צור קשר

שדה חובה

שאלות נפוצות על פרסום בפייסבוק

 

למה בכלל לפרסם עסק בפייסבוק?
 

פרסום בפייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, נחשב לזול ויעיל מאוד. לפייסבוק יש כידוע, מידע רב על המשתמשים שלה, מידע זה עוזר לה להציע למפרסמים למקד את הפרסום שלהם רק בקהלים העונים לפרמטרים שהם הציבו – בדרך זו אפשר לייעל משמעותית את הפרסום ולהוזיל את העלויות ביחס לאלטרנטיבות.
 

הנה דוגמא שתעזור להמחיש את העניין: חברה לבניית אתרי אינטרנט מאזור הצפון מעוניינת להגדיל את קהל הלקוחות שלה. על ידי פרסום בפייסבוק, היא תוכל לבחור לחשוף למודעות שלה רק בעלי עסקים וחברות מהאזור. באמצעות הפילוח הזה והבחירה המדויקת - היא חוסכת למעשה כסף רב שמתבזבז כאשר מפרסמים לקהל לא ממוקד.  

 

למי זה מתאים?

 
פרסום באמצעות פייסבוק מתאים לכל מי שרוצה לקדם את העסק, החברה או הארגון בו הוא עובד, ולהעלות את המודעות למוצר או לשירות שהוא מעניק.

 

האם רק עסקים יכולים לפרסם בפייסבוק?

 
כל מי שיש לו עמוד עסקי יכול לפרסם בפייסבוק. זה כולל חברות כמו בתי השקעות, משרדי עורכי דין או נדל"ן, עסקים, עמותות, ארגונים ללא מטרות רווח וכמובן בעלי מקצוע שונים כגון מעצבים, מטפלים ועוד.  

 

מה זה פוסטים ממומנים?

 
אם יש לכם עמוד עסקי בפייסבוק, אתם יכולים לייצר פוסטים שיגיעו לניוזפיד של משתמשים שהם קהל היעד שלכם גם אם הם לא עוקבים אחרי העמוד שלכם.

 
פוסטים כאלה נקראים "פוסטים ממומנים", כי מקדמים אותם בתשלום כדי שיגיעו לפיד של הקהל הרלוונטי. אם לא תממנו את הפוסטים האלה, סביר להניח שאחוז מזערי בלבד מהעוקבים שלכם ייחשף לתכנים שלכם.

 
היתרון של פוסטים ממומנים הוא היכולת להגיע לקהל רחב שלאו דווקא עוקב אחריכם בפייסבוק או מכיר את העסק שלכם, ויחד עם זאת לבחור במיקוד את הקהל כך שרק האנשים הרלוונטיים ביותר ייחשפו לפרסום.


  
מה כדאי לכתוב בפוסטים הממומנים בפייסבוק?

 
חשוב מאד להקפיד על תוכן שיתאים למסרים שאתם רוצים לשדר. עמוד הפייסבוק והפוסטים שאתם מקדמים בתשלום מגיעים לתפוצה רחבה של אנשים הרלוונטיים לעסק שלכם, ולכן חשוב לנהל אותו במקצועיות ובאופן רהוט – ולדאוג גם לתמונות מרשימות או עיצוב גרפי לפי הצורך.

 
בדיוק כמו שלא הייתם מפרסמים שלט חוצות עם שגיאת כתיב או תמונה באיכות נמוכה, כך גם בפייסבוק – מדובר על פרסומת לכל דבר והיא הפנים של העסק שלכם.
 

כאן, למשל, תוכלו לקבל 20 רעיונות לפוסטים בפייסבוק.


 
כמה עולה לפרסם בפייסבוק?

 
פרסום פוסט יכול להתחיל בתקציב של שקלים בודדים ליום, אך זה כמובן תלוי במספר האנשים שאתם רוצים שיראו את הפוסט וגודל הקהל שיכול להיות רלוונטי אליכם. חשוב לזכור כי פילוח מדויק של קהל היעד מוזיל מאד את העלויות, מכיוון שהוא מנצל את התקציב בצורה היעילה ביותר.

 
מנסיוננו, רוב הקמפיינים של עסקים קטנים ובינוניים יכולים להסתפק בתקציב של כ-600 ₪ בחודש, שהם 20 שקלים ליום בממוצע, ולעשות עבודה מצוינת – בתנאי שמתמקדים בקהל איכותי ומדויק.

 

איך מחליטים אם להשקיע את התקציב בפרסום בגוגל או בפייסבוק?

 
האם אנשים מחפשים את העסק שלכם מיוזמתם, או שאתם צריכים לעניין אותם במוצר או השירות הייחודיים שאתם מציעים? כשמפרסמים בפייסבוק, הגולשים לא צריכים לחפש אתכם, אלא להיפך – אתם מחפשים אותם. בניגוד לפרסום בגוגל, שם הגולש צריך ליזום חיפוש שיניב תוצאות רלוונטיות, הפרסום בפייסבוק מגיע ללקוחות פוטנציאליים ללא חיפוש יזום מצדם.

 
שיקול נוסף הוא התחרות בתחום: בניגוד לעסקים מקומיים וייחודיים שאין להם הרבה מתחרים, יהיה קשה מאד לפרסם בגוגל נותני שירות נפוצים בתחומים שהתחרות בהם גבוהה, כמו עורך דין, רואה חשבון או סוכן ביטוח, בתקציב נמוך.


לכן, ככל שיש לעסק יותר מתחרים וככל שהוא יותר כללי – הפרסום בפייסבוק יהיה זול בהרבה, בייחוד אם ינוהל באופן מקצועי ויכוון לקהלים המתאימים.


דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא החשיפה לאורך זמן: בפייסבוק, המשתמשים נחשפים לפוסטים שלכם באופן קבוע (כאשר מקפידים לקדם אותם בתשלום, כמובן) – מה שנקרא "הדהוד המסר השיווקי". החשיפה העקבית הזו לקהל היעד, היא אלמנט חשוב בשיווק ומוכיחה את עצמה במכירות.

 

החלטתי לפרסם בפייסבוק. מה צריך לעשות כדי להתחיל?


לפני הכל, חשוב לפתוח פרופיל עסקי בפייסבוק. לאחר מכן אפשר להתחיל את הפעילות בדף באופן עצמאי, או לפנות לסוכנות דיגיטל שתעשה זאת עבורכם ותהיה אחראית על כתיבת התוכן, התמונות, העיצוב הגרפי והקידום הממומן באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק.


