קופירייטינג לברושור
ברושור הוא כרטיס ביקור מורחב לעסק או חברה, המיועד לפרסום מוצר או שירות באמצעות תוכן שיווקי.
ברושור מודפס בדרך כלל בצבע על נייר איכותי, ומכיל מידע מקצועי מפורט לקהל היעד שיקבל אותו לידיו. מצד אחד, ברושור חייב לכלול את כל המידע הרלוונטי ללקוח, אך מצד שני – יש להקפיד שלא להעמיס בו יותר מדי מלל. ברושור טוב הוא כזה שמצליח להעביר היטב את יתרונות המוצר או השירות, ומניע את הקורא לפעולה.
תוכן לברושור כולל:
- מחקר מוצר וקהלי יעד
- כתיבת תוכן שיווקי איכותי
- ניסוח מסר מרכזי משכנע
- הדגשת יתרונות מרכזיים
- הימנעות ממידע לא רלוונטי
- הנעה לפעולה
- ניסוח ברור ובולט של פרטי הקשר
- עריכת תוכן לברושור וביצוע הגהה לפני דפוס