fbpx
תפריט
תפריט

הכירו את טאבולה:
מערכת לפרסום באמצעות תוכן

איך חושפים את המוצר או השירות שלכם בפני הגולשים של ynet, “וואלה” ו”ישראל היום”? התשובה: פרסום כתבה שיווקית דרך טאבולה – רשת פרסום לקידום כתבות באתרי תוכן

מה זה טאבולה (Taboola)?

מה עושים כשהקמפיין בגוגל יקר מדי, והשיווק בפייסבוק לא מצליח לייצר תוצאות?

יותר ויותר עסקים בישראל פונים לשיווק באמצעות תוכן: פרסום כתבת תוכן בסגנון עיתונאי, המציגה את כל המידע הדרוש על המוצר או השיווק שלכם. פרסום בטאבולה – Taboola (או באפשרות החלופית –פרסום באאוטבריין) יחשוף את הכתבה שלכם בפני גולשים באתרי התוכן הגדולים בארץ, ולמרות שמדובר בתוכן שיווקי – היא תיראה כחלק אינטגרלי מהכתבות באתר.

כך נראות כתבות המקודמות בטאבולה –

פרסום בטאבולה
מה זה טאבולה?


פרסום תוכן שיווקי שמייצר לידים איכותיים 

בניגוד לפרסומות רגילות שאנו רואים באינטרנט, כמו באנרים באתרי תוכן או מודעות בפייסבוק, כתבות הנכתבות עבור פרסום בטאבולה אינן מנסות “לדחוף” לקניית המוצר – אלא מנוסחות ובנויות בדומה לכתבה עיתונאית של ממש. פרסום באינטרנט של כתבה כזו יציג סיפור הצלחה או אינפורמציה המעניינת את הקוראים ומספקת להם ערך מוסף, לצד אזכור המוצר או השירות שלכם. 

כתבות תוכן אלה מקודמות באתרים נפוצים שמגיעים ליותר מ-90% מתושבי ישראל, ומופיעות כהמלצות תוכן בסוף כל כתבה רגילה באתר ולפעמים גם בצדי האתר – תחת הכותרת “כתבות נוספות”. כתבה כזו יכולה בהחלט לכלול טופס לידים המשולב בסופה, בו קוראי הכתבה יוכלו להשאיר שם, טלפון וכתובת מייל.

למי מתאים פרסום בטאבולה?

כתבות טאבולה מתאימות במיוחד לבעלי עסקים הפונים לקהל יעד בינוני או גדול, המורכב מלפחות כמה עשרות אלפי לקוחות פוטנציאליים. במקרה של קהל יעד קטן יחסית, סביר להניח שרק מעט קוראים יקליקו לקריאת הכתבה – והכסף שהושקע בקמפיין יבוזבז ללא תוצאות.

הדוגמאות לעסקים המשתמשים בכתבות טאבולה הן רבות ומגוונות. לא מדובר רק בעסקים קטנים: אחת האוניברסיטאות המובילות, למשל, עשתה שימוש בכתבה מסוג זה כדי לחשוף קהל קוראים רלוונטי לתוכנית חדשה ללימודי תואר שני במינהל עסקים למנהלים. פילוח מדויק של הגולשים וניסוח קולע של הכותרת, סייע לאוניברסיטה לאסוף לידים רבים עבר התוכנית החדשה.

משרד עורכי הדין הגיע ללקוחות חדשים

דוגמא אחרת היא של משרד עורכי דין שנעזר בכתבות טאבולה כדי לחשוף את שירותיו לקהל יעד פוטנציאלי, שעשוי להזדקק להם. חלק מהכתבות פירטו סיפורי הצלחה של המשרד בייצוג לקוחות, ואילו אחרות כללו מידע חשוב בתחום עיסוקו. מי שקרא את הכתבות נחשף לשם המשרד ולמומחיותו בתחום, ומספר הפונים למשרד עלה משמעותית.


מליס היא סוכנות דיגיטל המספקת שירותי תוכן שיווקי ותוכן לאתרים, פרסום כתבות שיווקיות באתרי התוכן הגדולים בישראל, ניהול קמפיינים ופרסום בפייסבוק, אינסטגרם, אאוטבריין וטאבולה. 

קבל/י בחינם את מדריך הפרסום
לעסקים קטנים באינטרנט –

5 השיטות המובילות לפרסום באינטרנט


מידע וטיפים נוספים שעשויים לעניין אותך:

הפרויקטים שלנו