרא עוד

5 טיפים לניהול מדיה חברתית

כמעט לכל עסק יש היום לפחות דף עסקי בפייסבוק. כדי לגרום לשיווק ברשתות החברתיות להצליח – צריך לדעת איך לעבוד נכון, לגרום לכל פוסט להגיע לכמה שיותר אנשים, ובעיקר לעודד אינטראקציה עם האוהדים. הנה 5 טיפים חשובים לניהול מדיה חברתית.
קרא עוד

5 טעויות נפוצות בניהול חשבון אינסטגרם של עסק

באיזה תמונות לא מומלץ להשתמש באינסטגרם, כמה טקסט זה יותר מדי ובאיזה שעות אף אחד לא יראה את הפוסטים שלך? טעויות נפוצות בניהול חשבון אינסטגרם לעסק - לקרוא ולא ליישם.
קרא עוד

פרסום בפייסבוק למתקדמים: 10 טיפים שימושיים

פרסום בפייסבוק הוא דרך יעילה וזולה במיוחד לשיווק של כל עסק או חברה, אבל עם הטיפים למקצוענים שתקרא כאן – ביצועי המודעה שלך יזנקו לשמיים והטלפון לא יפסיק לצלצל. הנה 10 טיפים מדהימים שישדרגו לך את הקמפיין.
קרא עוד

פרסום בפייסבוק: למה חשוב לקדם פוסטים בתשלום?

נגמרו הימים בהם היה מספיק ללחוץ "לייק" לעמוד פייסבוק כדי להתחיל להיחשף לכל התכנים שלו. היום, החשיפה האורגנית של רוב הדפים העסקיים שואפת לאפס, והדרך העיקרית להתגבר על המכשול היא קידום ממומן.
קרא עוד

20 רעיונות לפוסטים מעניינים בדף עסקי בפייסבוק

דף עסקי בפייסבוק יכול להיות הרבה יותר מ"בוקר טוב חברים" ו"סופ"ש נעים לכולם". הנה 20 סוגים שונים של פוסטים שאפשר להעלות לדף פייסבוק, וכל עסק יכול להתאים לעצמו וליישם בקלות.
קרא עוד

תזמון פוסטים בפייסבוק

אם יש לך דף עסקי בפייסבוק, כדאי שתכיר את האפשרות לתזמן פוסטים מראש. מדובר באופציה פשוטה שיכולה לחסוך זמן, הופכת את ניהול העמוד לקל ונוח – וכל אחד ממנהלי הדף יכול להשתמש בה. איך עושים את זה? בקלות
קרא עוד

איך קופירייטינג יכול להשפיע על אתר האינטרנט שלך?

לתכנן אתר מסודר וברור, להעביר את המסר השיווקי המדויק ולהשתלב בצורה מושלמת עם העיצוב: הנה 5 טיפים לקופירייטינג ולתכנון נכון של אתר אינטרנט, שיעזרו לך למשוך הרבה יותר גולשים ופניות מלקוחות.
קרא עוד

שיווק באינטרנט: השקעה משתלמת או בזבוז כסף?

גם בעלי עסקים מצליחים מוצאים את עצמם מבזבזים הון תועפות על הקמת אתרי אינטרנט ופרסום בפייסבוק שלא מביאים להם אפילו לקוח אחד. למה זה קורה ומה צריך לעשות כדי להרוויח היום משיווק באינטרנט?
קרא עוד

חמש הטעויות הכי גדולות שעסקים עושים בפייסבוק

פתחת דף עסקי חדש בפייסבוק? חשוב שתימנע מחמש הטעויות האלו כדי לא לגרום לנזק תדמיתי למותג שלך, להבריח לקוחות פוטנציאליים ואפילו לאבד לקוחות. לקרוא וליישם.
קרא עוד

מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר אינטרנט?

אתה רוצה שהלקוחות שלך יקבלו מידע מלא על העסק או המוצר שלך, אבל לפעמים הם יודעים בדיוק מה הם רוצים, ורק צריכים ליצור קשר. בדיוק בשביל זה המציאו את דף הנחיתה - לפרסום באינטרנט או בפייסבוק.
קרא עוד

5 סיבות טובות לפרסם את העסק שלך בפייסבוק

האפשרות להגיע בדיוק לקהל היעד שלך, חשיפה עצומה של עשרות אלפי גולשים בחודש, מעקב ביצועים שוטף, יתרון על פרסום בגוגל ועלות נמוכה – כל אלה הופכים את פייסבוק לפלטפורמת פרסום מדהימה כמעט לכל אחד.
קרא עוד

בניית אתר בחינם, בפחות מחמש דקות

מבין האפשרויות שיש היום לבניית אתר אינטרנט חדש, מרשים וללא השקעה כספית, הדרך הפשוטה ביותר היא כנראה מערכת בלוגר של גוגל. ושלא תתנו למילה "בלוג" לבלבל אתכם: ברגע שהאתר עובר דומיין, אף אחד לא יכול לדעת איך הוא התחיל.
קרא עוד

תוכן לאתרים - מתי זה הפך למוצר מבוקש?

