ניהול קמפיין פייסבוק: מה זה כולל?
חבילת פרסום בפייסבוק מתאימה לכל עסק ולכל קמפיין: קמפיין מקומי או ארצי, לעסקים קטנים ובינוניים בעלי תקציב פרסום נמוך, או לחברות וארגונים גדולים שתקציב הפרסום שלהם גדול יותר.
בכל אחד מהמקרים, פרסום מודעה בפייסבוק מאפשר חשיפה עצומה לקהל ממוקד של עשרות ומאות אלפי גולשים בחודש – תוך יצירת נוכחות קבועה ברשת החברתית. בעלות זולה יחסית לפלטפורמות פרסום מסורתיות כמו מקומונים או שלטי חוצות, פרסום מודעה בפייסבוק מגיע בדיוק לקהל היעד המתאים, הנקבע במדויק על פי מאפיינים דמוגרפיים כמו מין, גיל ואזור מגורים, ואפילו על פי תחומי עניין מוגדרים.
בדרך כלל, חבילת פרסום בפייסבוק כוללת:
ניתוח מוצר וקהלי יעד:
ניתוח מקיף של העסק, המוצר וקהלי היעד הרלוונטיים, על מנת לגבש את המסרים השיווקיים המדויקים שצריכים להשתקף בקמפיין.
מלבד המסרים, מוגדר גם הפילוח הרצוי של הקהל לצורך כל מודעה.
גיבוש קונספט וקופירייטינג למודעה:
בחירת קונספט הרצוי לפרסום בפייסבוק, בהתאם למטרות וליעדים המבוקשים, וניסוח המודעה המיועדת לפרסום. במהלך תקופת הפרסום, ניתן לבצע שינויים בעיצוב המודעה ובקופירייטינג, לצורך אופטימיזציה של הקמפיין.
עיצוב גרפי ורכישת תמונות מאושרות לשימוש:
את פרסום המודעה בפייסבוק ילוו אך ורק תמונות מאושרות לשימוש, ללא סכנת פגיעה בזכויות יוצרים. העדיפות בפרסום היא לשימוש בתמונות מתאימות ואיכותיות שבבעלות הלקוח (אם קיימות), ובמידת הצורך יירכשו לצורך המודעה תמונות ממאגר תמונות מקצועי.
יצירת קמפיין פייסבוק:
העלאת המודעה המבוקשת לפרסום על פי פילוח קהלי היעד שנקבע בראשית הקמפיין.
ניהול קמפיין:
מעקב יומיומי אחר ביצועי המודעה, נתוני החשיפות, ההקלקות והלייקים שצברה לעמוד העסקי. אופטימיזציה שוטפת של קהלי היעד ונוסח המודעה במהלך תקופת הפרסום בפייסבוק, עד להשגת ביצוע מיטבי.
הפקת דו”ח ביצועים חודשי:
בסיום כל חודש יישלח ללקוח דו”ח ביצועים מפורט של המודעה, הכולל את מספר החשיפות לפרסום במהלך החודש, כמות ההקלקות ומעורבות הגולשים שנצברו בעקבותיו בעמוד העסקי.
עלויות פרסום בפייסבוק
אנו מספקים חבילות פרסום בפייסבוק המתאימות לכל עסק או חברה, בכל תקציב – כדי שכל לקוח יקבל דרכנו את המענה הטוב ביותר לצרכיו.