כאן חשוב להדגיש כי משרד פרסום מקצועי או סוכנות דיגיטל יידעו למקד את הקמפיין לקהל הנכון והמדויק ביותר, כמו קהל המבוסס על רשימות תפוצה, גולשי אתרים מסוימים או מאגרי מידע אחרים שברשותם, ולבצע את הפילוחים המדויקים ביותר שיתאימו לעסק שלכם. בדרך זו, סוכנות למעשה תחסוך לכם כסף על פרסום לא ממוקד ולא יעיל.

 

עשיתי קורס קצר על שיווק בפייסבוק. האם זה מספיק בשביל שאעשה את זה בעצמי?


קורסים לשיווק במדיה חברתית כמו פייסבוק, הם דרך מצוינת ליצירת היכרות בסיסית עם עולם המושגים של פייסבוק ולהכיר מעט את המערכת עבור מי שלא מתמצא בה. עם זאת, חשוב לשים לב למספר נקודות חשובות:


הקורסים מפגישים יחד מגוון בעלי עסקים מתחומים שונים לחלוטין, ומספקים את אותן עצות וטיפים לכולם. האם זה נכון לכל בעל עסק לפרסם לפחות שלושה פוסטים בפייסבוק בשבוע אחד? האם כדאי להעלות רק פוסטים שמובילים לרכישה באתר? ואולי תמונות רגילות כבר לא אפקטיביות וכדאי לפרסם רק סרטוני וידיאו?


לא כל עצה שתקבלו בקורס או סדנה לשיווק בפייסבוק באמת תתאים לכל סוגי העסקים. יש עסקים שצריכים לפרסם פוסט מדי יום, וכאלה שגם פעם בשבוע תספיק להם. קורס שמיועד ופונה לכולם, לעולם לא יתמקד בעסק שלכם, בצרכים הספציפיים שלו ובקהל היעד שאליו הוא מכוון.

  

איך יודעים שהפרסום בפייסבוק עובד?


לפייסבוק יש מערכת ניהול מודעות נוחה, המאפשרת מעקב יומיומי על תוצאות הקמפיינים שלכם. הפרסום צריך לעבוד לפי המטרה שהגדרת לעצמך בתחילת העבודה: אם המטרה היתה פניות מלקוחות, זה מה שהקמפיין צריך לייצר, אם המטרה היא חשיפה בפני מספר גולשים גבוה – לזה צריך לשאוף.


חשוב לבדוק את הקמפיין מדי יום ולוודא שהוא עובד בצורה מיטבית. אם תוך יום-יומיים נראה שהוא לא משיג את המטרה המבוקשת, יש לערוך בו שינויים: להחליף תמונות, תוכן, לשנות את נוסח ההנעה לפעולה, לבצע שינויים בפילוח הקהל או להגדיל את תקציב הפרסום. כאשר הקמפיין מנוהל היטב, התוצאות ישקפו את זה.

 

מה זה נותן לי בעצם ולמה אני צריך לשאוף? לייקים? חשיפות? הקלקות? מעורבות?


התשובה לשאלה זו תלויה במטרות של כל עסק והן כמובן שונות זו מזו. נסו להגדיר מראש למה בדיוק אתם מצפים מהקמפיין, ואז כוונו את התוכן שלכם לייצר את התוצאות הרצויות.


למשל, אם אתם רוצים לייצר מעורבות גבוהה בפוסט, כלומר שיהיו לו תגובות רבות ושיתופים – אתם יכולים לשאול שאלה בסיום, כמו "מה אתם הייתם עושים במצב כזה?". לעומת זאת, אם המטרה היא להגדיל את מספר הכניסות לאתר שלכם, הכינו פוסט "טיזרי" שיחשוף מעט ממידע מעניין שנמצא במלואו באתר – אל תשכחו להוסיף לינק לאתר בסיום הפוסט. הכניסות כבר יגיעו.


אם תעדיפו למצב את העסק שלכם כאוטוריטה בתחום מסוים, חשוב לפרסם כמה שיותר מידע מקצועי, טיפים והפניות לכתבות או הרצאות, כשירות לקוראים. גורו של קניות באינטרנט, למשל, תפרסם באופן קבוע מידע אודות מבצעים, מדריכים וטיפים לקונות ברשת.

 

האם מספיק להעלות פוסטים לדף העסקי או שצריך גם לקדם אותם בתשלום?


צריך לזכור שפייסבוק היא כלי פרסומי לכל דבר, וככזו היא מעוניינת לשמור על הרווחיות שלה. לכן, הפוסטים האורגניים (שאינם ממומנים) של דפים עסקיים – יגיעו רק לאחוז מזערי של משתמשים העוקבים אחרי אותו דף ולא תהיה להם שום אפקטיביות. בדרך זו, פייסבוק למעשה מעודדת את הפרסום בתשלום, שמבטיח חשיפה גבוהה לקהל הנכון.

 

האם אני יכול לפרסם לבד או שיש צורך בסוכנות דיגיטל?


ניתן לעשות את זה לבד, בתנאי שהמודעות שלכם מנוסחות ומעוצבות באופן מקצועי, ושאתם יודעים כיצד להשתמש במערכת הפרסום של פייסבוק כדי להגיע לקהל שאליו אתם מכוונים. בנוסף, מומלץ להקפיד להתעדכן בשינויים ובחידושים המתבצעים במערכת באופן קבוע.

 

מה היתרונות של פרסום באמצעות סוכנות?

 

סוכנות דיגיטל מתמחה בפרסום בפייסבוק מדי יום, מסביב לשעון. בדרך כלל, זה אומר שיש לה ידע מקצועי נרחב, צוות של אנשי תוכן, עיצוב וניהול קמפיינים, מאגרי מידע עצומים וניסיון מצטבר – גורמים קריטיים להצלחת הקמפיין, וספק אם אדם פרטי יוכל להתחרות בזה. בנוסף, סוכנות טובה תשמור על רמת ידע מקצועי גבוהה, תהיה מעודכנות בכל החידושים (ויש הרבה כאלה) ותדע לנצל ביעילות את כל הכלים שפייסבוק מאפשרת לפרסום העסק שלכם.

 

אני רוצה פרסום ש"ירדוף" אחרי אנשים שהם הקהל שלי. זה אפשרי?