אם זה לא קורה באופן טבעי, גוגל תגרום לזה לקרות: מאתרי האינטרנט התמימים של שנות התשעים, דרך אתרי ספאם עמוסי מילות מפתח ועד לאתרים איכותיים, כך הצליחה גוגל לשדרג לנו את התוכן ברשת. אבל לא לגמרי.
קרא עוד

כמה עולה לפרסם בפייסבוק?

התשובה: החל מ-10 שקלים ליום או 100 שקלים לתקופת פרסום מוגדרת, לפי קליקים או חשיפות. עלות הפרסום בפייסבוק מתחלקת לתקציב המועבר ישירות לפייסבוק, ולעלות ניהול חודשית אם הקמפיין מנוהל על ידי חברת פרסום חיצונית.
קרא עוד

חנות הלייקים של פייסבוק

באנרים חדשים לקידום עמודים עסקיים מציפים לנו את הניוזפיד, ואם יש לכם דף עסקי בפייסבוק, בטח שמתם לב לאפשרות החדשה שצצה לכם להגדלת מספר הלייקים בעמוד על ידי פרסום אגרסיבי. הבעיה: האוהדים החדשים הם כנראה ממש לא הקהל שלכם, והמחיר – מופקע.
קרא עוד

כך תפספס את הקורא: 5 סוגים של כותרות גרועות לתוכן שיווקי באינטרנט

הכותרת היא זו שבדרך כלל תקבע אם הקורא ימשיך להתעניין בשאר התוכן השיווקי. אם הכותרת שלך משעממת, מתחכמת, לא ברורה, יצירתית מדי או פשוט לא קיימת, היא תכשיל גם את המסר השיווקי.
קרא עוד

איך עושים כסף מניהול עמוד עסקי בפייסבוק?

ניהול עמוד עסקי בפייסבוק הוא כלי שימושי כמעט לכל עסק שמעוניין בחשיפה נוספת באינטרנט, ובשילוב של פרסום בפייסבוק הוא גם יכול למשוך לקוחות חדשים בקלות. מדריך מקוצר לעסקים ברשת החברתית.
קרא עוד

איך הופכים פרופיל אישי בפייסבוק לדף עסקי?

אם צברת 5,000 חברים בפרופיל הפייסבוק האישי שלך, אתה כנראה עסק, ארגון או סלב בהתהוות – וזה הזמן לעבור לדף עסקי. בלחיצה פשוטה על לינק אחד, ניתן להמיר את הפרופיל האישי לעסקי, ולהפוך את החברים ללייקים.
קרא עוד

כך תשיג אתר אינטרנט טוב יותר משל המתחרים שלך

לפני שמתחילים בתכנון, קופירייטינג וכתיבת תוכן לאתר, רצוי לבצע בדיקה יסודית של אתרי המתחרים שלך ולהבין מה אפשר לשפר כדי להתעלות עליהם בתוכן ובעיצוב. כאן תלמד איך עושים את זה.
קרא עוד

10 תקלות מרגיזות שתגלה בפיתוח של אתר אינטרנט

העבודה על אתר אינטרנט לא מסתיימת בכתיבת תוכן ועיצוב, והבעיות מתחילות לצוץ דווקא אחרי שמסתיים שלב הפיתוח. זה הזמן שבו מגלים כותרות עקומות, פונט שלא היה כלול במחיר, וטקסט בקלינגונית במקום מסך תודה.
קרא עוד

פרסום ושיווק בפייסבוק: כך תייצר פרסום ממוקד ואפקטיבי

רק בפייסבוק אפשר לפרסם שמלות כלה לנשים מאורסות בנות 20 ומעלה או ביטוח מקיף לנהג חדש לבני 18 עד 20, שסביר להניח שהוציאו רישיון נהיגה לאחרונה. כך הפכה פייסבוק לאחת הפלטפורמות החזקות לשיווק באינטרנט.
קרא עוד

