fbpx

פרסום פרויקט נדל"ן בפייסבוק,
התאמה מדויקת לקהל היעד

צור קשר

פרסום בפייסבוק לחברת נדל"ן

פרסום בפייסבוק הוא אמצעי פרסום יעיל, ממוקד ולא יקר: כלי שיווקי אידיאלי לכל חברת נדל"ן המעוניינת בחשיפה גבוהה והגברת מכירות של פרויקט למסחר או למגורים.

מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לפלח את הקמפיין לקהל היעד המתאים, לפי אזור מגורים, גיל, מצב משפחתי, השכלה ואפשרויות רבות אחרות – ביניהן פרסום לרשימות תפוצה, לגולשי האתר או לקוראי כתבה מסוימת – באמצעות מודעות גדולות ובולטות המופיעות ישירות על גבי הניוזפיד בפייסבוק, במחשב האישי, בטלפון נייד או בטאבלט.

השיטה המומלצת לשיווק פרויקט נדל"ן משלבת בין פרסום מודעה בפייסבוק וקידום כתבה שיווקית בטאבולה או באאוטבריין, באתרי תוכן מובילים כמו ynet, וואלה, גלובס ועוד. כך מתקבלות תוצאות טובות עוד יותר – והקמפיין מצליח להניב לידים איכותיים רבים מלקוחות פוטנציאליים.

למה כדאי לפרסם פרויקט נדל"ן בפייסבוק?  

מלבד האפשרות לפילוח המודעות לפי קהל היעד, יתרון מרכזי נוסף של פרסום בפייסבוק לחברת נדל"ן הוא העלות הנמוכה ביחס לחשיפה הגבוהה – אלפי אנשים בכל יום, שכל אחד מהם הוא חלק מקהל היעד המבוקש. כשהפרסום מפנה את הגולשים מהמודעה אל דף נחיתה שיווקי ומעוצב להשארת פרטי קשר, התוצאה היא רשימה ארוכה של לידים מגולשים המתעניינים בפרויקט.
  

היתרון שלנו: שנים של ידע וניסיון בשיווק נדל"ן

לצוות מליס ידע וניסיון רב בתחום הנדל"ן בעיתונות הכלכלית ("כלכליסט", "TheMarker"), בפרסום ובשיווק עבור יזמים, חברות נדל"ן, גופי התיישבות, וכן פרויקטים מסוג תמ"א 38 ופינוי-בינוי. אנו מצטיינים בכתיבת תוכן לאתריםקופירייטינג וכתיבת תוכן שיווקי בתחום הנדל"ן, ניסוח הודעות לעיתונות וכתבות תדמית, פרסום בפייסבוקניהול דפי פייסבוק, בלוגים, רשתות חברתיות ועוד.

הפרויקטים שלנו