 
פרסום ש"רודף" אחרי גולשים שביקרו באתר או בדף נחיתה מסוים נקרא "רימרקטינג", והוא מאוד מומלץ לשימוש בפייסבוק. זהו כלי שיווקי המאפשר להגיע לקהל מדויק שאנו יודעים שהוא רלוונטי ומתעניין במוצר, משום שכבר ביקר באתר שלכם, למשל. באמצעות רימרקטינג, נצליח להדהד את המסר השיווקי, ולהגדיל את הסיכוי לביצוע פעולה מצד הגולשים.

 

פרסמתי בפייסבוק בעבר וקיבלתי המון לייקים מקהל לא רלוונטי באיכות נמוכה. איך נמנעים ממצב כזה?


פילוח מדויק של קהל היעד הוא מומחיות של ממש, ואם לא יודעים כיצד לבצע אותו במערכת הפרסום של פייסבוק - עדיף לא לפרסם כלל. פילוח נכון צריך לכלול רשימת תפוצה רחבה, רימרקטינג לגולשים שכבר ביקרו באתר, ולא פחות חשוב: מניעת חשיפה של קהלים שאינם רלוונטיים, כדי לא לבזבז עליהם את החשיפה ואת תקציב הפרסום.

 

האם כדאי לשלב פרסום בפייסבוק עם פלטפורמות אחרות?


כמובן שאם אין הגבלה תקציבית, מומלץ להשקיע באפיקי פרסום נוספים מלבד פייסבוק. גופים גדולים יפרסמו גם בגוגל ויוטיוב, בטלוויזיה, בעיתונות, בשלטי חוצות ובעוד אפיקים רלוונטיים. באופן הזה הם ייהנו מחשיפה רחבה, שתבוא לידי ביטוי בתוצאות.


לעסקים קטנים, מומלץ למקד את ההשקעה הכספית במדיות שיביאו לתוצאות הטובות ביותר. אאוטבריין וטאבולה, למשל, הן פלטפורמות המאפשרות פרסום של כתבות באתרי התוכן הגדולים בישראל, בתקציב לא גדול. שילוב נכון של קידום כתבה שיווקית בטאבולה או אאוטבריין יחד עם פרסום בפייסבוק, מייצר מעגל פרסומי שמגדיל מאוד את חשיפת המסר השיווקי, את כמות הפניות המתקבלת מלקוחות פוטנציאליים, ובסופו של דבר – את המכירות.

 

האם הפוסטים שאני מקדם משפיעים על האתר שלי?


כמובן! כאשר מתחילים תהליך של שיווק דיגיטלי, ישנה השפעה על מכלול המרכיבים של העסק שלכם. החשיפה בפייסבוק תגיע לעשרות אלפי חשיפות בחודש לפחות, ובמידה שתפרסמו פוסטים שיובילו לאתר – כמות הכניסות אליו תגדל משמעותית, וכך גם כמות הפניות מלקוחות. בסופו של התהליך, המטרה היא יותר עסקאות חדשות והגדלת ההכנסות של העסק.

 

אני רואה פוסטים מאינסטגרם שעולים גם בפייסבוק. איך עושים את זה?


בלחיצת כפתור. כאשר מפרסמים בפייסבוק, הפרסום יופיע באופן אוטומטי גם באינסטגרם, שהיא רשת חברתית בבעלותה של פייסבוק. אם אינכם מעוניינים לפרסם בשתי הרשתות, יש לבטל את הבחירה האוטומטית הזו בהגדרות של הקמפיין.

 

איך ניתן לדעת שהפוסט ממומן?


פוסטים בפייסבוק שמקודמים בתשלום, מובדלים בכיתוב "Sponsored", כך שאם ראיתם את הכיתוב בחלק העליון של הפוסט – הוא אכן פוסט ממומן.


 
איפה רואים את הפוסטים שקידמתי?

 
לפני הכל – כדי לראות פוסט בפייסבוק צריך להיות בקהל היעד שהפרסום פונה אליו.


מבחינת מיקום הפוסטים המקודמים, קיימות כמה אפשרויות: הפוסטים יכולים להופיע ב"ניוזפיד" של משתמשים – כלומר הגולשים יראו אותו תוך כדי שיטוט בפייסבוק, בגלילה הרגילה והוא יראה כמו פוסט רגיל. אפשרות נוספת היא להציג את הפוסט בצד ימין של המסך – שם כל הפוסטים הם ממומנים ונראים יותר כפרסומת.


יש גם אפשרויות מתקדמות יותר המערבות פרסום באתרים אחרים או באינסטגרם, הכל ניתן לבחירה באמצעות מערכת הפרסום, לפי האסטרטגיה השיווקית שלכם ולפי אופי הפוסט ומטרתו.

 

מי רואה את הפוסטים הממומנים של הדף שלי?


בתחילת הקמפיין חשוב להגדיר מיהו קהל היעד אליו מעוניינים להגיע דרך הפרסום בפייסבוק. מערכת ניהול המודעות מאפשרת לבחור את הקהלים לפי מגוון פילוחים, ביניהם מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין, מקצועות מסוימים, מגדר ועוד. כשיש רשימת תפוצה איכותית ורחבה מספיק של קהל יעד מתאים, ניתן ורצוי להשתמש בה כדי להשיג את התוצאה הרצויה, ובמחיר הנמוך ביותר.


כאן חשוב להדגיש כי דרושה היכרות טובה עם כל הכלים שמספקת פייסבוק בממשק "מנהל המודעות" שלה, על מנת להגיע בצורה המדויקת ביותר לקהל היעד הרצוי בלבד. חוסר ניסיון בתחום ייצור פילוחים שעלולים לכלול קהלים לא נכונים, ואז תקציב הפרסום יתבזבז ללא מיצוי הפוטנציאל שלו.

 

האם אפשר לממן פוסטים דרך הפרופיל האישי או רק דרך דף עסקי?


פייסבוק מאפשרת רק לפרופילים עסקיים לקדם פוסטים בתשלום, במטרה לשמור על הפרדה בין פעילות עסקית לחברתית. בדרך זו פייסבוק יכולה לבקר את הפעילות העסקית שלה וכך היא שומרת על היותה קודם כל רשת חברתית שמחברת בין אנשים, ולא הופכת לאתר של פרסומות בלבד.

 

כמה אנשים רואים את הפוסטים שלי?