המדריך השלם לתכנון וכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

איך מתכננים תוכן לאתר אינטרנט ולעמוד הראשי, מה זה מסמך בריף, למה צריך להכין רשימה של מילים ומה צריך לעשות כדי שהאתר שלך יהיה טוב יותר מהאתרים המתחרים? כל התשובות במדריך הבא.
קרא עוד

7 דברים שצריך לדעת על כתיבת תוכן לאתר אינטרנט

אחרי שגיבשת בריף, קונספט ורשימה של מילות חיפוש, זה הזמן להתחיל לשחק בלהיות קופירייטר: השלב בו אפשר להתחיל בתהליך קופירייטינג וכתיבה של תוכן לאתר שלך. כך תעשה את זה נכון.
קרא עוד

מתי מומלץ פרסום בפייסבוק ומתי כדאי לפרסם בגוגל?

פרסום מודעה בפייסבוק שונה מאוד מפרסום מודעה בגוגל, ולפני תחילת הפרסום באינטרנט כדאי לשקול היטב את ההבדלים. במקרים רבים בהם פרסום בפייסבוק לא יעבוד, כדאי להעדיף דווקא פרסום בגוגל – שעשוי להתאים יותר.
קרא עוד

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט בהתאמה לקהל היעד

בניית אתר אינטרנט חייבת להתחיל בתכנון ובהבניה נכונה של המסרים השיווקיים, ולהמשיך בכתיבה של התוכן המתאים לאתר, כשהעיצוב והפיתוח מגיעים רק בהמשך. רוצה לכתוב תוכן לאתרים שעושה את העבודה? זו הדרך.
קרא עוד

שימוש בפייסבוק בישראל ובעולם: נתונים וסטטיסטיקות שכדאי להכיר

על פי נתוני האתר socialbakers.com, נכון לספטמבר 2012 רשומים בפייסבוק יותר מ-910 מיליון משתמשים בעולם, מתוכם 3.7 מיליון בישראל. אז כמה זמן אנחנו מבלים בפייסבוק וכמה לייקים יש לג'ניפר לופז?
קרא עוד

מה כוללת חבילת פרסום בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק מתחיל בניתוח מעמיק של המוצר וקהלי היעד, וכולל מעקב יומיומי והפקת דו"ח ביצועים חודשי. בוא לגלות איך פרסום מודעה בפייסבוק יכול להזניק גם את העסק שלך!
קרא עוד

איזה מילות חיפוש צריך לשלב בתהליך כתיבת תוכן לאתר אינטרנט?

השלב האחרון בתכנון אתר אינטרנט לפני קופירייטינג, כתיבת תוכן לאתר ויציאה לעיצוב ופיתוח, הוא בדיקה של מילות החיפוש הרלוונטיות לצורך קידום האתר במנועי חיפוש. מדריך מזורז לפיצוח גוגל.
קרא עוד

תוכן שיווקי בדפוס: איך כותבים ברושור או פלייר?

היזהרו מעודף טקסט ועיצוב מוגזם, הוסיפו רשימת יתרונות ושלבו גם ציטוטים או המלצות של לקוחות. איך לנסח תוכן שיווקי לברושור או לפלייר של עסק, מוצר או שירות, ועל איזה תוכן מומלץ לוותר?
קרא עוד

אם כל אחד יכול לכתוב, למה בכלל צריך קופירייטינג?

קופירייטינג, או תוכן שיווקי, הוא תחום שדורש הרבה ידע וניסיון בתחום הכתיבה, אך בעיקר בתחום השיווק. קופירייטר צריך לדעת לכתוב - אבל הוא חייב לדעת גם למכור, כדי לגרום לקורא לקלוט את המסר ולהפוך ללקוח.
קרא עוד

קופירייטינג למתחילים: דבר אל הקורא, לא על עצמך

לקוח טיפוסי שנתקל בחומר פרסומי, אתר אינטרנט, באנר שקפץ לו על המסך או מודעת פייסבוק, הוא במקרה הטוב אדיש, ובמקרה הרע – עוין. הוא רוצה לדעת רק דבר אחד: מה הוא מרוויח מזה?
קרא עוד

איך כותבים פרופיל חברה?

מומלץ להתחיל בתיאור קצר של החברה או העסק, לפרט את תחומי הפעילות, להדגיש יתרונות מרכזיים לעומת המתחרים, קצת עובדות ומספרים ופרטים נוספים על הבעלים. רק אל תגזימו עם החזון.
קרא עוד