התשובה לשאלה זו תלויה בתקציב שהשקעתם בפרסום ובגודל הקהל שהוגדר. כדי להגיע לתוצאות האפקטיביות ביותר חשוב לייצר איזון בין שני מרכיבים. תקציב של 600 שקל בחודש ורשימת תפוצה גדולה, טובה ואיכותית, יכול לחשוף כ-20,000 איש בחודש שיראו את הפוסטים שלכם.


 
איך יודעים להגיע לקהל היעד המתאים לי?

 
קהל היעד המתאים לכל עסק הוא שאלה של אסטרטגיה שיווקית שצריכה להיות מוגדרת לפני התחלת הפרסום בפייסבוק. יחד עם זאת, למערכת יש יכולת להגדיל את החשיפה לקהלים רלוונטיים בזכות הידע הרב שהיא צוברת על המשתמשים שלה – למשל, היא יודעת לזהות קהלים הדומים במאפיינים שלהם לאנשים מרשימת התפוצה שלכם (Lookalike) או לאוהדי הדף שלכם, ולהוסיף אותם לפילוח.


אם יש ברשותכם רשימת תפוצה טובה ורחבה מספיק והגדרתם במקצועיות את הפילוח של קהל היעד, כנראה שתצליחו לייצר קמפיין איכותי ואפקטיבי ביותר.

 

האם יש דברים שאסור לכתוב בפוסט ממומן?


בהחלט! פייסבוק מנסה לשמור על המשתמשים שלה ועל הפרטיות שלהם, ולכן ניסוחים הכוללים פנייה ישירה לגולשים, למשל, נפסלים מיד. כמובן שפוסטים ממומנים בנושאים אלימים, פורנוגרפיים וכדומה אינם מותרים, כמו גם פנייה לקהל שגילו נמוך מ-18.


כאן תוכלו לקרוא על התחומים האסורים לפרסום בפייסבוק.


 

באיזה יום ובאיזו שעה הכי כדאי להעלות פוסט ממומן?


בפרסום ממומן, אין חשיבות ליום ולשעה שבה עולה הפוסט, מכיוון שהמערכת תפרסם אותו באופן שוטף, לפי התקציב שהגדרתם לה. לכן, עד שכל התקציב ינוצל, גולשים יהיו חשופים לפוסט המקודם בתשלום ללא קשר למועד שבו הוא עלה. בעבר, פייסבוק הראתה פוסטים באופן אורגני מיד לאחר העלאתם לדף, אך בשנים האחרונות זה כבר לא המצב ובוודאי שלא בפוסטים המקודמים בתשלום.

 

כמה פוסטים כדאי להעלות בשבוע?


זו שאלה של איזונים – הקשורה לאופי החברה המפרסמת ולגודל קהל היעד שלה. עמוד חדשותי שמתמקד באקטואליה, צפוי שיעלה פוסטים מדי יום ואפילו מספר פעמים ביום. לעומת זאת, חברת נדל"ן או משרד עורכי דין, סביר שיסתפקו ב-2 עדכונים שבועיים כדי לעלות את המודעות לעסק שלהם, וזה יספיק בהחלט.

 

האם אפשר למקד את החשיפה רק לקהל מסוים?


לא רק שזה אפשרי, זה גם חשוב. הפרסום בפייסבוק מבוסס על מיקוד בקהלים מסוימים, ולכן הוא כל כך מוצלח ומדויק. בלי מיקוד ופילוח לקהלים ולרשימות תפוצה המתאימות לכם, רוב הסיכויים הם שהתקציב שהשקעתם התבזבז לשווא.

 

לאן צריכים להפנות הפוסטים הממומנים? לאתר שלי?


כל פוסט צריך להיות מפורסם לאחר חשיבה על המטרות של העסק בפרסומו. אם אתם רוצים להגדיל את מספר הכניסות לאתר שלכם, רצוי שתשתלו את הלינק לאתר בגוף הפוסט ועל התמונה שהוספתם. יחד עם זאת, לא תמיד זוהי מטרת הפוסטים. אם למשל התפרסמה כתבה חיובית המפרגנת לעסק שלכם, רצוי מאוד שתפרסמו זאת בפייסבוק ותפנו לקריאת הכתבה המלאה באתר שבו היא פורסמה.

 

מה יוצא לי מקמפיין ממומן בפייסבוק?


תלוי מאד מה מפרסמים ואיך. אם יש לכם מוצר למכירה ואתם מעוניינים שקהלים מסוימים יראו את המוצר ואת המחיר שלו ויגיעו לאתר שלכם – ניתן לעשות זאת ביעילות דרך פייסבוק.


במקרים אחרים, בהם מעוניינים בניהול עמוד עסקי לאורך זמן, שיעיד על החברה שלכם, יהיה מעוצב בהתאם לרוח המותג, יעניק ערך מוסף לקוראים שלו על ידי טיפים, מידע שימושי ועוד, אז יש חשיבות אדירה ליצירת דף עסקי המנוהל במקצועיות ויענה על כל הדרישות האלו.


כשיש עמוד עסקי מעוצב, רהוט ועשיר בתוכן איכותי המתאים לרשימות התפוצה שהגדרתם בו, המסר השיווקי שלכם יצליח לעבור בצורה הטובה ביותר וצפוי להביא עמו גם תוצאות עסקיות. עבור רוב העסקים בעידן הנוכחי, מדובר על חלק בלתי נפרד מתמהיל השיווק. 

 

איך עוקבים אחרי ביצועי הפוסטים הממומנים?


חשוב לעקוב אחר ביצועי הקמפיינים לאורך החודש בממשק של מנהל המודעות בפייסבוק, ולראות כי הם אכן מובילים לתוצאות הרצויות. שימו לב למידת העניין שעורר כל פוסט מבחינת מספר השיתופים שהוא ייצר, מספר הלייקים שהוא צבר או מספר הצפיות והתגובות שקיבל. אם אתם מזהים שפוסטים מסוימים עובדים טוב יותר מאחרים, אמצו אותם לתוכנית הפוסטים שלכם באופן קבוע – כנראה שזה הסגנון שהקהל שלכם מעדיף.

 

בהצלחה!

 

    

קבל/י בחינם את מדריך הפרסום לעסקים קטנים באינטרנט -

 

מידע וטיפים נוספים שעשויים לעניין אותך:

   

מליס היא סוכנות דיגיטל ומשרד לשיווק דיגיטלי ופרסום באינטרנט, המתמחה בהפקת כתבות שיווקיות, שיווק בפייסבוק, ניהול דפי פייסבוקפרסום בטאבולה, פרסום באאוטבריין וניהול קמפיינים מבוססי תוכן.

    

         

  

הלקוחות שלנו

האוניברסיטה העברית בירושלים 
סוזוקי ישראל 
איתוראן 
מור בית השקעות 
מכשירי תנועה 
משרד העלייה והקליטה 
משרד עו”ד מיתר ליקוורניק ושות' 
הרשות לפיתוח הנגב 
קבוצת שגראוי 
המכללה האקדמית לישראל 
ויגן פרנדלי 
פיליפ מרטינס 
המכללה לעיצוב - בניין ודיור 
המקום, תל אביב 
עץ ועצה 
בריאותא 
עיריית באר שבע 
קבוצת הורוביץ 
הקרן לחקר הסרטן בישראל 
מכון היצוא 
פרומתאוס יעוץ כלכלי 
משרד עו”ד SHG 
מיסטרביט - קודינג אקדמי 

לקוחות ממליצים

הקרן לחקר הסרטן בישראל:

"עבודה מצוינת! תודה על המקצועיות, האנושיות, התוכן המרתק והפרסום המדויק בדף הפייסבוק של הקרן לחקר הסרטן בישראל"

החברה לפיתוח עסקי באר שבע:

"נעזרנו בשירותי מליס לצורך כתיבה שיווקית של חומרי הסברה אודות פעילות החברה. קיבלנו שירות מקצועי ואיכותי, תוך הקפדה על פרטים. מהירות התגובה לבקשתנו היתה מהירה ויעילה, ולאורך כל העבודה המשותפת זכינו לזמינות מלאה ואוזן קשבת לצרכי החברה"

אורי שביט, "טבעוניות נהנות יותר":

"מקסימות, נותנות שירות מכל הלב וברוחב לב - ניכר שהן אוהבות את מה שהן עושות ותענוג לעבוד איתן. תודה על כל העזרה בניהול התוכן לטבעוניות שנהנות יותר!"

"המקום" תל אביב:

"שירות מקצועי ויעיל לפרסום באינטרנט, שיווק בפייסבוק, קידום כתבות בטאבולה ויעוץ שיווקי מקיף. המענה לצרכים שלנו מיידי, והעיקר - הכל באווירה נהדרת והמון רצון לעזור. הלוואי שהיו לנו עוד ספקים כאלה..."

משרד עו"ד קרן זרקו זמיר:

"שירות אדיב, יעיל ומקצועי בצורה מעוררת השתאות. תוכן מעולה, שיווק באינטרנט באמצעות פייסבוק וטאבולה, וייעוץ שיווקי כולל שסייעו רבות בקידום האתר, תוך מתן יחס אנושי מצוין, הגדלת ראש וחשיבה יסודית על משמעות של כל מילה"

המרכז הרפואי בריאותא:

"זכינו לשירות מקצועי שניכר שהתבצע מתוך נסיון רב וידע בתוכן, שיווק ומיתוג, וקיבלנו מענה מהיר ותוצר איכותי ללא דופי"

המכללה לעיצוב, "בניין ודיור":

"תודה על הליווי לאורך כל הדרך - בבניית האתר ובפרסום בפייסבוק, על ההדרכה הנעימה ועל הסבלנות הרבה. תמיד עם התחושה שיש על מי לסמוך ושאתם עושים את המקסימום!"

משרד עו"ד נתיב, צוריאנו, כהן:

"תודה על עבודה מקצועית ונפלאה (!!!) בכתיבת תוכן לאתר האינטרנט של משרדנו. תודה על תשומת הלב לפרטים הקטנים (גם אלה שבאחריות גורם אחר), הנעימות והאדיבות, המענה המהיר והענייני - ובעיקר על התוצר הסופי. היה לנו לעונג!"

דרור גילאון, יועץ פיננסי:

"מוח שיווקי מבריק! יכולת מדהימה לקחת את הסיפור של העסק ולהמחיש אותו באופן אלגנטי, מעניין ומדויק למטרה, בעזרת כתבה שיווקית ופרסום בטאבולה"

אילנית רם, מנכ"לית מלון Sea תל אביב:

"רגישות מקצועית, הבנה מהירה של דרישות הלקוח, וכתיבת תוכן ברמה גבוהה לאתר ולפרסום באאוטבריין. תוצאות מרשימות, ללא ספק התחלה של ידידות נפלאה"

אלון שניידרמן, Web3D:

"כתיבת תוכן שמגיעה מתוך הבנה עמוקה ומקצועית של עולם התוכן של הלקוח. כתיבה איכותית ועריכה מיטבית. ממליצים בחום"

שאלות נפוצות על פרסום בפייסבוק

למה כדאי לפרסם בפייסבוק? למי זה מתאים? איך יודעים שהפרסום עובד? ומהי הדרך הכי טובה לעשות את זה? ריכזנו עבורכם את כל השאלות הנפוצות שכולם שואלים על פרסום בפייסבוק, כדי שתדעו איך מתחילים ולמה כדי לשים לב כדי להתחיל קמפיין מנצח.
קרא עוד

טיפים לאינסטגרם

לפני הכל, פתחו חשבון אינסטגרם עסקי ולא אישי, וזכרו שהוא חשוב לא פחות מהאתר ועמוד הפייסבוק שלכם. שנית, אל תנסו למכור. נשמע אבסורדי? אבל זה מה שעובד, מבטיחים. שלושה טיפים לשיווק באינסטגרם, שכל עסק צריך להכיר וליישם – בכתבה שלפניכם.
קרא עוד

שיווק באינטרנט: איך מפרסמים עסק ומגדילים רווחים?

עורכת הדין השקיעה אלפי שקלים בשיווק שלא הביא לקוחות, יועץ המשכנתאות רצה לפרסם בפייסבוק כי "זה מה שכולם עושים". עם כל כך הרבה אפשרויות לשיווק באינטרנט - איך יודעים במה לבחור?
קרא עוד

מה זה טאבולה (Taboola)?

איך חושפים את המוצר או השירות שלכם בפני הגולשים של ynet, "וואלה" ו"ישראל היום"? התשובה: באמצעות פרסום כתבה שיווקית דרך טאבולה – רשת פרסום לקידום כתבות באתרי התוכן הגדולים
קרא עוד

לא רק לעסק חדש: 5 טיפים לשיווק באינטרנט

למה צריך לבנות אתר לעסק ומתי אפשר להסתפק בדף פייסבוק? איפה להשקיע את תקציב הפרסום באינטרנט – בגוגל, פייסבוק, טאבולה או אאוטבריין? ומה זה רימרקטינג וגוגל אנליטיקס? חמישה טיפים חשובים לשיווק עסק באינטרנט.
קרא עוד

בחירת שם למותג, חברה או עסק

מקימים מותג, חברה או עסק חדש? עוד לפני שמתחילים לבנות לו אתר, לשווק בפייסבוק ואפילו להדפיס כרטיסי ביקור - לפני הכל, צריך למצוא לו שם מתאים. איך עושים את זה? הנה 10 דרכים לבחירת השם המושלם.
קרא עוד

המדריך המלא לשיווק עסקים באינטרנט

לפרסם בפייסבוק, אינסטגרם או גוגל? ואולי בכלל כדאי לקדם כתבה שיווקית באאוטבריין או טאבולה? אם התבלבלתם משפע האפשרויות לשיווק באינטרנט, קבלו את המדריך שיעשה לכם סדר בבלאגן.
קרא עוד

מה אסור לפרסם בפייסבוק?

אחת הדרכים הכי אפקטיביות לפרסום באינטרנט היא קמפיין פייסבוק. לפני שמתחילים, כדאי להכיר את כל האיסורים והמגבלות על מוצרים ושירותים שלא יקבלו את אישור הרשת החברתית - ולכן לא יעלו לאוויר.
קרא עוד

איך להשיג לידים לעסק?

אתר אינטרנט, דפי נחיתה, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק – תקציב הפרסום שלך יכול להתפזר לכל כך הרבה מקומות, אבל איפה הכי כדאי להשקיע אותו? הגיע הזמן להכיר את אפשרויות השיווק הכי פופולריות באינטרנט, ולהתחיל לקבל לידים.
קרא עוד

7 טיפים לכתבה שיווקית באינטרנט

אאוטבריין וטאבולה הן שתי הדרכים העיקריות בישראל לשיווק באמצעות תוכן – כתבות שיווקיות המתפרסמות בכל אתרי התוכן בארץ. הנה 7 טיפים שכדאי להכיר לכתיבת כתבה מוצלחת ולקמפיין אפקטיבי.
קרא עוד

8 טיפים לפרסום באאוטבריין

פרסום באאוטבריין יכול להיות מאוד אפקטיבי לקידום תוכן שיווקי, אך רק בתנאי שעושים את זה נכון. הנה שמונה דרכים לשדרוג כל קמפיין אאוטבריין, מההחלטה על נושא הכתבה ועד ליצירת קמפיין משלים בפייסבוק או בגוגל.
קרא עוד

מה זה אאוטבריין (Outbrain)?

מחפשים דרך חדשה לפרסם את המוצר או השירות שלכם? כתבה המקודמת באמצעות אאוטבריין (Outbrain) תאפשר לכם להגיע לגולשים באתרי התוכן הגדולים
קרא עוד

שיווק באאוטבריין וערוצים נוספים

מפרסמים באאוטבריין? על מנת למקסם עוד יותר את פעילות השיווק באינטרנט, כדאי להכיר כמה דרכים באמצעותן ניתן לייעל את הקמפיין באאוטבריין ולשלב אותו עם ערוצי פרסום נוספים.
קרא עוד

קופירייטינג לעסק: הדרך הנכונה לקמפיין מצליח

קופירייטינג מקצועי לאתר האינטרנט, לפוסטים בפייסבוק ואפילו לפליירים, יצליח להסביר לכולם בדיוק מה אתה מוכר ולמה הם חייבים דווקא את המוצר שלך. קופירייטינג - לא רק לקמפיינים גדולים ועתירי תקציב.
קרא עוד

איך כותבים תוכן לאתר? 5 טיפים לתוכן שיווקי איכותי

תוכן לאתר הוא אחד הכלים השיווקיים החשובים ביותר שיש. הוא יכול להזרים אליך גולשים, לקדם את העסק שלך ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש – ולשכנע אנשים לקנות ממך. הכל, כמובן, בתנאי שעושים את זה נכון.
קרא עוד

אינסטגרם לעסק: זה ממש לא פייסבוק

כמעט לכל בעל עסק יש דף עסקי בפייסבוק, אבל כדאי שתתחיל לשים לב גם לאינסטגרם – רשת חברתית מבוססת תמונות המיועדת רק למכשירים ניידים, חושפת את הפוסטים שלך ל-100% מהעוקבים ומאפשרת לך לפרסם את העסק בחינם.
קרא עוד

איך לשווק עסק בחינם?

איך בונים אתר, פותחים בלוג, מעצבים מודעות יפהפיות, עורכים תמונות ונשארים תמיד מעודכנים בכל מה שקורה, בלי לשלם אפילו שקל על יועץ שיווק, חברה לבניית אתרים או סטודיו לעיצוב גרפי? הנה 10 דרכים לשיווק עסק חדש, כולן לגמרי בחינם.
קרא עוד

8 טיפים לניהול אינסטגרם לעסק

אינסטגרם יכולה לשמש כלי פרסומי מדהים להגדלת מכירות ולחיזוק המותג, וניתן להגיע בעזרתה לקהל עצום של לקוחות פוטנציאליים לכל עסק. הנה כמה טיפים קלים לביצוע, שיעזרו לך להוציא את המקסימום מהרשת החברתית הפופולרית.
קרא עוד

5 טיפים לניהול מדיה חברתית

כמעט לכל עסק יש היום לפחות דף עסקי בפייסבוק. כדי לגרום לשיווק ברשתות החברתיות להצליח – צריך לדעת איך לעבוד נכון, לגרום לכל פוסט להגיע לכמה שיותר אנשים, ובעיקר לעודד אינטראקציה עם האוהדים. הנה 5 טיפים חשובים לניהול מדיה חברתית.
קרא עוד

5 טעויות נפוצות בניהול חשבון אינסטגרם של עסק

באיזה תמונות לא מומלץ להשתמש באינסטגרם, כמה טקסט זה יותר מדי ובאיזה שעות אף אחד לא יראה את הפוסטים שלך? טעויות נפוצות בניהול חשבון אינסטגרם לעסק - לקרוא ולא ליישם.
קרא עוד

פרסום בפייסבוק למתקדמים: 10 טיפים שימושיים

פרסום בפייסבוק הוא דרך יעילה וזולה במיוחד לשיווק של כל עסק או חברה, אבל עם הטיפים למקצוענים שתקרא כאן – ביצועי המודעה שלך יזנקו לשמיים והטלפון לא יפסיק לצלצל. הנה 10 טיפים מדהימים שישדרגו לך את הקמפיין.
קרא עוד

פרסום בפייסבוק: למה חשוב לקדם פוסטים בתשלום?

נגמרו הימים בהם היה מספיק ללחוץ "לייק" לעמוד פייסבוק כדי להתחיל להיחשף לכל התכנים שלו. היום, החשיפה האורגנית של רוב הדפים העסקיים שואפת לאפס, והדרך העיקרית להתגבר על המכשול היא קידום ממומן.
קרא עוד

12 רעיונות לפוסטים בפייסבוק למשרד עורכי דין

דף פייסבוק עסקי הוא כבר מזמן חלק ממעטפת השיווק הדיגיטלי של כל משרד עו"ד מצליח. אם עדיין אין לכם דף עסקי או שאתם פשוט לא יודעים איזה תוכן לפרסם בו – הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם להתחיל.
קרא עוד

20 רעיונות לפוסטים מעניינים בדף עסקי בפייסבוק

דף עסקי בפייסבוק יכול להיות הרבה יותר מ"בוקר טוב חברים" ו"סופ"ש נעים לכולם". הנה 20 סוגים שונים של פוסטים שאפשר להעלות לדף פייסבוק, וכל עסק יכול להתאים לעצמו וליישם בקלות.
קרא עוד

תזמון פוסטים בפייסבוק

אם יש לך דף עסקי בפייסבוק, כדאי שתכיר את האפשרות לתזמן פוסטים מראש. מדובר באופציה פשוטה שיכולה לחסוך זמן, הופכת את ניהול העמוד לקל ונוח – וכל אחד ממנהלי הדף יכול להשתמש בה. איך עושים את זה? בקלות
קרא עוד

איך קופירייטינג יכול להשפיע על אתר האינטרנט שלך?

לתכנן אתר מסודר וברור, להעביר את המסר השיווקי המדויק ולהשתלב בצורה מושלמת עם העיצוב: הנה 5 טיפים לקופירייטינג ולתכנון נכון של אתר אינטרנט, שיעזרו לך למשוך הרבה יותר גולשים ופניות מלקוחות.
קרא עוד

שיווק באינטרנט: השקעה משתלמת או בזבוז כסף?

גם בעלי עסקים מצליחים מוצאים את עצמם מבזבזים הון תועפות על הקמת אתרי אינטרנט ופרסום בפייסבוק שלא מביאים להם אפילו לקוח אחד. למה זה קורה ומה צריך לעשות כדי להרוויח היום משיווק באינטרנט?
קרא עוד

חמש הטעויות הכי גדולות שעסקים עושים בפייסבוק

פתחת דף עסקי חדש בפייסבוק? חשוב שתימנע מחמש הטעויות האלו כדי לא לגרום לנזק תדמיתי למותג שלך, להבריח לקוחות פוטנציאליים ואפילו לאבד לקוחות. לקרוא וליישם.
קרא עוד

מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר אינטרנט?

אתה רוצה שהלקוחות שלך יקבלו מידע מלא על העסק או המוצר שלך, אבל לפעמים הם יודעים בדיוק מה הם רוצים, ורק צריכים ליצור קשר. בדיוק בשביל זה המציאו את דף הנחיתה - לפרסום באינטרנט או בפייסבוק.
קרא עוד

5 סיבות טובות לפרסם את העסק שלך בפייסבוק

האפשרות להגיע בדיוק לקהל היעד שלך, חשיפה עצומה של עשרות אלפי גולשים בחודש, מעקב ביצועים שוטף, יתרון על פרסום בגוגל ועלות נמוכה – כל אלה הופכים את פייסבוק לפלטפורמת פרסום מדהימה כמעט לכל אחד.
קרא עוד

בניית אתר בחינם, בפחות מחמש דקות

מבין האפשרויות שיש היום לבניית אתר אינטרנט חדש, מרשים וללא השקעה כספית, הדרך הפשוטה ביותר היא כנראה מערכת בלוגר של גוגל. ושלא תתנו למילה "בלוג" לבלבל אתכם: ברגע שהאתר עובר דומיין, אף אחד לא יכול לדעת איך הוא התחיל.
קרא עוד

תוכן לאתרים - מתי זה הפך למוצר מבוקש?

אם זה לא קורה באופן טבעי, גוגל תגרום לזה לקרות: מאתרי האינטרנט התמימים של שנות התשעים, דרך אתרי ספאם עמוסי מילות מפתח ועד לאתרים איכותיים, כך הצליחה גוגל לשדרג לנו את התוכן ברשת. אבל לא לגמרי.
קרא עוד

כמה עולה לפרסם בפייסבוק?

התשובה: החל מ-10 שקלים ליום או 100 שקלים לתקופת פרסום מוגדרת, לפי קליקים או חשיפות. עלות הפרסום בפייסבוק מתחלקת לתקציב המועבר ישירות לפייסבוק, ולעלות ניהול חודשית אם הקמפיין מנוהל על ידי חברת פרסום חיצונית.
קרא עוד

חנות הלייקים של פייסבוק

באנרים חדשים לקידום עמודים עסקיים מציפים לנו את הניוזפיד, ואם יש לכם דף עסקי בפייסבוק, בטח שמתם לב לאפשרות החדשה שצצה לכם להגדלת מספר הלייקים בעמוד על ידי פרסום אגרסיבי. הבעיה: האוהדים החדשים הם כנראה ממש לא הקהל שלכם, והמחיר – מופקע.
קרא עוד

כך תפספס את הקורא: 5 סוגים של כותרות גרועות לתוכן שיווקי באינטרנט

הכותרת היא זו שבדרך כלל תקבע אם הקורא ימשיך להתעניין בשאר התוכן השיווקי. אם הכותרת שלך משעממת, מתחכמת, לא ברורה, יצירתית מדי או פשוט לא קיימת, היא תכשיל גם את המסר השיווקי.
קרא עוד

איך עושים כסף מניהול עמוד עסקי בפייסבוק?

ניהול עמוד עסקי בפייסבוק הוא כלי שימושי כמעט לכל עסק שמעוניין בחשיפה נוספת באינטרנט, ובשילוב של פרסום בפייסבוק הוא גם יכול למשוך לקוחות חדשים בקלות. מדריך מקוצר לעסקים ברשת החברתית.
קרא עוד

איך הופכים פרופיל אישי בפייסבוק לדף עסקי?

אם צברת 5,000 חברים בפרופיל הפייסבוק האישי שלך, אתה כנראה עסק, ארגון או סלב בהתהוות – וזה הזמן לעבור לדף עסקי. בלחיצה פשוטה על לינק אחד, ניתן להמיר את הפרופיל האישי לעסקי, ולהפוך את החברים ללייקים.
קרא עוד

כך תשיג אתר אינטרנט טוב יותר משל המתחרים שלך

לפני שמתחילים בתכנון, קופירייטינג וכתיבת תוכן לאתר, רצוי לבצע בדיקה יסודית של אתרי המתחרים שלך ולהבין מה אפשר לשפר כדי להתעלות עליהם בתוכן ובעיצוב. כאן תלמד איך עושים את זה.
קרא עוד

10 תקלות מרגיזות שתגלה בפיתוח של אתר אינטרנט

העבודה על אתר אינטרנט לא מסתיימת בכתיבת תוכן ועיצוב, והבעיות מתחילות לצוץ דווקא אחרי שמסתיים שלב הפיתוח. זה הזמן שבו מגלים כותרות עקומות, פונט שלא היה כלול במחיר, וטקסט בקלינגונית במקום מסך תודה.
קרא עוד

פרסום ושיווק בפייסבוק: כך תייצר פרסום ממוקד ואפקטיבי

רק בפייסבוק אפשר לפרסם שמלות כלה לנשים מאורסות בנות 20 ומעלה או ביטוח מקיף לנהג חדש לבני 18 עד 20, שסביר להניח שהוציאו רישיון נהיגה לאחרונה. כך הפכה פייסבוק לאחת הפלטפורמות החזקות לשיווק באינטרנט.
קרא עוד

המדריך השלם לתכנון וכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

איך מתכננים תוכן לאתר אינטרנט ולעמוד הראשי, מה זה מסמך בריף, למה צריך להכין רשימה של מילים ומה צריך לעשות כדי שהאתר שלך יהיה טוב יותר מהאתרים המתחרים? כל התשובות במדריך הבא.
קרא עוד

7 דברים שצריך לדעת על כתיבת תוכן לאתר אינטרנט

אחרי שגיבשת בריף, קונספט ורשימה של מילות חיפוש, זה הזמן להתחיל לשחק בלהיות קופירייטר: השלב בו אפשר להתחיל בתהליך קופירייטינג וכתיבה של תוכן לאתר שלך. כך תעשה את זה נכון.
קרא עוד

מתי מומלץ פרסום בפייסבוק ומתי כדאי לפרסם בגוגל?

פרסום מודעה בפייסבוק שונה מאוד מפרסום מודעה בגוגל, ולפני תחילת הפרסום באינטרנט כדאי לשקול היטב את ההבדלים. במקרים רבים בהם פרסום בפייסבוק לא יעבוד, כדאי להעדיף דווקא פרסום בגוגל – שעשוי להתאים יותר.
קרא עוד

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט בהתאמה לקהל היעד

בניית אתר אינטרנט חייבת להתחיל בתכנון ובהבניה נכונה של המסרים השיווקיים, ולהמשיך בכתיבה של התוכן המתאים לאתר, כשהעיצוב והפיתוח מגיעים רק בהמשך. רוצה לכתוב תוכן לאתרים שעושה את העבודה? זו הדרך.
קרא עוד

שימוש בפייסבוק בישראל ובעולם: נתונים וסטטיסטיקות שכדאי להכיר

על פי נתוני האתר socialbakers.com, נכון לספטמבר 2012 רשומים בפייסבוק יותר מ-910 מיליון משתמשים בעולם, מתוכם 3.7 מיליון בישראל. אז כמה זמן אנחנו מבלים בפייסבוק וכמה לייקים יש לג'ניפר לופז?
קרא עוד

מה כוללת חבילת פרסום בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק מתחיל בניתוח מעמיק של המוצר וקהלי היעד, וכולל מעקב יומיומי והפקת דו"ח ביצועים חודשי. בוא לגלות איך פרסום מודעה בפייסבוק יכול להזניק גם את העסק שלך!
קרא עוד

איזה מילות חיפוש צריך לשלב בתהליך כתיבת תוכן לאתר אינטרנט?

השלב האחרון בתכנון אתר אינטרנט לפני קופירייטינג, כתיבת תוכן לאתר ויציאה לעיצוב ופיתוח, הוא בדיקה של מילות החיפוש הרלוונטיות לצורך קידום האתר במנועי חיפוש. מדריך מזורז לפיצוח גוגל.
קרא עוד

תוכן שיווקי בדפוס: איך כותבים ברושור או פלייר?

היזהרו מעודף טקסט ועיצוב מוגזם, הוסיפו רשימת יתרונות ושלבו גם ציטוטים או המלצות של לקוחות. איך לנסח תוכן שיווקי לברושור או לפלייר של עסק, מוצר או שירות, ועל איזה תוכן מומלץ לוותר?
קרא עוד

אם כל אחד יכול לכתוב, למה בכלל צריך קופירייטינג?

קופירייטינג, או תוכן שיווקי, הוא תחום שדורש הרבה ידע וניסיון בתחום הכתיבה, אך בעיקר בתחום השיווק. קופירייטר צריך לדעת לכתוב - אבל הוא חייב לדעת גם למכור, כדי לגרום לקורא לקלוט את המסר ולהפוך ללקוח.
קרא עוד

קופירייטינג למתחילים: דבר אל הקורא, לא על עצמך

לקוח טיפוסי שנתקל בחומר פרסומי, אתר אינטרנט, באנר שקפץ לו על המסך או מודעת פייסבוק, הוא במקרה הטוב אדיש, ובמקרה הרע – עוין. הוא רוצה לדעת רק דבר אחד: מה הוא מרוויח מזה?
קרא עוד

איך כותבים פרופיל חברה?

מומלץ להתחיל בתיאור קצר של החברה או העסק, לפרט את תחומי הפעילות, להדגיש יתרונות מרכזיים לעומת המתחרים, קצת עובדות ומספרים ופרטים נוספים על הבעלים. רק אל תגזימו עם החזון.
קרא עוד